18.9.10

עולים לגדולה #2 - הסוף

במדינה בה מעבירים לשעון חורף באמצע הקיץ, אין יותר מידי מה לצפות להיגיון או להתנהלות הגיונית ואף הגונה. בכל זאת, החלטתי לבקר בשנית בחנות LEVIS בנמל על מנת לבדוק אם לפתע פתאום כל הבטחותיו של מנהל המותג היקר, התגשמו.

הפעם הגעתי חמושה בחבר שלי, שבמקרה ולא ימצא דבר עבורי, ימצא ג'ינס עבורו (תזכירו לי לכתוב פוסט על חייהם הקלים של הגברים...בעצם אולי לא צריך, כי זה כ"כ ברור). קיבל את פנינו מוכר חביב, שמיד אמרתי לו שאני כאן בחיפוש אחר ה CURVE ID.

המוכר: "מה המידה שלך?"
אני: "32, יש?"
המוכר: " בטח שיש! יש לנו את כל המידות, תמיד היה לנו! תמיד יש לנו עד 32!"
אני: "אז זהו, שלא. לא תמיד היה לכם ומנהל המותג שלכם הבטיח שיש עד 34."
המוכר: " באמת? טוב, 34 אף פעם לא היה לנו. אז איזה גיזרה ניתן לך?"
אני: " אולי את הBOLD?"
המוכר: "מישהי עשתה שיעורי בית, הא?"

*אתנחתא קומית*

המוכר: "תנסי את זה"
אני: "זה 31 לא 32"
המוכר: "תנסי, זה יהיה לך טוב"
אני: "אין 32?"
המוכר: "לא"
......

אני: "זה לא יושב טוב"
המוכר: "את צודקת. את עיתונאית?"
אני: "לא, אני בלוגרית."
המוכר: "שזה כמו עיתונאית?"
אני: "לא, אבל סבבה."
המוכר: "אז את חייבת לנסות את זה, זה ה - skinny boyfriend"
החבר: "הא? מה?"
אני: "טוב, ננסה, אני זורמת"
החבר: "הא??!?!?"
אני: "זה לא מהליין של ה - CURVE ID?"
המוכר: "לא"

וואלה יושב סבבה.
ארזנו.
הלכנו.

Photobucket

הבטחות צריך לקיים.

8 תגובות :

  1. ממש נראה טוב!
    שווה ביותר,
    תתחדשי.

    שרונה

    השבמחק
  2. יושב טוב - הכל טוב!
    תתחדשי אהובה,
    שבוע טוב שיהיה :)

    השבמחק
  3. תתחדשי! הגזרה נראית מאוד מחמיאה לך:) שבוע מהמם!

    השבמחק
  4. באמת נראה יופי של ג'ינס. מתה על האורך הזה, תמיד מזכיר לי קצת את אודרי על אדן החלון, עם גיטרה קטנה ומטפחת ראש. :)

    השבמחק
  5. מרג'ורי - תודה רבה ☺

    שרונה - תודה, תודה!

    Shani - אכן, יושב טוב אז הכל טוב. היה קשה אבל הצלחנו בסוף!

    Lilya - תודה רבה מותק!

    Yael - אני ממש אודרי על אדן החלון...המתפחת על ראשי מזכירה יותר חולבת פרות בקיבוצים של שנות ה - 50 אז נו...לפחות הגיזרה מחמיאה :))

    השבמחק
  6. בחירה טובה!
    ניראה ממש מגניב מפה והעיקר שהסיפור הסתיים בטוב:)

    השבמחק
  7. לי כבר קר בשעות מסויימות של היממה, אז שיהיה...

    יש פה מישהי במשרד שחורשת על שמלת פסים ארוכה וצרה, היא לובשת אתם עם זוג תחתונים נמוך וחותך מותניים אז זה נראה כמו לולב מפוספס וצמיגי

    השבמחק