1.9.10

מונוכרומטיות צבעונית

ביום שני האחרון, התקיים מפגש בלוגריות ב"קום איל פו". שמחתי מאוד להגיע ולפגוש בלוגריות שאני כבר מכירה ונהנת לראות שוב ושוב ולשמחתי, זכיתי גם לפגוש ולהכיר בלוגריות שעוד לא יצא לי לפגוש אותן. לצד האירוע החברתי עצמו, זכינו להצצה בקולקציית האקססוריז של "קום איל פו" לסתיו-חורף הקרובים. אני כל כך אוהבת את הצבעים ששולטים בפריטים שלהם, שכל פעם מחדש בא לי רק לצלם את הקולבים וכמובן גם ללבוש את הבגדים. כמה שזה לא הגיוני, בעיני זה פשוט נראה כמו מונוכרומטיות צבעונית. פלצני מאוד מצידי להגדיר כך את הדברים, אבל זה מה יש...


Photobucket


Photobucket

Photobucket



Photobucket


Photobucket


ה- Wedges החדשים שלי מ TOPSHOP שאני כה אוהבת וכמה זוגות נעליים שאהבתי מקולקציית החורף של "קום איל פו". הסגולות הן בעיצובה של Chie Miara הגאונה. בכלל, ברגע שנכנסים לחנות של "קום איל פו", נוחתת מאין תחושת נינוחות ואפילו נוחות. נכון, הפריטים לא זולים, אבל האיכות...ההרגשה הזו, שאת קונה נעליים/צעיף/תיק/חולצה או מה שרק תבחרי, ואת יודעת שחשבו על כל פרט ופרט ואין שום סיכוי שתגלי שמשהו לא מספיק נח או שיש איזה קצה חוט שנפרם. איך אמא אומרת - לאיכות אין מחיר.









מה שלבשתי באותו היום הוא אאוטפיט אופייני לסוף הקיץ, כשנגמר הכח להתלבש ורק רוצים לחזור לצעיפים, לגרביונים ולג'קטים. הלכתי על החולצה המפוספסת שלי מ H&M, שהיא הנחמה שלי לכך שעוד לא מצאתי את השמלה שלי, ג'ינס ישן ואהוב מפול אנד בייר וכמובן, הנעליים הכי מגניבות ביקום.



Photobucket
תודה לספי שצילמה


Photobucket
שרונה ואני בוחנות את הצעיף שקיבלנו מתנה מ"קום איל פו"
Photobucket
שני ואני מרוצות מהחיים באופן כללי ☺
Photobucket
הפריט הכי שווה להשלמת הלוק - עגילים של מדוזה בכחול הנהדר הזה, שאני כ"כ אוהבת.


בהזדמנות, תקפצו לחנות של "קום איל פו" כדי להתרשם מעוד המון פריטים שווים, שאם הייתי מכניסה תמונה של כל אחד ואחד מהם, הייתי פותחת בלוג חדש. תספרו לי אם הרגשתם גם כן את תחושת הנינוחות והנוחות שאני בודאי הרגשתי. כמו שצריך.

עוד אצל ליליה, ספי וריי המדהימות!

7 תגובות :

  1. הנעלים הסגולות כל כך יפות, מזל שאני לא הולכת על עקבים, אחרת הייתי מתקצרת בעוד אלפיים ש"ח :-)

    השבמחק
  2. אני כבר לא זוכרת איזה שמלות פסים מדדת, אבל את זאת יצא לך אולי לראות בגאפ?

    http://whatiwore.tumblr.com/post/1036628839/what-she-wore-eat-sleep-wear

    השבמחק
  3. מצאתי פסים בזמן שעידכנתי

    http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Dresses/Very+Vital+Maxi+Dress

    ועוד אחד

    http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Whisked+Away+Dress

    השבמחק
  4. היה ללא ספק מהמם. ואת כ"כ צודקת לגבי מה שרשמת על הקולקצייה. מרוב שהתמקדתי באקססוריז כמעט ולא יצא לי לבחון את הבגדים (ואולי זה טוב כי כך אני לא מתבאסת מחוסר המשאבים שלי להשקיע במשהו כ"כ יקר:)). שמחתי מאוד לפגוש אותך ולפטפט ומקווה שיהיו לנו עוד הזדמנויות:) סופ"ש נפלא מותק!

    השבמחק
  5. שרונה - הן באמת נהדרות...היה כיף לראות אותך ☺

    Standing - לא ראיתי את זו בגאפ! אולי יצא לי לקפוץ לשם שבוע הבא. תודה מותק ♥

    Macabre Doll - עד שפתחתי את הלינק, אחת מהן כבר הייתה סולד אאוט ☺ שתיהן מאוד מה שאני מחפשת, רק שאני לא רוצה להזמין מחו"ל. אני רוצה להשיג את מה שאני רוצה בארץ. לפחות עד שישבר לי ואז אזמין. תודה רבה שחשבת עלי ♥

    Lilya - היה כיף לפגוש אותך פנים מול פנים סוף סוף! גם אני מקווה שיצא לנו להפגש שוב בקרוב! סופ"ש מהמם! ☺

    השבמחק
  6. אוקי יש לי רעיון, אני מוכרת בזיפר אלטרנטיב ב24 לחודש
    במילא רציתי לתפור שמלות מקסי, מה דעתך?
    http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1434997755651#!/group.php?gid=124395857573842&ref=ts

    השבמחק
  7. ממש נחמד מצידך להציע, אבל אני לא רוצה לתפור (אני יכולה גם בעצמי ☺) כל המטרה היא לבדוק אם צרכן מעוניין במשהו ספציפי, מה האופציות שעומדות לרשותו בשוק מבלי לתפור או להזמין מחו"ל. נראה מה יצא מזה...

    השבמחק