3.9.10

מה קנית לי? לחג!

החגים ממש בפתח וכולנו במתח..סתם, האמת ממש לא במתח, כי מה כבר אפשר לחדש? האוכל תמיד יהיה אותו האוכל (זה נאמר ממקום חיובי, כי יש משהו מאוד מנחם לדעת שזה תמיד אותו האוכל. הטעים, יש לומר.), המשפחה תמיד אותה המשפחה ותודה על כך גם כן והמתנות תמיד אותן המתנות. חשבתי שזה יהיה נחמד לבחון מה מציעים לנו לרכוש כמתנות לחג והפעם, הלכתי על מוצרי טיפוח (כי אני אוהבת) ולא עוד סיר/מחבת/קערה לפירות.
בתחום מארזי הטיפוח לחג אין הרבה תחת השמש, כך חשבתי לעצמי, אבל נוכחתי לדעת שאפשר למצוא דברים נעימים למראה וכמובן לשימוש ובמחירים נוחים לכל כיס.
לסבתא, לדודה ואפילו לאמא!


מארז לחג של NIVEA המגיע בקופסת פח (כמו העוגיות חמאה של פעם), שעוצבה בהשראת קופסת הפח במיתולוגית של NIVEA. אפילו אני זוכרת את אותה הקופסא עם הקרם הכי טוב בעולם, שעושה כל טוסיק של תינוק שמח במיוחד. בתוך הקופסא אפשר למצוא סבוןגוף, קרם גוף ודיאודורט. הסבון מכיל שמן שקדים וקרם הגוף מועשר בלחות ומתאים לעור יבש. מה שאומר,שמי שיקבל את המארז הזה לראש השנה יזכה לעור רך ונעים כבר ביום כיפור.
אולי לא מדובר במארז הכי מרגש בעולם, אבל במחיר של 70 ש"ח זו אחלה מתנה. מה גם, שעם המוצרים של NIVEA אי אפשר לטעות, הם תמיד יהיו טובים ותמיד יעשו את העבודה.


לאחותך, בת דודתך ואפילו לחברה טובה!

אולי זו רק אני, אבל אני מרגישה ש SABON, שזה "סבון של פעם" פעם, עושים קאמבק ונותנים פייט רציני לכמה חברות מממ..דומות. המארז הזה הוא תענוג צרוף. הקופסא עצמה יפייפיה ומגיעה קשורה בסרט, ממש כמו מתנה מהאגדות. כשפותחים את הקופסא, ההפתעות לא נגמרות. במארז הזה, שנקרא JOY, יש את כל ה - JOY שבחורה צריכה. מתחילים בשמן גוף וקרם גוף, עוברים לקרם ידיים, עוד אריזה קטנה ומגלים סבון מוצק ועוד אריזונת שבה מתגלה נר בריח נהדר.

ניסיתי את המוצרים, הם איכותיים ונהדרים בדיוק כמו שהם נראים. בעיני זה מארז נפלא לחג, במיוחד שמחירו עומד על 89 ש"ח וכל אחת שתקבל אותו, תהיה מרוצה עד הגג. אני יודעת שאני הייתי.

לעצמך! בחיי..


מארז נ-ה-ד-ר של Dermalogica שאני אישית, לא הייתי נותנת אותו לאף אחת במתנה. למה? כי אני רוצה אותו לעצמי! במארז שלושה מוצרי הדגל של החברה: אבקת פילינג אורז, ג'ל לניקוי הפנים וקרם לחות. הפילינג מגיע בגודל מלא ואילו שני המוצרים הנלווים מגיעים באריזות מוקטנות, שמספיקות בהחלט בתקופה יפה של כמה חודשים טובים.

מתחילים בניקוי יסודי של הפנים על ג'ל הניקוי, שאינו מבוסס על סבון ולכן לא מייבש את הרצון לחיות מעור הפנים. ממשיכים לפילינג - מפזרים מעט מהאבקה על ידיים רטובות, מקציפים בין הידיים ואז בתנועות מעגליות מנקים את הפנים, הצוואר ואפילו (רצוי) הדקולטה. הפילינג מיועד לשימוש יומיומי ולכן, הוא עדין במיוחד אבל משאיר את העור במצב של התחת הזה של התינוק שמרחו לו קרם של NIVEA - שמח, שמח מאוד העור יהיה. לסיום, מפזרים בטפיחות קלות את קרם הפנים. אחרי שבוע של שימוש יומיומי, פעם ביום, הפנים שלי היו במצב הכי טוב שהם היו בו מזה הרבה זמן. לדעתי, מארז הטריו הזה הוא כלי נשק מעולה בפגעי הקיץ הישראלי. מעולה.

המוצרים מותאמים לכל סוגי העור, כך שאין ממה לחשוש. מחירו של המארז הוא 338 ש"ח והוא שווה כל אגורה מתוכם. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות, מכוני יופי וספא או פשוט להתקשר 0732-10-20-30 ולברר איפה.

מאחלת לכם קניות שמחות לחג שמח!

5 תגובות :

  1. המארז של סבון של פעם - אליי!

    שרונה

    השבמחק
  2. אני משתמשת שנים בדרמלוג'יקה והם מעולים! לגמרי להשאיר לעצמך!

    השבמחק
  3. אני לא כזה חובבת מארזים, אני לא אוהבת לקבל אותם במתנה אבל לא היתי מתנגדת לזה של סבון של פעם או לזה של DERMALOGICA :)))

    השבמחק
  4. ניסית את כולם?

    השבמחק
  5. שרונה - ארוז ומוכן לשליחה!

    נטלי - הם באמת מעולים. באמת, באמת.

    Mika - את רואה מה זה? תמיד אפשר לשנות את דעתך חיחי ☺

    אנונימי - כן!

    השבמחק