5.9.10

מדוזה לחג

כפי שודאי שמתם לב, נכנסתי חזק לרוח החג! משום מה, השנה אני מקבלת את החגים בברכה, אולי בגלל שאני ממש זקוקה לחופשה וסופ"שים ארוכים ממש עושים לי את זה. אז ברוח החגים, כל הקניונים והחנויות עמוסים עד אפס מקום, אין מצב להכנס לסופר מרקט בשביל קרטון חלב מרב הצפיפות ובכלל, כולם לחוצים ועמוסים ואההההה! מה שמרגיע אותי באופן אישי, הוא שיש הרבה לבן.

החלטתי לחלוק איתכם את הקולקציה הלבנה של "מדוזה" עם תיקים קשיחים בלבן ותיקים רכים ושקופים בצבעוניות של לבן, שמנת וזהב. הכי ראש השנה. הכי קולקציה מוגבלת.





Photobucket


Photobucket


אמנם הם לבנים, אבל אם הם מתלכלכים אפשר פשוט לקחת מטלית לחה ולנקות! וזה יהיה כמו חדש. כמה פולניה אני יכולה להיות, הא?

Photobucket


Photobucket




אחד הקטעים היותר מגניבים שקרו עם התיקים האלה, קרה בשוק "יוניק", במתחם התחנה. הגיעו חתן וכלה (מעלפת, יש לומר) להצטלם קצת לפני החופה, הכלה ראתה את התיק הקרמי והחליטה שזה הטאצ' האחרון שהיא זקוקה לו לפני העליה לחופה. לחתן, לכלה ולתיק שלום!


הורסים..


עכשיו כשראיתם את התיקים וזה עשה לכם חשק, הנה פינוק קטן מעדי וגילי מ"מדוזה" וממני – Giveaway נוסף בבלוג!


Photobucket


עגילים לבנים מהקולקציה הלבנה והמוגבלת לחגים, במיוחד בשבילכם. מה צריך לעשות כדי שהבייביז האלה יגיעו אליכם? להשאיר תגובה (יש לציין כתובת אי-מייל בגוף ההודעה!) ולספר מה אתם הכי אוהבים בתקופת חגי תשרי: את המשפחה, את החופש, את האוכל...את ההשמנה מכל האוכל?

הרשמה בתור עוקב בבלוג (בבאנר בצד שמאל) מזכה אתכם בכניסה נוספת להגרלה (מי שכבר רשום, נספור לו גם). היום האחרון להשארת תגובות יהיה יום שלישי הקרוב בחצות, תוצאות ההגרלה יפוסמו ביום רביעי, ערב ראש השנה, ב 14:00.
הזוכה המאושר/ת יוכלו (אם ירצו) לאסוף את העגילים כבר ביום חמישי ב"שוק אקססוריז" הבא עלינו לטובה! השוק יתקיים בבית ציוני אמריקה באבן גבירול, ת"א מיום חמישי ועד שבת. הפתעות נוספות צפויות להיות בשוק...תעקבו אחרי Medusa בפייסבוק ☺



בהצלחה לכולם!

22 תגובות :

  1. הכי כיף בחגים... מזג האוויר, החופש הארוך עם המשפחה וזמן האיכות עם האהובים עליי ♥

    כמובן שאני כבר עוקבת אחרי הבלוג,
    ומאחלת שנה טובה וחג שמח!

    שרית
    sarit.gabay1@gmail.com

    השבמחק
  2. אהבתי את העגילים.
    בא לי את החופש :)

    השבמחק
  3. טוב אני דורשת לזכות!
    ראש השנה הוא לגמרי החג האהוב עלי, כי אני סאקרית של התחלות חדשות והורוסקופ שנתי.
    שתהיה שנה טובה ויפה
    nili.maman@gmail.com

    השבמחק
  4. ברור שאת האפשרות לקנות בגדים בלי רגשות האשמה, כי זו מצווה להתחדש לפני רה"ש! וכל המרבה- עגילים נעליים, אקססוריז, הרי זה משובח. ושום מילה על המינוס בבנק. כשזה מצווה-זה לא נחשב. ממש כמו כשאוכלים בחושך=]
    שיר נוב

    השבמחק
  5. אני יוצאת הכי פרחה פה, אבל הכלה נראית כמו סנדי בר בניינטיז. באמת מדהימה :)

    השבמחק
  6. איזה עגילים כיפיים!!
    נחמד לצאת מאנונימיות- אני גם ככה קוראת פה כל הזמן :)
    והכי אני אוהבת בחגים, זו האופטימיות וההפוגה מהטירוף היום יומי.. אני תמיד מגיעה לארוחות האלה נקייה מבחוץ ומבפנים ומתענגת על הזכות להשאיר את כל הדאגות היומיומיות שגם בלילה לא הולכות לישון.
    כנראה שארוחות חג זה סוג של נירוונה.. :)

    חג שמח!!

    עופר

    oferbili@gmail.com

    השבמחק
  7. זכיתי בפעם שעברה במשקפי השמש, אז אני מרגישה קצת גרידי אבל אני רוצה גם את העגילים!
    אני מתה על החגים, זה נותן תחושה של התחלה חדשה ודף חלק ולבן ממש כמו העגילים!

    חג שמח :))) נורא נהנות לקרוא פה!

    השבמחק
  8. איןןןןןןן על חגים בספטמבר כי זה בדיוק שניה אחרי שאני מאבדת את זה לגמרי מהפקקים של אחרי תום החופש הגדול ואז לפתע יש את האתנחתא הזו שמאפשרת ליהנות....
    הכי בראש השנה אני אוהבת את קבלת ההחלטות לשנה החדשה, כי זה נותן תחושה של דף חלק ולבן אפילו עם טונות האוכל והבזבוזים שמסביב...וגם להביא מתנות למשפחה - הכי כייף!!!!!

    וכמובן שאני עוקבת ומעריצה ובכלל....יאללה קפה ביחד!:)


    badulina@gmail.com

    השבמחק
  9. איןןןןןןן על חגים בספטמבר כי זה בדיוק שניה אחרי שאני מאבדת את זה לגמרי מהפקקים של אחרי תום החופש הגדול ואז לפתע יש את האתנחתא הזו שמאפשרת ליהנות....
    הכי בראש השנה אני אוהבת את קבלת ההחלטות לשנה החדשה, כי זה נותן תחושה של דף חלק ולבן אפילו עם טונות האוכל והבזבוזים שמסביב...וגם להביא מתנות למשפחה - הכי כייף!!!!!

    וכמובן שאני עוקבת ומעריצה ובכלל....יאללה קפה ביחד!:)


    badulina@gmail.com

    השבמחק
  10. הכי הכי כיף בחגים זה החופש כמובן... וגם הגיפטקארד מהעבודה, ובכלל התחושה של התחלה חדשה :-)
    אני כמובן כבר עוקבת מזמן גם פה וגם בפייסבוק.
    racheli at bitsofmagic dot com

    השבמחק
  11. החתן והכלה מאוד מאוד שקסים :)

    שרונה

    השבמחק
  12. עגילים מהממות! נראה שמדוזה בכל מקום לאחרונה :)

    האמת קיטשי כמה שישמע הכי כייף בחגים זה כל המשפחתיות והמסורת שטמונים בהם. למרות כל ההכנות הבלאגן העייפות ובגלל הצחוקים האוכל והחופש
    חג שמח!

    השבמחק
  13. הכי כיף בחגים זה שכולם עוזבים אותך לנפשך ואת יכולה להרשות לעצמך להתכרבל עם הכלב והחתול, לעשות ארוחות שחיתות עם הבעל ולא לזוז מהספה.

    השבמחק
  14. מי לייק! כבר ראיתי את התיקים האלו בבלוג שלך ונדלקתי. הורסים! אבל עכשיו העגילים בכלל הרגו אותי :)
    ומה אני אוהבת בראש השנה ? את הזמן עם הזוגי שלי והקטנצ'יק המהמם שלי.כמה קיטש בהודעה אחת!

    לסיום סיומת : אני גם follower והמייל שלי haboleshet at gmail.com

    השבמחק
  15. היי מיראל :)

    העגילים מהממיםםםם ואני אשמח לזכות בהם :)

    הכי כיף בחגים זה ה=ח=ו=פ=ש שאני מחכה לו הרבה זמן.. כמובן שגם המשפחה, האוכל והמתנות עושים את האווירה למהנה.. :]

    ציינתי כבר שאני אשמח לזכות בעגילים? ;)

    השבמחק
  16. בראש השנה אני הכי אוהבת את הזמן איכות עם המשפחה - למרות שהשנה כולם בחו"ל :(, את האוכל הטעים, את החופש, את המתנות וכמובן את ההתחלה החדשה!!!

    שנה טובה לכולם :)

    XOXO ג'ולה
    yulajula@gmail.com

    השבמחק
  17. בדיוק הייתי אתמול במנגו ממילא וחשבתי עלייך! ראית את השמלת פסים שלהם? שבחלק העליון היא בצבע כחול כהה (רק באיזור הכתפיים) וביתר הגוף היא בצבע שמנת עם פסים כחולים כהים וכיסים.. שמלה ממא חמודה במאתיים ועשרים שקלים! :) אני לא זוכרת אם כבר העלת אותה פה או לא...

    השבמחק
  18. ראיתי אותה אבל מדדתי אחת אחרת במנגו. היא ממש יפה, אולי אני צריכה לנסות אותה גם ☺
    תודה לך אנונימית שחשבת עלי ☺

    השבמחק
  19. טוב, אז קודם כל שנה טובה לך ולבני משפחתך, המשיכי ב"פול פאואר" כמו שרק את יודעת.

    לגבי הקולקציה של בנות מדוזה - נשים יצירתיות כל כך..אוהבת כל פריט שיוצא להן מהתנור.

    (תגידי, הכלה לא דומה שתי טיפות מים לסנדי בר?)

    חג שמח אהובה!

    השבמחק
  20. עגילים יפים :-)
    הדבר שאני הכי אוהבת בחגים זה לבשל לכבודם! כשיש אירוע חגיגי פתאום יש חשק לעשות כל מיני מתכונים ממש מיוחדים ומסובכים שאף פעם אין כח לעשות והכל יוצא טעים ונחמד!

    המייל שלי: Michalkessel(at)gmail(dot)com. אני לא יודעת אם צריך להיות מנויים ואמנם אני לא מנויה ברידר אבל יש לי מנוי במייל דרך שירות RSS :-)

    שנה טובה!!

    השבמחק
  21. דדד - אילו ארנקים? יש תיקים בקולקציה, תיקי קלאטצ' כמו שיש כאן בתמונות, רק בעוד צבעים.

    השבמחק