8.9.10

טובה טובה השנה

איזה כיף שממש עוד מעט וכבר תהיה שנה חדשה!


הזוכה בהגרלת העגילים הלבנים והמדהימים של "מדוזה" היא "נולינה" (עופר), שהכי אוהבת בחגים את האופטימיות וההפוגה מהטירוף היומיומי. אני מסכימה לחלוטין!
מייל נשלח אלייך ממש עכשיו עם כל הפרטים.


מי שלא זכה הפעם, אל דאגה, כפי ששמתם לב, לא חסרות הגרלות בבלוג ואני מבטיחה שיהיו עוד בקרוב.
Y
"שוק האקססוריז" מתקיים החל מיום חמישי ועד שבת ויהיו בו הרבה מעצבים טובים ואווירה מעולה. ביום שישי, בין השעות 12:00 - 14:00 גם אני אהיה שם! אני אתארח בדוכן של "מדוזה" ואשמח מאוד לפגוש את כולכם!



Y
בנוסף, אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולאחל לכל קוראי המדהימים שנה טובה, מלאת אופטימיות ועשייה. תודה לכם שכל פעם אתם חוזרים לקרוא עוד רשומה ועוד רשומה. הבלוג הזה קיים רק בזכותכם והכבוד הוא לי, שאתם נהנים לקפוץ לכאן ולקרוא. ניפגש בשנה הבאה!

3 תגובות :

  1. שנה טובה גם לך! תמשיכי לכתוב!!!

    השבמחק
  2. איזה מגניב הפלאפל! שנה טובה ומתוקה!

    השבמחק