9.9.10

הסופ"ש הראשון של השנה החדשה

הגיפילטע פיש היה מ-ע-ו-ל-ה! הבשר נפל מהעצם, הבטטות היו מקורמלות בדיוק במידה הנכונה והכל היה פשוט מעולה, טעים, נעים וכיף גדול.אכלנו, שתינו וקיבלנו את השנה החדשה ממש כמו שצריך.

בדרך כלל, אני לא מקדישה יותר מידי מחשבה לאאוטפיטים שלי ומתלבשת לפי מצב הרוח והאירוע שאליו אני צריכה להגיע. אני חושבת, שזה די מיותר להכין אאוטפיטים מראש ברב המקרים, כי זה די מוציא את הכיף מלהתלבש. אז לכבוד ארוחת החג, התלבשתי חגיגי (זה תמיד מצחיק אותי) אבל נח. אתם יודעים, כמויות האוכל יכולות להספיק לשנה שלמה בארוחה הזו והאמת, הייתי שמחה להגיע בטרנינג לארוחות החג באשר הן. היה הרבה יותר נח במיוחד באיזור המותן :)


Photobucket

אני לובשת: חולצה מכופתרת של קסטרו (ישנה), חצאית H&M, נעלי בלרינה STEVE MADDEN.


Photobucket

החלפתי את נעלי הבלרינה של קנת' קול שרכשתי לפני פחות מחצי שנה באלה של STEVE MADDEN פשוט, כי הקודמות כבר ממש סיימו את הקריירה שלהן. אני לא בטוחה עם זה בגלל האיכות או בגלל שחרשתי עליהן אבל, אני מאוד מרוצה מאלה של סטיב. נראה כמה זמן הן ישרדו.

Photobucket
הצבעוניות של החצאית מאוד אהובה עלי ומה שעוד יותר אהבתי זה, שהיא בסייל עכשיו ובמקום 149 ש"ח היא עולה 59.9 ש" בלבד. הידד! התכשיטים שלי, הם האהובים עלי ביותר. שרשרת פנינים ויהלומים שקיבלתי מתנה מהורי ליומולדת 18 וטבעת מ H.STERN משובצת יהלומים גם היא, מתנה ממני לעצמי.

אני מאוד נהנית מהסופ"ש הארוך הזה, הסופ"ש הראשון של השנה החדשה. כפי שכבר ציינתי, מחר אני ב"שוק האקססוריז" אז תבואו גם. את היום אני מתכננת להעביר בשאטני בבית, לגבי שבת עוד לא עשיתי תוכניות, אולי אלך לים...?

איך היה לכם בחג? ומה לבשתם?


5 תגובות :

  1. מיראל את נראת מעולה! טבעת מה. שטרן היא ללא ספק ה-מתנה :) שנה טובה!

    השבמחק
  2. החצאית מהממת עליך! גם אני קניתי אותה בסייל והיא אהובה עלי מאוד!

    שנה טובה מותק!

    השבמחק
  3. את נראת הורס! ממש מדהים!
    אצלנו עבר גם כן בכיף ובטוח שהיה טעים!

    אמרתי כבר שאת נראת מדהים?

    השבמחק
  4. בדיוק באתי לכתוב לך שראיתי את החצאית גם על נועה, ואז נועה כתבה בעצמה תגובה :)
    ראיתי אותה גם אני ב H&M במחיר השערורייתי הזה, אבל החלטתי לרכוש דווקא חצאית יותר "קלאסית", אותה לבשתי בערב החג.
    פוסט מתועד עוד הערב!

    חג שמח ושנה מהממת.

    שרונה

    השבמחק
  5. Standing - תודה רבה! שנה טובה בייב!

    Noa - החצאית התגלתה כהצלחה מסחררת :)) שנה טובה!

    Lilach - איזה כיף, ואוו! תודה רבה על המחמאות! שנה טובה טובה!

    שרונה - החצאית הזו לא קלאסית? :| בכל מקרה, הגבתי אצלך בבלוג, נראת מקסים ביותר :)) שנה טובה מותק!

    השבמחק