11.9.10

רשמים מהשוק

אתמול התארחתי בדוכן של "מדוזה" בשוק האקססוריז, היה כיף! שנה שעברה, מאוד אהבתי את השוק וגם השנה, הוא מתקיים בבית ציוני אמריקה עם מזגן שפועל כמו שצריך וכולם מרוצים. יש הרבה אנשים, אבל יש גם הרבה דוכנים של מעצבים שונים.

כמו שאמרתי כבר בעבר, אני מאוד אוהבת את הדברים של DOBERMAN ויש לו הפעם שרשרת ריצ'רצ'ים חמודה בטירוף בנוסף לכל הקולקציה המושקעת שלו. עוד בלט הדוכן של TAMARA, שיש לה בהחלט דברים מיוחדים ואיכותיים רק שהמחירים היו קצת אובר דה טופ. היו עוד כמה דברים נחמדים, זה לא הכל ובהחלט שווה ביקור.

אני נהניתי מכל רגע עם הבנות של "מדוזה", אז הנה כמה תמונות...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

שתי בנות חמודות שהגיעו כבר מוכנות עם ה"מדוזות" שלהן!

Photobucket

אחח, אהבת ה"מדוזה"...אני כ"כ מבינה...


היום זה היום האחרון של השוק והוא פתוח עד 22:00 אז בשביל שתוכלו להגיע ולהנות, הנה עוד משהו קטן מבית "מדוזה" וממני - כל מי שיגיע לדוכן של מדוזה, היום עד 22:00 בשוק האקססוריז ויציין שהגיע דרך "פלאפל פאשן" יקבל 10% הנחה נוספים על ההנחות שכבר קיימות בדוכן!

לא שווה? שווה!

שופינג נעים

8 תגובות :

  1. הייי
    תגידי איך המחירים בשוק האקססוריז? האם שווה להגיע?

    השבמחק
  2. האמת היא, שיש ויש. יש מעצבים שכן דואגים למחירים נוחים יותר ויש כאלה שעדיין גובים 520 ש"ח ויותר על שרשרת (אמנם, יפה השרשרת אבל...יו נואו). בגדול, שווה להגיע, כי אפשר למצוא דברים מאוד יפים השנה ובמחירים סבבה.

    השבמחק
  3. היי. כנראה שלא יצא לי השנה להיות בשוק הזה. איפה אני יכולה לקנות, להזמין (למשל מדוזה)?
    אהבתי את האתר שלך
    חג שמח

    השבמחק
  4. לגבי "מדוזה" אפשר ליצור איתן קשר בפייסבוק שלהן:

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000520392525&ref=ts

    וניתן להזמין מהן.

    לגבי כל האחרים...אני מניחה שלהרבה מהם יש חנויות ב ETSY ואפשר להזמין אבל אין לי מושג למי כן ולמי לא. אפשר פשוט להגיע לחנויות שלהם גם.

    השבמחק
  5. הייתי היום ואספתי את העגילים המתוקים..
    וחשבתי שראוי לציין ששתי המוכרות הן כל כך חמודות וחינניות וכל הצבעוניות המקסימה של הדוכן רק עושה חשק :)

    השבמחק
  6. תתחדשי ותהני! זה נכון, הן הכי מקסימות/חמודות/מתוקות/מדהימות שיש :))
    אני אוהבת אותן המון המון ☺

    השבמחק
  7. באמת ניראה שהיה צבעוני וחמוד. אני לא הצלחתי לשכנע את עצמי לצאת מהמזגן והמיטה והספר של יום שבת.
    מגניב שנהנת.

    השבמחק
  8. סף, היה ממש נחמד אבל אני בטוחה שגם בבית במזגן היה נחמד ☺

    השבמחק