22.9.10

אנשים – זה הכי ותמיד, מעצבן.



  1. כשפוגשים אדם זר ומנסים לפתח שיחה, להיות נחמדים ונעימים ולהכיר, וכל מה ששומעים ממנו זה "אני", "גם אני", "וגם אני", "האמת היא, שאני..." – זה מעצבן.

  2. כששואלים מישהו "איפה גדלת?" והוא עונה "צ'כלס, אני אמריקאי" – זה מעצבן, כי צ'כלס, למה אתה בעצם פה אם צ'כלס, כ"כ חשוב לך להגיד בכל הזדמנות שאתה בעצם אמריקאי? צ'לכס.

  3. כשבחורה, שהתגייסה כשאני כבר השתחררתי (אחרי קבע) עפה עם עצמה באוויר מרב התלהבות, שהיא, היא ולא אחרת, עושה מילואים – זה מעצבן.

  4. שכשאותה אחת קיבלה רב"ט, אני קיבלתי טופס 3010 – זה לגמרי מעצבן, כי היא עדיין עפה עם עצמה. באוויר.

  5. בחורות שיפוצניקיות, בחורות נהגות משאית, בחורות שעושות באדי בילדינג, בחורות שלא רוצות שבחורים יפתחו להן את הדלת או יעזרו להן לסחוב דברים כבדים, בחורות שמדברות על כדורגל מתוך הבנה ואהבה למשחק – זה מעצבן. כי אם ניקח להם את כל זה, אז ביצים זה הדבר האחרון שישאר להם שהוא רק שלהם. לא חבל?

  6. גברים שאומרים שהם עוזרים בבית – "תעזור" אצל אמא שלך. כשזה גם הבית שלך, אז פשוט תזיז את התחת ותעשה.

  7. גברים שחושבים שזה סקסי שהם מעידים על עצמם "אני...אני פרפר כזה, את יודעת" – כן אני יודעת. אני גם יודעת שפרפר מת אחרי יממה אחת בלבד.

  8. בחורות שמחייכות כל הזמן. אבל כל הזמן. גם כשסבתא מתה הן מחייכות, כי הן חוגגות את החיים – זה נורא. נורא מעצבן.

  9. בחורות שהולכות עם ג'ינסים קצרים גזורים ואז יושבות עם הרגליים למעלה/מקופלות ורואים להן את האמדורסקי שלהן מציצה מהצדדים – סיריאסלי? לא שמת לב?

  10. גברים עם ציצים או מן בובס אם תרצו, זה לא רק מעצבן, זה קצת מצחיק ואפילו קצת טיפשי.

10 תגובות :

  1. יצא לך קצת מיזנתרופי אבל אני אוהבת :)
    מסכימה עם הכל ובמיוחד עם 8!!!

    השבמחק
  2. איתך בכל מילה!....בעיקר 9.....לא הבנתי את זה מעולם

    השבמחק
  3. Standing - זה לא חדש אני קצת מיזונטרופית :))

    מרינה - 9 זה אחד הנוראים ביותר. שיפנימו את זה כבר! אוף...

    השבמחק
  4. 11. כשכותבות "רציניות" ובעלות השכלה (לפחות תיכונית) כותבות על בחורות כ"הם"..

    השבמחק
  5. אנונימי/ת, בסעיף 5 "הם" מתיחס אל הגברים, כי הם אלה עם הביצים. לפחות ממה שאני יודעת, אלא אם כן, יש בחורה אחת שהספיקה גם היא לגדל ביצים משלה.
    הבנת הנקרא זה משהו ששמים עליו דגש בבי"ס יסודי.

    השבמחק
  6. נכון, וטוב לקרוא מדי פעם פוסט-מירמור שלא קשור לאופנה, בבלוג אופנה, אהבתי

    סעיף 9- יש לי סיפור קורע (;

    השבמחק
  7. להקה מפינלנד הגיעה להופיע בארץ, אחרי ההופעה חברי הלהקה הזו זרמה לפאב הקבוע של החברים שלי באלנבי. הסולן היה הכי שפוי, איתו ישבתי רוב הלילה (רק לדבר ^^). אלכוהול זרם כמו מים, הבר היה עמוס, והחברים שכחו את האנגלית שלהם אחרי כמה שעות של שתיה חלק מהם התקפלו הביתה, הבר התרוקן טיפה, ונשארתי בזירת הפשע עם הסולן והגיטריסט (לא לבד כמובן) ניסיתי לדבר איתו כי ראיתי שהוא הפוך כלוט, עד שהוא הצליח לחבר משפט שלם, הבנתי שיש לי שנכנס יין ויוצא סוד, יש פה ריח של אנטישמי. אחרי שסיים לגבב את דעתו על המדינה באה מהצד השני של הבר בחורה גבוהה ו"אקזוטית", שבאה כמו בסעיף 9 רק עם מיני מנצנץ, ולקחה את הגיטריסט להתמזמז בצד השני של הבר (הלא כל כך גדול) כשזו הרימה את הרגל מעל הבר כדי להראות מה היא שווה, רק שלא הייתה לה אמדורסקי, אלא בולבול.

    D:<

    השבמחק
  8. אבל קצת פחות חשוב מלכתוב מובן, לא להתבלבל בתוך השורות, מותק! עברית זו לא שפה כל כך מסובכת.

    השבמחק
  9. Macabre Doll - ואוו! לא נעים בכלל...לא עבור הבחור ובטח שלא עבור הסביבה :)) גדול

    אנונימי - הבנת הנקרא, זה אולי קצת יותר מסובך.

    השבמחק