24.9.10

המכירה המעצימה של ריי שגב

היום בצהריים ביקלתי במכירה של ריי שגב ההורסת את הבריאות שאין דברים כאלה...אההה...תכננתי להתפרע על ה FrauBlau שאני כל כך אוהבת, אבל דווקא מהפריטים שלהם לא מצאתי דבר שיתאים לי. ברור שהיה עוד כל כך הרבה מעצבים ומעצבות לבחור מהם וזה בדיוק מה שעשיתי.

Photobucket

Photobucket


הכוונה הראשונית שלי הייתה למצוא כבר את שמלת הפסים שלי, שתהיה ארוכה ומדהימה. זה היה הכי קרוב למה שאני מחפשת ולצערי הרב, זה לא ענה על הדרישות. אני ממש לא בעד הדבר הזה למטה בצד...

Photobucket

לא התייאשתי ואם אין שמלת פסים אז יש טוניקה! מצאתי את הטוניקה המקסימה הזו של Ula שאמנם פה היא נראת כמו שמלה קצרה אבל בשימוש היומיומי היא תהיה תנוקה על טייטס. רק שיתקרר קצת...

Photobucket

שימו לב לגוון המדהים הזה שנקרא Instatiable Passion והוא גם ורוד וגם אדום וגם כתום וגם של קסטרו.
יש הרבה ממה לבחור ויש גם מגוון רחב מאוד (מאוד) אבל מה שהכי כיף במכירה, היא ההרגשה הזו שמתקבלת ברגע שנכנסים למקום - העצמה נשית מהצעד הראשון. בחיי. לא בכל מקום מרגישים ככה ולי היה מאוד כיף. ממליצה לכם לבקר במכירה, גם אם לא תמצאו בגד ללבוש או חגורה לחגור, בטוח שתצאו משם עם ביטחון עצמי קצת יותר גבוה והרגשה, שהכי כיף להיות אישה.

תודה לריי שהתפנתה כדי לצלם אותי קצת.

המכירה של ריי
רח' מגדל וחומה 20, תל אביב
שבת 25/9 11:00 - 21:00

סופ"ש מעצים!

13 תגובות :

  1. איך המחירים?
    הטוניקה ממש יפה.

    השבמחק
  2. טוב שלא קנית את הפסים הזאת, לא אהבתי. הטוניקה סבבה לגמרי, תתחדשי!

    השבמחק
  3. רחלי - המחירים סבירים לחלוטין. הרבה פחות ממה שהיית משלמת בחנויות של המעצבים עצמם. תודה רבה אני מאוד מרוצה מהטוניקה :))

    נעמה - תודה רבה!

    השבמחק
  4. אייייי (זו הייתה הצביטה שכאבה) למה לא הצעת לי לבוא איתך??

    תתחדשי!
    (אין דבר, מחר אלך לי לבד בחושך)

    :)

    השבמחק
  5. מהמת תתחדשי! זה מסוג הפריטים שהם כלכך שימושיים ועושים את העבודה שכשאת עומדת לקנות אותם נדמה לך שהם תמיד היו שם.

    השבמחק
  6. Shani - אוף, קפצתי לשם בין לבין כמה סידורים. אנחנו צריכות להפגש כבר בלי קשר!

    michalooshla - הכי שימושי שיש! הרבה זמן רציתי טוניקה בדיוק כזאת ובדיוק בצבע הזה! תודה מותק ☺

    השבמחק
  7. תתחדשי! הטוניקה ממש יפה :)
    גם השמלה לא רעה לדעתי, והדבר הזה שם למטה דווקא מוסיף חן.

    שרונה

    השבמחק
  8. תתחדשי! נשמעת כמו מכירה עם אג'נדה מצויינת!

    השבמחק
  9. נראה שהיה מעניין. אין, ריי פשוט בחורה מהממת. הטוניקה נראית פרקטית ביותר ומאוד מחמיאה. שמלת הפסים האלכסונים היתה יכולה להיות מאוד מעניינת אם לא היה את הדבר הזה למטה. טוב שלא קנית אותה.נשיקות ושבוע נפלא!

    השבמחק
  10. שרונה - תודה רבה. אני דווקא ממש שונאת כשמוסיפים כל מיני קיפולים לא ברורים בשמלות מקסי. זה לא מחמיא בעיני ונורא מבגר. אבל אולי זו רק אני ☺

    Noa - תודה רבה! אכן הייתה מכירה בעלת אג'נדה מצויינת.

    Lilya - ריי אכן מהממת ביותר והטוניקה לגמרי שימושית ☺ מסכימה איתך לגבי שמלת הפסים.



    שבוע טוב לכולן!
    מיראל

    השבמחק
  11. הורסת את הבריאות זה לא מילה, שמלה לא ממש אהבתי

    השבמחק
  12. תתחדשי, הטוניקה באמת יושבת הרבה, הרבה יותר טוב.

    השבמחק
  13. ksyu - גם אני ממש לא אהבתי ולכן, היא לא חזרה איתי הביתה.

    דוגמנית - תודה רבה :))

    השבמחק