27.9.10

מטפחת כל הזמן

כמובטח, קצת טיפוח ועוד בריחות רעננים ומרעננים! בקיצור, שעון חורף או לא שעון חורף, סתיו או לא, החום והלחות הרגו לי את עור הפנים ובכלל. עשר דקות מחוץ למזגן וכבר יש תחושה של שכבה עבה של גועל נפש על האפידרמיס. לשמחתי הרבה, פירגנו לי בקרם לחות לפנים, שמה אני אגיד לכם, בא לי שיעשה לי ילד.

קרם לחות של VEGETABLE GARDEN, שהיא חברת טיפוח צרפתית, מושתת כולו (כמו גם החברה עצמה) על טהרת הירקות האורגניים. אני חייבת לציין, שיש מי שמשתמש בשמות האלה ויש מי ששם תו תקן מאחורי זה. VEGETABLE GARDEN שמו תו תקן מאחורי ה"אורגני", הלא הוא תו ה ECOCERT. המוצר הראשון שהחברה משיקה בארץ, הוא קרם סורבה לטיפוח הפנים (לעור רגיל/מעורב).

מה בסלט? מנטה, גזר, עגבניה ומלפפון. כשפותחים את הקופסא, לקרם יש ניחוח מעט מלפפוני ומנטתי נעים במיוחד. לרב, אני לא אוהבת מוצרי טיפוח מבושמים, גם לא ליפסטיקים מבושמים (עושה פרצוף נגעל תוך כדי הקלדת שורות אלו), אבל קרמים בעלי ניחוח מנטה ו/או מלפפון עושים לי דווקא נעים באף.

אריזת הסלט - שוס! שימו לב, מסירים את הפקק הירוק, לחיצה קלה על החלק העליון כלפי מטה ומיד תצא החוצה מנה מדודה של הקרם. רק לאסוף עם האצבע ולפזר על הפנים בטפיחות קלות. אין יותר לתחוב אצבעות לתוך הצנצנת ולהשאיר את החיידקים שם למריחה הבאה. אני כל כך מרוצה מהבקבוקון הנהדר הזה, שאני פשוט מתקשה לתאר במילים. גם מוציא מנה מדודה, גם יותר נקי וסטרילי. חלום. תעשה לי ילד! כבר אמרתי?



Photobucket

Photobucket

Photobucket



טעים הסלט? מידי בוקר אני שוטפת את הפנים עם מעט מים קרים ומיד אחר כך, מורחת קרם לחות. את המריחה אני מקפידה לעשות בטפיחות קלות על הפנים (ככה גם הפנים מתעוררות, בוקר טוב...). מי שעדיין מורחת בתנועות סיבוביות את קרם הפנים שלה אז כדאי מאוד שתפסיק עם זה ממש עכשיו. טפיחות קלות בנות, טפיחות קלות. הפנים מרגישות רעננות מאוד, אין תחושה של דביקות על הפנים, הקרם נספג מצויין והאמת, שלראשונה בחיי אין לי אף לא תלונה אחת. טוב, אולי רק אחת קטנה: SPF? אין. מצד שני, מי באמת צריך את זה? הגנה של פחות מ - 30SPF על הפנים בשמש הארצישראלית לא שווה כלום, אז עדיף כבר למרוח קרם הגנה לפנים עם SPF כמו שצריך אחרי שקרם הלחות נספג.

כמה זה עולה לנו? 294 ש"ח עבור 50 מ"ל קרם. שווה כל שקל, לפחות בשבילי.

איפה? רשת אפריל

מדד הפלאפל ולא, אני לא מורידה נקודות על המחסור ב SPF. לפחות לא הפעם.


Photobucket



זה שיום הולדתי ה - 101 מתקרב אתם ודאי יודעים (שנה שעברה חגגתי 100 שנים להולדתי) ולכן, החלטתי שאף פעם לא מוקדם מידי להתחיל להשתמש בכל מיני קרמים, שתמיד נראו לי הזויים, כמו קרם למיצוק הצוואר, הדה-קולטה והחזה. Say What? לגמרי. מיצוק הדה-קולטה (שזה האיזור שנשאר חשוף כשלובשים חולצה עם מחשוף - בית החזה פלוס מינוס).

Photobucket


מה מכיל? כל מיני חומצות חיוניות, תמצית שיבולת שועל הידועה באפקט המיצוק שלה. כולנו מכירים את מסיכות הפנים של הסבתות עם השיבול שועל. וכמובן, גם ויטמין E.

איך עושים? אחרי מקלחת מורחים מאיזור החזה ומעלה עד הצוואר בתנועות סיבוביות ותוך כדי עיסוי קל. כל זה אמור לעודד את התחדשות העור ולהבטיח לנו צוואר ודה-קולטה מתוחים וציצים שפיצים.

מה בפועל? אני כבר שבוע מורחת כל יום אחרי מקלחת את הקרם THROAT, DECOLLETE AND BUST CARE מבית סטנדל הצרפתי. הניחוח נעים, הקרם נספג במהירות ולא משאיר אחריו דביקות. בצוואר מורגשת מתיחה קלה ביותר באיזור קמט הבעה (גם בצוואר יש כאלה!). דה-קולטה? בסדר, תודה ששאלתם. והציצים? שפיצים. אבל זה, כי אני לא באמת בת 101. אולי אני לא בגיל שבו רואים תוצאות משמעותיות במיוחד? אולי.

כמה? 450 ש"ח ל - 50 מ"ל

איפה? גם כן, ברשת אפריל.

מדד הפלאפל


Photobucket

כי הוא נעים והוא נחמד ובאמת שיש שם תזוזה קלה סביב הקמט הזה...

הולכת לנסות לשכנע את הסורבה של VEGETABLE GARDEN לעשות לי ילד בכל זאת.

6 תגובות :

  1. לגמרי עשית לי חשק:)
    במיוחד שלאור הקיצוצים האחרונים בתקציב, אין לי יותר 300 ש"ח לקרם לחות - כך שכעת הוא נחשק אף יותר!!

    אפשר שאת הילד שלכם תמסור לאימוץ...אליי??
    :-)

    השבמחק
  2. לגמרי עשית לי חשק:)
    במיוחד שלאור הקיצוצים האחרונים בתקציב, אין לי יותר 300 ש"ח לקרם לחות - כך שכעת הוא נחשק אף יותר!!

    אפשר שאת הילד שלכם תמסור לאימוץ...אליי??
    :-)

    השבמחק
  3. הקרם לחות נשמע לי כמו משהו מאוד מפתה, וגם השם שלו "סורבה" בכלל עושה לי חשק לאוכל.
    עשית אותי סקרנית לנסות אותו.. אני אקפוץ השבוע לאפריל ואקח דוגמית שלו.

    שרונה

    השבמחק
  4. ביוק חיפשתי קרם לחות חדש. נראה לי שאני אלך על זה! תודה!
    עדי

    השבמחק
  5. PinKabuck - יש קרמים מעולים מתחת ל 300 ש"ח וזה באמת, באמת אחד הטובים :))

    שרונה - מקווה שיצא לך לקחת דוגמית, אני מאוד מרוצה ממנו כפי שאפשר להבין :)

    אנונימי/עדי - תלכי על זה!

    השבמחק
  6. קרמים מדהימים לא יקרים ועושים את העבודה לכו על זה

    השבמחק