22.9.10

להתפלל (לאוכל), לאכול, לאהוב (את האוכל)

ביום שני גררתי את איציק, ידיד שלי, להשקה של לוח השנה של אגאדיר. בלוח השנה, בכל חודש מצולמת מלצרית אחרת ברשת...יש גם תאומות והן לבושות ב-AA ועושות פוזות בחדר השינה הפרטי שלהם. אין המבורגרים ברקע וכנראה שיש סיבה לכך.

הגענו, חיכינו שעה וחצי עד שהגישו לנו כמה מיניבורגרים, שהיו טעימים, כי זה אגאדיר. או בעצם, כי היינו מורעבים אחרי המתנה כל כך ארוכה...הו נואוז. היה לוהט ובעיקר לח.


Photobucket

Photobucket

איציק וה - IPHONE

Photobucket

ספי, פלורה ואנונימית.

Photobucket

המאדר פאקין א-ו-כ-ל...ג'יזס...שעה וחצי!

Photobucket

Photobucket

הנעליים המגניבות של איציק ושלי

Photobucket


לבשתי טי שרט גיבורי על (ישנה) טופ שופ, ג'ינס ליוויס, תיק LASTER, נעליים (ישנות) Irregular Choice, לוח שנה אגאדיר

תאכלי אגאדיר, תראי כך...



Photobucket

וכאלה...

אה, ואני לגמרי חוזרת לפוני, נמאס לי.

חג שמח

תודה לאיציק שגם צילם

8 תגובות :

  1. יאממי התמונות מגרות. עשית אותי רעבה עכשיו!

    אגב, הג'ינס מאוד מוצלח לדעתי.

    שרונה

    השבמחק
  2. את ממש יפה.

    השבמחק
  3. ההמבורגרים נראים מגרים בטירוף! את נראת מהממת כהרגלך!

    השבמחק
  4. מזה שעה ריירנו שם למוות...

    ואגב לא יצא לנו להגיד שלום!
    סורי על הקליטה המאוחרת...

    השבמחק
  5. עשית לי רע עם התיק הירוק, עבר זמן מאז שפרסמת אותו וכבר הספקתי להדחיק. יש לך מושג היכן אני יכולה למצוא אותו?
    נעליים מגניבות!

    השבמחק
  6. שרונה - המיניבורגרים היו טעימים :) גם לדעתי הג'ינס מאוד מוצלח, תודה ☺

    אנונימי - גם אתה...

    Lilach - מותק! תודה רבה ♥

    boiler - הרעב נתן את אותותיו בכולנו...מקווה שפעם הבאה יצא לנו להגיד שלום ☺

    PASSIONISTA - אוי...הכוונה כאן בבלוג היא לעשות רק טוב. בכל מקרה, אני קניתי אותו בסנטר בחנות SIMPLICITY שפעם היה שם ביג טום.

    השבמחק
  7. נעליים נראות ממש מגניב. יש מצב שיש לך תמונה של כל הפרונט/צד שלהן?

    השבמחק
  8. הי קש, כאן בלינק רואים את הנעליים יותר טוב:
    http://falafelfashion.blogspot.com/2009/07/shirtdress1.html

    אני חייבת לציין שזו לא רכישה חדשה, הנעליים מלפני כמה שנים טובות ☺

    השבמחק