2.10.10

פסים ואננסים

אתמול אכלנו ארוחת שישי אצל אחותי ובאמת שהיה לי קשה להתעלם מהאננס המגניב הזה שגידל לעצמו שיח על הראש. החלטתי לחלוק לו את אהבתי ולחלוק אתכם את השמלת הפסים המושלמת שלי שחיפושה ארך הרבה יותר מידי. כמצופה, השלמות נמצאה ב H&M בסופו של דבר ומרב שהשמלה הזו נעימה ויושבת נפלא על הגוף, גם אמא קנתה את אותה האחת בדיוק. שלי עברה קיצור (כי אני גובה דשא) ואני הכי מרוצה ממנה בעולם.


Photobucket

Photobucket

Photobucket


שמלת פסים H&M, ג'קט לבן קסטרו (מלפני 6-7 שנים), פלאטס סטיב מאדן, אננס הורס.


Photobucket
Pineapples


Photobucket

אי אפשר בלי לוליק השמן

כולכם יודעים כמה חיפשתי את שמלת הפסים המושלמת שלי, כזו שתשב על הגוף כמו שצריך ותחמיא לו. כזאת, שלא תהיה עשויה מסמרטוט שתומחר ב כמה מאות שקלים. אחרי שמצאתי את מבוקשי, אני חושבת שזה הרגע הנכון לאפשר גם לאחרים למצוא את מה שהם מחפשים כבר הרבה זמן ולא הצליחו למצוא משום מה, בשומקום. בדיוק בשביל זה, החלטתי לפתוח את החנות המקוונת שלי SHOP Falafel Fashion בה אפשר למצוא מגוון רחב של פריטים שמחפשים בית חם. על הסיבות שהובילו אותי לפתיחת החנות, ניתן לקרוא בפוסט שפותח אותה וכבר להתרשם מכמה פריטים, כמובן שהמשך יתווספו עוד.

אני מקווה שלכולכם היה חודש חגים שמח, בחיק המשפחה והחברים. אני מאוד נהניתי מגל החגים הזה ואני אפילו קצת מצטערת שיעבור עוד הרבה זמן עד החג הבא. מצד שני, כשחנוכה יגיע, גם יום הולדתי יגיע. יש למה לצפות!

שבוע טוב!

תודה לאחותי שצילמה אותי

12 תגובות :

  1. השמלה יפה ומחמיאה :)

    את מוזמנת לבקר
    http://metoooltelet.blogspot.com/

    השבמחק
  2. השמלה מדהימה והחתול כזה שמן! אני כבר מבקרת בחנות שלך, נראה שיהיה שווה :)

    השבמחק
  3. איזה יופי שסוף סוף מצאת את מבוקשך. זה היה תהליך ארוך ומייגע ממה שקראתי כאן, אבל נראה שהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר!

    תתחדשי :)

    שרונה

    השבמחק
  4. מדהימה~! מה הנזק?
    ובאמת אננס עם בעיות גדילה

    השבמחק
  5. lironmoalem - תודה רבה! תתחדשי על הבלוג ☺

    אנונימי - לגמרי

    Lilach - תודה רבה ☺ לוליק מוסר שהוא לא שמן, יש לו עצמות רחבות ☺

    Standing Ovation - תודה מותק!

    השבמחק
  6. הוו בשעה טובה, תתחדשי

    כפרה על לוליק והשפם

    השבמחק
  7. תודה תודה, לגמרי בשעה טובה ולגמרי כפרה על לוליק!

    השבמחק
  8. לגמרי מדהימה :) תתחדשי!!!

    השבמחק