7.10.10

סליחה, מיס פוצ'י כאן במקרה?

ביום שני, מצאתי את עצמי בגלריה ליטבק, בחלל יפיפה כשאני היחידה שלא מבוגרת מספיק כדי להיות אמא/סבתא של המלצרים/ברמנים. מסביבי היו לא מעט יצירות אומנות מודרניות של האמן הצ'כי ואצלב זיגלר, דוגמניות שרצו לחלוץ נעליים, הרבה מאוד סיליקון וזוג אחד של נעלי לבוטין בצבע ניוד.



Photobucket
Photobucket
Photobucket

שמלות עם הפרינטים המרהיבים של פוצ'י

ההתכנסות היתה לשם השקת הבושם החדש של בית האופנה פוצ'י, הנושא את שמו של אמיליו פוצ'י. הסתובבתי קצת, בחנתי קצת, אהבתי כמה מהפסלים של זיגלר ולשמחתי הרבה פגשתי את גאלה, שנראתה נפלא לה לה ועזרה לי לאזן את טווח הגילאים. היה מאוד קשה לפספס את נציג חברת פוצ'י שבא במיוחד כדי לספר לנו מי היא בעצם מיס פוצ'י. בקצרה, היא לא ישראלית. כדי שלא תהרגו אותי בתגובות על ההתנשאות שלי, הסנוביות שלי וכדי שלא תשלחו אותי בחזרה למאיפה שבאתי אספר לכם, שאושיות האופנה של ישראל שנכחו באירוע, רובן לא כולן, גרמו לי לתחושה של מבוכה. במיוחד לאור נוכחותו של הנציג החו"לי. בקצרה, אני יכולה להגיד, שאם לא עשית פדיקור מקום המדינה אז אל תנעלי סנדלים ואם לא גילחת את בית השחי, אז אל תלבשי גופיה או שמלה עם כתפיות. לא לחפוף את השיער יכול להיות סוג של סטייטמנט אם את בתחילת שנות ה - 20 לחייך (מקסימום), בגיל 50 ומעלה זה סתם מביך ובעיקר מסריח. אגב, כמו שיש קו דק מאוד שמפריד בין גאונות לשיגעון, יש גם קו דק מאוד שמפריד בין אופנה לפורים.

קצת בחו"ל

ואז מיד נוחתים



אז לפי הפרופיל שבחברה בנו עבור מיס פוצ'י, היא צריכה להיות יפה, מפתה, אלגנטית וזוהרת. נדמה לי, שממש כך הרגשתי במהלך הפרזנטציה של נציג פוצ'י החו"לי אבל אז, מישהי אמרה "מלי! מלייייי! מאאאאאלי! מאמי, מה קורה? בואי, בואי, צ'בי פה" וכך כל הזוהר והאלגנטיות התנדפו.

כדי להחזיר לעצמי מעט מההרגשה הזו של הגלאם, אני מתיזה כל בוקר מעט מהמיס פוצ'י שלי. בהתחלה משתלט עלי ריח לימוני חזק (זה דווקא טוב בשביל אנשים כמוני, שלהתעורר זה לא פועל מועדף עבורם). כעבור מעט זמן, הריח הופך לריח פירחוני ומאסקי גם יחד, שזהו השילוב המועדף עלי ומסתבר שגם על פוצ'י - נשי, רך, סקסי אבל אף פעם לא וולגרי.




יפה, מפתה, אלגנטית וזוהרת אבל אף פעם לא וולגרית.

3 תגובות :

  1. אני רואה ששרדת כדי לספר לנו על הכל.
    העיקר שאת מריחה טוב :)

    השבמחק
  2. חחחחח הרגתי אותי עם מלי :)

    ובמילה אחת: אוי ואבוי!

    השבמחק
  3. אהבת את הריח? כמה עולה?

    השבמחק