13.10.10

רישמית שכזאת

אז מה לובשים לאירוע שאליו המוזמנים מתבקשים להגיע ב"לבוש רישמי"? שאלה שמעסיקה אותי לא מעט לאחרונה, שכן בקרוב מאוד יהיה עלי להגיע לאירוע רישמי שכזה. מבחינתי, חתונה גם היא אירוע רישמי אבל, כמו שכולנו כבר יודעים באיזראל מגיעים לחתונה גם עם ג'ינס, כך שהרישמיות רלוונטית רק עבור החתן והכלה. לפעמים רק עבור הכלה למען האמת.
אם בנושא חתונות עסקינן, אז הרשו לי לשנות לרגע את הנושא המרכזי ולהתעצבן. הם החליטו להתחתן, תכננו את החתונה חצי שנה לפחות (גם אם זה שלושה חודשים זה המון זמן לתכנן אירוע), הכלה הוציאה אלפי שקלים ולפעמים אף עשרות אלפי שקלים על השכרה (!) למספר שעות והנה אתם, מגיעים לחתונה שלהם בג'ינס. סיריאסלי?
בחזרה לאירוע הרישמי שלי - דרושה שמלה. רישמית. אז מה זה לבוש רישמי בכלל? הרי בארץ אין יותר מידי אירועים כאלה שדורשים הופעה רישמית ותמיד יש את החשש הזה להגיע עם שמלה מדהימה ביופיה ואז להבין שאת פשוט אובר דרסט. במשאל קצר שעשיתי בטוויטר, לא התקבלה תשובה חד משמעית ללבוש רישמי מהו. נזרקו לאוויר דברים כמו "שמלה אלגנטית" או "חצאית מותן גבוהה באורן ברך" - איך לומר, לא עזרתם לי, אבל תודה. החלטתי לשוטט ברשת ומצאתי כמה דברים נחמדים ב theoutnet.com. יש פה שמלות שהן יקרות מידי לטעמי, יש כמה שלא יחמיאו לי ויש אחת שאין במידה שלי וחבל. בכל מקרה, אלה הבחירות שלי למשהו רישמי נוסח איזראל.

מהפינה השמאלית למעלה, בכיוון השעון:


שלושת העליונות, הן הבחירות המועדפות עלי - אלגנטיות, צבעים רגועים ואפילו זו בצבע שחור, יש לה דיטיילינג מעניין מאוד כך שהשחור הוא לא שחור מת. כן, כל מי ששאלתי אותו איזה צבע שמלה לובשים לאירוע רישמי, אמר לי שלובשים שחור. למה? לאחרונה, יצא לי לשים לב, שבחתונות, אלה שלא מגיעות עם ג'ינס מגיעות עם שמלות שחורות. מעולם לא לבשתי בגד שחור לחתונה. אולי משהו שחור (נעליים, טופ, חצאית) אבל מעולם לא אאוטפיט שלם בשחור. זו חתונה למען השם! לא לוויה!!! כן, סימני הקריאה במקרה הזה רלוונטים...!
בכל מקרה נראה, שבשבועות הקרובים אני הולכת לשוטט ברחבי העיר בחיפוש אחר השמלה הרישמית המושלמת שלי. אתם רואים מה זה? רק סיימתי לחפש שמלת פסים מושלמת והנה נפלה עלי עוד "צרה". קשה, קשה מאוד ☺


14 תגובות :

  1. אני הכי חיבבתי את הירקרקה

    השבמחק
  2. דרלינג - לאן שאת הולכת את צריכה שמלת ערב. לזה הם התכוונו.
    רצו להסביר שזה צריך להיות מראה מוקפד ומושקע. בקיצור, תכיני שמלת ערב :).

    השבמחק
  3. לבוש רשמי לנשים בהגדרתו הקלאסית יהיה בדרך כלל שמלת ערב , השמלות שהצגת הינן שמלות קוקטייל.
    כפי שציינת, בישראל אין כללי לבוש מקובלים בלשון המעטה, ולכן שמלת קוקטייל תתקבל כשמלת ערב ברוב המקרים, אך לא בכולם. אם היית יכולה לפרט יותר על האירוע והקהל הצפוי להגיע אליו,היה קל יותר להגיע לידי הכרעה כלשהי, שכן יש אירועים מעטים, אשר דורשים לבוש רשמי, במיוחד אם זה מצוין במפורש.

    השבמחק
  4. VanityGirl - הירקרקה היא בהחלט אחת מהפייבוריטיות שלי :))

    ספי - כל אחת מהשמלות האלה, יכולה להיות שמלת ערב (בארץ), וזו בדיוק הבעיה.

    אנונימי - תודה על התגובה המושקעת. ממה שאני יודעת גם שמלות הקוקטייל האלה יכולות "לספק את הסחורה" באירוע המדובר. עוד נראה. :)

    השבמחק
  5. גם כשמגדירים לבוש כ"רשמי" קחי בחשבון שיש כל מיני סוגי ארועים "רשמיים"
    אם את צריכה שמלת ערב זה כבר עניין אחר.
    אני בדרך כלל לובשת שחור (גם לחתונות, גם ללוויות, גם לימי הולדת וגם לעבודה(: )
    השמלת ערב שלי היא שמלה באורך ברך, רפויה שקופה למחצה בצבע שחור עם גב חשוף נמוך מאוד מאוד, בדרך כלל עם נעלי עקב אדומות (לכה), שיער הדוק ואיפור מאוד מוקפד.

    מציעה לך לבדוק ביוסף בuga ובאופן כללי - צפון דיזינגוף יעשה לך עבודה נהדרת!

    קחי בחשבון גם שמלה פרקטית שתוכלי לשמש אחר כך.

    חפרתי!

    השבמחק
  6. חן, זאת בדיוק הבעיה כאן - את ה"רישמי" אפשר לפרש בארצינו איך שבא לנו. זה לא שאין לי מושג מה זה לבוש רישמי, השאלה היא אם אני אבוא בלבוש רישמי כמו שמקובל בכל העולם, האם אני אראה כמו דג מחוץ למים. יש לי המון שלמות בארון שיכולות להיות מתאימות לאותו האירוע אבל שוב, יש את החשש הזה מריבוי פירושים.

    בכל מקרה, תודה על העזרה :))

    השבמחק
  7. כשאני חושבת על שמלת ערב אני רואה שמלה ארוכה, שמלה עד הברכיים זו שמלת קוקטייל לא?

    השבמחק
  8. אני מפרשת את המראה הרשמי כמראה מחויט יותר אם זה בד קשיח יותר או צבעים מאופקים יותר אבל זו דעתי האישית

    השבמחק
  9. מאחלת לך שאלו יהיו הקשיים היחידים בחייך :-)

    השבמחק
  10. קודם כל סומכת עלייך בבחירת השמלה המושלמת לארוע כה חשוב.
    (תעלי פוסט אחרי, טוב?)

    ואני הכי אהבתי את השמלה החרדלית (הראשונה) לדעתי הגזרה שלה הכי מדגישה את היתרונות ומטשטשת את מה שצריך.

    תהני בחתונה!

    השבמחק
  11. ממליצה לך לבדוק את השמלות של טל בק, יש לה כמה שמלות קוקטייל מנצנצות ויפות עם גזרות מחמיאות. השאלה היא גם כמה את מוכנה להוציא על שמלה...

    השבמחק
  12. שרונה - אכן, שמלת ברך היא שמלת קוקטייל. במקרה של ארץ ישראל, שמלת קוקטייל תעבור גם בתור שמלת ערב.

    Ksyu Style - מסכימה איתך וממשיכה להלבט :))

    4ME - מאחלת את זה גם לעצמי וגם לך ☺ אמן, אמן.

    Shani - גם אני ממש אהבתי את הגזרה של זו, אמורה להחמיא מאוד! ברור שיהיה פוסט ☺

    איפי - טוב שאת אומרת, כי מעצבים ישראליים בתחום ההלבשה אני לא הכי מכירה. אני אנסה לבדוק. מבחינת המחיר, זה לא ממש מטריד אותי כרגע.

    תודה לכולן!

    השבמחק
  13. אהבתי את האדומה והשחורה.
    http://www.themodelsblog.com/

    השבמחק
  14. דוגמנית - האדומה הורסת והשחורה לא פחות. קשה...קשה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...