16.10.10

מה בתיק החדש שלי?

עם האהבה שלי לתיקים, סוף סוף נמצא התיק המושלם ליומיום. הוא מעור, הוא אפור והוא מדהים. הוא מספיק גדול כדי שאוכל לארוץ בו חצי בית ויחד עם זאת, הגזרה שלו כל כך מושלמת שהוא ממש לא נראה גדול. קבלו אותו במלוא הדרכו - תיק ה"כיסים" החדש שלי מקולקציית חורף 2011! תא אחד גדול הכולל שני כיסים בפנים וגם, שני כיסים גדולים בצדדים. הורס!

Photobucket

ואם כבר תיק חדש, אז אולי גם "מה בתיק?" חדש?

Photobucket

Photobucket

שימו לב, כיסוי לבן לפלאפון שלי עם פפיון שחור, כל כך שאנל מצידי. אני מאוד אוהבת את הבושם החדש מבית "פוצ'י" אז אני סוחבת איתי את ה"מיס פוצ'י" שלי לכל מקום כולל תיק האיפור של "פוצ'י". בתוך תיק האיפור, כמה דברים חדשים: המסקרה החדשה של לוריאל - וולויון מיליון לאשס, שעושה עבודה נהדרת, ליפ גלוס של מדינה מילאנו (מס' 602) וקרם ידיים של "סבון" בריח פצ'ולי, לבנדר, וניל. יאם. עוד בתיק, מיני ESSIE קטנטנה בגוון FLAWLESS הורס.

למרות החמסין של הסופ"ש האחרון, הספקתי לדמיין לעצמי שהסתיו כבר כאן והצטיידתי במתפחת משי שקיבלתי מתנה מאמא.

כמעט שכחתי אותו, הארנק החדש שלי, שיודע לתפקד גם כקלאטץ' בערבים מסויימים. פראקטי ברמות על ונרכש ב SACK'S.

בגלל שאני יצאתי כל כך מרוצה מ"כיסים" אז אמרתי "למה לא לחלוק את כל הטוב הזה?" (נראה לי שאמרו את זה לפניי) והנה לכם, קוראים מגניבים שלי, מי שבא לו תיק של "כיסים" שיגש לחנות שלהם, יגיד שהוא קורא נלהב של "לאפל פאשן" (לא חובה "נלהב") ויקבל 10% הנחה. מה 'כפת לכם? לא 'כפת לכם!

שיהיה שבוע טוב! וסתוי עד כמה שניתן...

10 תגובות :

  1. נראה משובח. ואיך אני אוהבת אפור!
    תתחדשי.

    השבמחק
  2. בחירה מוצלחת לחורף אני אוהבת את התיקים הגדולים שאפשר לסחוב בהם את כול הבית

    השבמחק
  3. תיק מקסים, אהבתי גם את צבע הביטנה - יש לי חולשה לירוק :-) תתחדשי.

    השבמחק
  4. מהמם! כמה עלה? עדיין יש אותו בחנות?

    השבמחק
  5. מרג'ורי - גם אני אוהבת אפור :))

    Ksyu Style - נראה לי שהתיק הזה ילווה אותי הרבה זמן וגם בקיץ. אפור עדיף על שחור, לפחות לטעמי ☺

    4ME - גם אני ממש התלהבתי מהבטנה הירוקה! תודה רבה ☺

    אנונימי - תודה רבה ובודאי שיש אותו בחנות, הוא מהקולקציית חורף 2011. הוא עולה כמו שעולה תיק עור משובח אבל הנה, דאגתי לכם לקצת הנחה ;)

    השבמחק
  6. אוי-אוי-אוי, כמה מהמם הוא התיק הזה, אותו אני חומדת מאז ראיתי את צילומי הקולקציה שלהם. מתה על כל הפרקטיות הזאת, ועל כל הטוויסטים הקטנים שמסתתרים בו. בחירה נהדרת!

    השבמחק
  7. תתחדשי! אני בהחלט יכולה להזדהות עם אהבה לתיקים :)

    השבמחק
  8. איזה כיף, תתחדשי!
    אהבתי את הארנק השחור עם הרוכסנים המוזהבים.

    השבמחק