21.10.10

רמה גבוהה

"סבון של פעם" כשמו כן הוא, של פעם. החנות הראשונה נפתחה בשנקין ב 1997 ואני הייתי טינייג'ריט מתלהבת (מסתבר, שלא הרבה השתנה), שממש אהבה את הסבונים הצבעוניים והריחניים במיוחד. הריצו 13 שנה קדימה והופס, אותו הרחוב רק עם חנות חדשה, חנות הדגל, שגרמה לי לעונג רב כבר מהכניסה אליה.

תפריט...מה יש למעדניית התענוגות להציע? מלא דברים טובים מסתבר.


Photobucket

נכנסים ומגלים עולם ומלואו של מוצרים טובים, טובים. בדקתי כמה סבונים, פילינגים והקרמים ובתרכובת של כולם יש רק מוצרים טבעיים. כלומר, אין חומרים מקציפים וכל מיני שיט (תסלחו לי) שמכניסים לנו למוצרים האלו בדר"כ. כמו גם, אין במוצרים שלהם פראבנים, שהם חומרים משמרים במוצרי קוסמטיקה.

Photobucket

יאמי

Photobucket

Photobucket


מה שהכי מגניב זה, שבחנות עצמה יש מטבח, ממש ככה, כיריים והכל וסבוניירית שיכולה להיענות לכל בקשה. רוצה סבון בריח ורדים עם גרנולה? קיבלת.

Photobucket

מאחורי העגלה סבוניירית בפעולה

Photobucket

לא טעיתי, אלה סבונים לא עוגיות

Photobucket

Photobucket

אני התחדשתי בפילינג גוף בריח מנגו-קיווי. קומבינציית ריח שהפתיעה אותי לטובה, כי הוא היה עדין מספיק. בנוסף, התחדשתי גם בסבון ורדים על בסיס שמן זית, שאמור לתת חיוניות לעור ומצב רוח טוב. אז חיוניות לעור יש והוא נהדר לכל הגוף וגם לפנים האמת, המצב רוח...לא יודעת, אני לא מרגישה טוב בימים האחרונים אבל, זה כנראה קשור לנפלאות מזג האוויר ולא לורדים שבסבון החדש שלי.

תקפצו, גם אם זה רק להתרשם, כי בהחלט יש ממה.

שנקין 28, ת"א.

12 תגובות :

  1. יווווו איך אני אוהבתתתתת!

    אפשר להגיע לסבן לך את הגב?

    השבמחק
  2. החנות החדשה באמת מהממת. חבל שלא היית במסיבה בערב. היה מאוד מגניב. נתראה...

    השבמחק
  3. זה נראה מפתה מצד אחד, ומצד שני- אני בחיים לא אקנה כזה לעצמי, ואסתפק בסחורה שבפארם הקרוב לביתי.

    עוד נקודה מעניינת שעלתה במוחי- בסבונים שלהם יש פראבנים? כתבת חומרים טבעיים בלבד, אבל זה בכל זאת משהו ששווה לבדוק. מסתבר שהזבל הכימי הזה נמצא כמעט בכל מוצר קוסמטי.

    השבמחק
  4. מינה - בואי נו! כמה אפשר לחכות? כבר יש לי קמטים :))

    ספי - הייתי עייפה :(

    מרג'ורי - כשכתבתי שזה חומרים טבעיים התכוונתי שאין זכר לפראבנים ואולי כדאי שאני אדגיש זאת בפוסט עצמו. בתור בת לאיש סבונים/קרמים אני הפסקתי לקנות בפארמים בגלל כל השיט שמכניסים שם כולל פראבנים. עוד נק' לזכות סבון של פעם היא, שהם מיצרים בעתמם את הסחורה שלהם והם משווקים מסביב לעולם, כולל יפן, שידוע כקפדנית במיוחד כלפי המוצרים שהיא מכניסה בשעריה.

    השבמחק
  5. והכי כיף שיש להם גם כמה חנויות בניו יורק ואני לא צריכה להסחב עם המוצרים מהארץ.
    אני חולה עליהם.

    השבמחק
  6. הוצאת תמונות מעולות, אנחנו לא הצלחנו להוציא כלום תודות לקהל שהיה שם אח"כ

    אנחנו עשינו בחירות קצת פחות מוצלחות,
    מטעויות לומדים...

    השבמחק
  7. התצוגה החדשה שלהם כל כך עובדת עליי, אני חייבת לקפוץ לשם בהזדמנות

    השבמחק
  8. סוף סוף אחרי שיפוצים ארוכים ארוכים- כבר חיכיתי לראות מה יצא!
    מהמם. [שמעתי שעלה כמה מליונים-היסטרי]

    השבמחק
  9. תתחדשי על הכל! גם אני כבר הספקתי לבקר שם ורכשתי את קרם הרגליים המוהלל שלהם (מזל שבעלי בקטע של למרוח ולעשות תוך כדי מסג' ברגליים :))
    החנות ממש יפה וחדשנית! כן ירבו קונספטים מגניבים שכאלה!

    שרונה

    השבמחק
  10. דוגמנית - אני מקווה שהם שומרים על אותם המחירים ולא שוחטים בחו"ל. בכל מקרה, אני מסכימה, הם מעולים!

    boiler - הצלחתי להוציא תמונות ללא אנשים ברקע כיוון, שהגעתי לפרזנטציה בבוקר וויתרתי על ההקשה בערב מטעמי עייפות וחוסר חשק לזוז מהספה.
    אה ושוב לא נפגשנו, נו שוין.

    standing - בלייב זה מהמם אף יותר. את נכנסת לשם ולא בא לך ללכת לשום מקום אלא אם כן, זה כולל אמבטיית קצף.

    michalooshla - אכן השקעה מטורפת אבל כ"כ משתלמת! תקפצי, את תאהבי ☺

    שרונה - איך הקרם? עושה את העבודה? תתחדשי ☺

    השבמחק
  11. מישהו יודע אם הקולקציה של לנווין תגיע גם לעוד סניפים בארץ חוץ מלעזריאלי??(לכפר סבא או חיפה..לי-ם אני כבר יודעת שלא) אולי את, מיראל? :):):)

    השבמחק
  12. בקשר לפוסט הקודם, אז ממה שידוע נכון להיום, הקולקציה מגיעה רק לעזריאלי.

    השבמחק