29.10.10

ביער, ביער, ביער נרקוד, נרקוד...וננוח

ביום רביעי נסעתי לאירוע השנתי של H.Stern ביערות הכרמל. השנה, H.Stern הציגו קולקציה חדשה אשר שאבה את השראתה מלהקת המחול הברזילאית GRUPO CORPO ונקראת על שמה. הקולקציה עצמה הייתה מאוד אוונגרדית ואני חייבת להודות שהיו מספר פריטים שמצאו חן בעיני מאוד. הגעתי חמושה בטבעת ה H.Stern שלי, שאני כל כך אוהבת וכשהלכתי לבחור תכשיטים להשאלה לערב הקוקטייל, בחרתי משהו שיתכתב עם התכשיט הקיים ועם שמלת הקוקטייל המושלמת, שנמצאה שסופו של דבר ב MAX MARA.

Photobucket

מיד אחרי שסיימתי להתארגן, ספי צילמה אותי.

שמלה MAX MARA נעלי פלטפורמה מנומרות STEVE MADDEN תכשיטים H.Stern


Photobucket

ספי ואנה המדהימות, שהיה לי הכי כיף בעולם לבלות איתן.

Photobucket

בנות ומראות

Photobucket

Photobucket

Photobucket

אני חייבת להודות, שלפני כן לא ביקרתי ביערות הכרמל, אבל שמעתי על המקום לא מעט מזוג חברים שמבקרים שם מידי שנה. הגענו, עשינו צ'ק-אין, עלינו לחדר, הסתכלי מהחלון הכל היה ירוק ומדהים ואני מיד חיפשתי wi-fi. כמובן, שגיליתי שהוא בתשלום, אז התחברתי בסלולארי. קצת אחרי שעידכנתי סטאטוס ועברתי על כמה מיילים, הבנתי שמצבי חמור והנה יש לי פה הזדמנות פז להתנתק קצת, לא לשמוע רעש של מכוניות ובעיקר אנשים, לא לשמוע צופרים ולא לנשום אוויר מהול בפיח. אז נרגעתי...ומיד אחרי הפרזנטציה, הקוקטייל וארוחת הערב שהייתה אלוהית, החלטתי להפסיק להתנגד ופשוט שיחררתי. היה קצת קשה בהתחלה, אבל מאוד שווה.

Photobucket

Photobucket

06:35 בבוקר כמעט ללא שינה (אל תשאלו מה חלמתי), החלטתי לרדת למדשאות ליד הבריכה, חמושה בחלוק לבן ו"טאפיצ'קי", שזה נעלי בית קטנות ברוסית ואחת המילים האהובות עלי ברוסית. זה ו"באניצ'קה", שזה צינצנת קטנה.

Photobucket

"דה מרקר" גילה לי ש"פוקס" עתידים להביא את "אמריקן איגל" לארץ. נייס.

Photobucket

משהו מוזר שרצה להתישב עלי, אבל אחרי שהוא וספי ראו איך אני מתעוותת למראהו, הוא החליט שלהתישב לידי זה מספיק טוב. ואז ככה העברתי ברוגע את היום השני, בחברת שתי עלמות החן ספי ואנה שהנעימו את זמני בין המסאז' המפנק לארוחות הנהדרות והכל תוך כדי לגימת תה.

Photobucket

Photobucket

Photobucket


נהניתי מאוד, התנתקתי קצת, התפנקתי קצת, ראיתי אנשים ותכשיטים יפים, ביליתי קצת מחוץ לעיר והכרתי אנשים שהיה לי כיף לבלות איתם.

תודה לספי, אנה ויעל שצילמו מלא מלא.

מאחלת לכם סופ"ש מעולה :)

20 comments :

  1. Hi Mirelle, nice post.
    greetings from Spain.
    ; )

    השבמחק
  2. היה מעולה ממש. התמונות שלך הזכירו לי עד כמה נהנתי! מעניין אם אפשר לעשות את זה שוב.

    השבמחק
  3. למה אין תמונה בבגד ים?

    השבמחק
  4. מהממת שכמותך! ואו כמה שהשימלה מדהימה ואת...אין דברים כמוך, כבר אמרתי לך, אין.

    השבמחק
  5. השמלה ממש מחמיאה לך. הדוגמא במותן היא חלק מהשמלה או שזו חגורה שצירפת? כך או כך, השמלה מהממת. גזרה מאוד קלאסית.

    העגילים שבחרת שווים ביותר.

    מזדהה איתך לגבי ההתנתקות. כשהייתי ברודוס לסופ"ש לא הפסקתי לחפש WIFI, והאופציה להתחבר בסלולרי לא היתה קיימת, כך שעליי ההשתחררות נכפתה. את הצלחת להיות יותר בוגרת ולשחרר לבד :)

    השבמחק
  6. מיראלה,
    את נראית מדהים! השמלה מחמיאה בטירוף :)
    ו... וואו... כמה בא לי להיות ממש ברגע זה ביערות הכרמל... כמה כייף לזוג החברים שלך שנוסע לשם כ-ל שנה ;)

    השבמחק
  7. מקווה שנהנית..
    אך אני קונה בחנות שלך?

    השבמחק
  8. נראה כזה כיף! אהבתי את מה שלבשת

    השבמחק
  9. vicen - thank's so much! kisses from Israel :)

    sefi - בא לי גם שוב, היה ממש מעולה :)

    אנונימי #1 - כי למה שתהיה?

    Lilach - תודה רבה מקסימונת שכמותך. לא, את!

    קרן - חגורת המותן היא חלק מהשמלה. מצחיק הקטע של הWIFI כשחושבים על זה :) צריך ללמוד להגמל מזה!

    עינב - ממש כיף לזוג הזה :) נשיקות וד"ש לקווץ'.

    אנונימי #2 - נהניתי מאוד :) לגבי הקניה בחנות הוירטואלית שלי, שלחי מייל ל shop.falafelfashion@gmail.com וצייני מה הפריט שאת מעוניינת בו ונמשיך משם. תודה :)

    השבמחק
  10. וואו וואו וואו! את נראית מדהים, ונראה שנהנית למכביר. הידד!

    השבמחק
  11. אח...החיים היפים. השמלה יפיפיה. אהבתי את השילוב עם הנעליים המנומרות.

    השבמחק
  12. שרונה - נהינתי מאוד ותודה רבה על המחמאות :)

    4ME - החיים אכן יפים, אין תלונות בלי קשר לאירוע זה או אחר :) תודה רבה על המחמאה, את הראשונה ששמה לב לשילוב של הנעליים המנומרות! תודה!

    השבמחק
  13. את יותר יפה בלי איפור

    השבמחק
  14. נראה כמו מקום כייפי לבלות בו כמה ימים ולהתנתק מהכל. את נראת נפלא, עם איפור או בלי וכיף לראות אותך בתמונות!

    השבמחק
  15. אז תגידי - בהמשך לדיון שהתפתח כששאלת על שמלות, מה היה היחס בין שמלות ארוכות לקצרות באירוע?

    השבמחק
  16. מאיה - תודה.

    רותם - אכן המקום מצויין לענייני התנתקות וניקוי ראש. תודה רבה על המחמאה ☺

    שרונה - היו מעט מאוד שמלות ארוכות. היו גם כמה שלא הפנימו לבוש רישמי מהו והגיעו עם חולצה מכופתרת ומכנסיים (נשים, לא גברים). בגדול, זה היה קוקטייל אז הלבוש ההולם היה שמלת קוקטייל גובה ברך וכך הרב היו לבושים. אהבתי את הטוויסט של ספי שלבשה אוברול סטרפלס וזה היה מהמם עליה.

    השבמחק
  17. כן, ראיתי תמונה שלה - זה בהחלט היה יפה.

    השבמחק
  18. איזה דהיייים!
    יש לי עוד מלה בשבילך "ציפצ'קי" כשהולכים על קצות האצבעות :)

    השבמחק
  19. שרונה - ספי השווה הזאת.. :))

    אלה - נכון!!! שכחתי לגמרי מהמילה הזאת! אני אוהבת גם "פוּזיק", חיחיחי.

    השבמחק