31.10.10

הפתעות נעימות

לא הרבה לפני האירוע של ה. שטרן ביערות הכרמל, הוזמנתי יחד עם בלוגרים נוספים, לאירוע השקה של תכשיטי מילר. באירוע עצמו הוצגו חמשת הקולקציות הכי נמכרות בכל הזמנים וכן, קולקציות חדשות. זה קטע יחסית חדש, שבלוגרים מוזמנים לאירועים שקשורים בתכשיטי יוקרה ואני אישית רואה בזה משהו מאוד חיובי.

היה לי את הכבוד להכיר את חיים מילר המנכ"ל, שהיה מדהים וסבלני. הוא הציג לנו את הקולקציות החדשות, סיפר על כל אחד מהמעצבים ומהקולקציות, לימד אותנו להסתכל דרך הלופה ולראות את הקסם של התכשיט.


Photobucket

Photobucket

Photobucket


האירוע התקיים בפלורנטין בבית אוריאל אקוסטא. לא ביקרתי שם לפני כן וגיליתי שמדובר במקום שעוצב בצורה מדהימה, כזו שגרמה לחשוב שאולי פיות יער יצוצו מאיזה שיח. במקום פיות יער, צצו לפתע פתאום סלבס כאלה ואחרים. מאוד רציתי להצטלם עם צמיד יהלומים אלגנטי במיוחד ויקר במיוחד אבל, מישהי מאותן "פיות היער" החליטה שהיא חשובה יותר ופשוט נדחפה מולי, הפנתה לי את גבה ובכך תשומת הלב עברה אליה. גם זאת דרך. נו מילא. לשמחתי, יצא לי סוף סוף להכיר את הבוילרים פנים מול פנים (כן, הם מהממים וחמודים בדיוק כמו שחשבתם) וכן, יצא לי סוף סוף לקשקש קצת עם קרן ואפילו לגלות שאנחנו שכנות. קרן הייתה נחמדה מספיק, כדי לצלם אותי קצת והנה אני כאן, ליד הציור הענק הזה של הכלב הענק במדים שממש הצחיק אותי. אז עם צמיד יהלומים לא הצטלמתי אבל עם כלב ענק במדים כן! הידד לי.

Photobucket
משהו שמאוד מצא חן בעיני אצל מילר, הוא שיש להם הרבה היצא למי שהכיסים שלו לא מאוד עמוקים ועדיין רוצה לפנק בת זוג או לחילופין מישהי שרוצה לפנק את עצמה. קולקצית ה - Affordables by Miller מציע טבעת בסגנון טבעות הסוליטר. מרחוק נראה שמדובר ביהלום ענק ואילו מקרוב (ואולי אפילו עם לופה) אפשר לראות שהמדובר בשבעה יהלומים קטנים יותר שמרכיבים פרח. הטריק הזה בעצם מוזיל את עלות הטבעת והיא עולה פחות מ 4,000 ש"ח. אותו הדבר לגבי השרשרת עם התליון שגם מחירה יחסית ידידותי והוא באיזור ה 3,500 ש"ח כולל השרשרת. זה אמנם עדיין אלפי שקלים ולא מאות שקלים, אבל זו בהחלט תמורה טובה למחיר.



Photobucket

גם השרשראות האלה מאוד יפות ועדינות, הפרפרים משובצי היהלומים יקרים יותר, אבל שרשרת הפרח והלבבות, שעשויות זהב 18 קראט עולות כמה מאות שקלים, שזה בהחלט מעולה. אני אישית הייתי מאוד שמחה לקבל את זו עם הלבבות. יש בה משהו מאוד כובש בפשטות שלה, בעיני לפחות.



Photobucket

אגב, חיים מילר טוען ששווה להשקיע באונקיות זהב...סתם שתדעו.
שבוע טוב!

9 תגובות :

  1. פיות היער? יופמיזם למה זה? :0)

    בנוגע לתכשיטים, אני מעדיפה עשרת מונים את שטרן, שלהם עיצובים מקוריים יותר, זהב מחוספס יותר וקולקציות שמתאימות לכל סוג של כיס - ממאות שקלים ועד מאות אלפי שקלים ושירות לקוחות לעילא ולעילא.

    השבמחק
  2. אם היתי מקבלת הצעת נישואין עם הטבעת הזאת, הייתי קצת מתבאסת. הרגשה של "עבדו עלי". נקווה שימצא חתן עם ממון!

    השבמחק
  3. קודם איזה כל כיף לך שמזמינים אותך לכאלה אירועים שווים
    דבר שני לא עפתי, זה נראה כמו אדפטיישן למונט בלאנק http://www.montblanc.com/products/10634.php ומשהו בתוכי אומר לי שהם עשו את זה קודם.
    כמובן שאין שום בעיה בלהציע זהב ויהלומים לכל כיס, אבל אפשרויות העיצוב בלתי מוגבלות אז מדוע ללכת על משהו שכבר עשו?
    בכל מקרה אם להתעלם מכל זה, אהבתי את הטליון החלול עם הפרחים. :)

    השבמחק
  4. ואני שואלת איפה אני בכל סיפור הפיות הזה?
    :)

    השבמחק
  5. שרונה - אני גם נמנית עם חובבות ה.שטרן לראיה התכשיטים שלי. מצד שני, באמת שהיתי שמחה לקבל במתנה כמה מהשרשראות שבתמונה, במיוחד את זו עם הלב הכפול. לפעמים נחמד לגוון.

    Lilach - ואו, שעבדו עלייך? בחורה קשה! יאללה, תמצאי כבר חתן עם ממון ולדרך ☺

    אלה - זו שאלה מצויינת למה לעשות משהו שעשו כבר ואני חושבת שהתשובה הטובה ביותר היא מתן האפשרויות. פה זה איכותי יותר ופה זה זול יותר ופה זה עוד משהו אחר. ככה כל אחד יכול למצוא את עצמו לפי הדרישה ולפי היכולת הכלכלית. אני לחלוטין בעד.
    השרשרת עם התליון החלול מהממת גם במציאות ☺

    Shani - איפה באמת? היה מתאים לי אם היית צצה מאחורי איזה שיח, או מאחורי הבר למשל :))

    השבמחק
  6. אני אוהבת את הבלוג שלך! זה רשמי!

    השבמחק
  7. אני קיבלתי מבעלי טבעת מתנה ליומולדת ממילר והיא מדהימה. יש להם דברים יפים וזה נכון שלא חייבים לקחת הלוואה מהבנק כדי לקנות משהו יפה.

    השבמחק
  8. michalooshla - ואו איזו מחמאה! אני אוהבת שלך וגם אותך! הידד ☺

    נתי - תתחדשי וכבוד על הבעל המפנק ☺

    השבמחק
  9. אוווווווו...
    תודה על המחמאות!

    שמחנו לפגוש אותך, היה ממש נחמד:)

    השבמחק