1.11.10

רוצי פלאפל, רוצי!

הרשומה הראשונה שלי לחודש נובמבר היא רשומה אופטימית, או לפחות כך אני רוצה שהיא תהיה. כבר היום עלולות להפתח בפני אפשרויות חדשות, שיתכן וישנו את החיים שלי מן הקצה אל הקצה. אני לא מסוג האנשים שאוהבים לדבר על דברים לפני שהם קרו בכלל, אבל הנה, אני חולקת מעט ומתרגשת המון.

הבלוג הזה עוד לא סוגר שנתיים ודברים קורים בקצב מטורף, משהו שאני מאוד אוהבת, הקצב המטורף הזה. אני לא אוהבת להשתעמם לא בחיי הפרטיים ולא בחיי המקצועיים. אז ברמה האישית, אף פעם לא משעמם לי וזה הודות לחבר, חברים ומשפחה שהם אנשים אינטיליגנטיים עם תחומי עיניין מגוונים ביותר. בחיי המקצועיים, אני תמיד מחפשת ריגושים, כי מה לעשות, משעמם לי. אז אולי משהו ישתנה בקרוב.

אתמול יצאתי לאחת מההליכות הקבועות שלי, לרב אני מתלבשת נח ומאוד רגיל, כמו שמתלבשים כשיוצאים להליכה. אתמול, לפני שיצאתי, הסתכלתי במראה ונקרעתי מצחוק. החלטתי לתעד את הלבוש הזה שהצחיק אותי לגמרי, הכל כל כך לא קשור וכל כך לא אופייני לי ויחד עם זאת, הרגשתי הכי נח שאפשר. אני חושבת שזה מאוד מתקשר לדברים שעתידים לקרות לי - הכל לא קשור, אבל יחד זה יוצא נורא נח וטבעי.


Photobucket


Pick a Boo


Photobucket

משועשת מעצמי בטירוף, לא מאופרת וקצת מבולגנת אבל מבסוטית עד הגג. אם לומר את האמת, אף פעם לא אהבתי את האנשים האלה או הנשים האלה, שמגיעות לחדר כושר עם איפור מושלם וגופיית ספורט שחושפת חזה שלא זז כשהן כן זזות. כאלה נשים, שכשהן רצות שעה וחצי על ההליכון, הן אפילו לא מזיעות ונשארות מושלמות בדיוק כמו שהן הגיעו. זה לא מקנאה, דיברנו על זה שזה רגש שלא קיים אצלי, זה לחלוטין מתוך חוסר הבנה. פיזיולוגית, אנשים אמורים להזיע במאמץ פיזי. מוזר. עוד יותר לא ברור, זה אותם האנשים שיוצאים משיעור יוגה ומתחילים לקשקש על כמה מופלא וקסום זה היה תוך כדי הדלקת סיגריה. אני לפחות מתאפקת עם זה עד שאני יוצאת מחוץ למתחם מכון הכושר, בחיי. ובכלל, אם אנחנו כבר בנושא, מישהו הפסיק לעשן או מכיר מישהו שהפסיק לעשן ויודע להמליץ על שיטה או לתת טיפ? זה הזמן לעשות את זה ולעזור לי להתנער מההרגל המגונה הזה.

Photobucket

סווט-שירט Bluebird (נרכש לפני 100 שנה) מכנסיים S Wear צעיף מתנת ספירנגפילד נעליים מתנת נעלי MAZ
Photobucket


אני מאוד אוהבת את הסוויט-שירט הזה, בעיקר כי יש לו שרוולי 3/4 וזה מאוד נח. הוא גם לא עבה מידי, אז כיף ללכת איתו לפאוור ווקס. אגב, ממש לא תכננתי להתאים את הצעיף למכנסיים...יצא הזוי. הנה משהו שאתם לא יודעים עלי, אני מאוד אוהבת הליכות וטיולים רגליים. אני באמת מאוד מאוד אוהבת ללכת ולרב אני מעדיפה ללכת יותר מאשר לנסוע. הכי אני אוהבת נוף אורבאני, לא ממש מדבר אלי טיולי טראקים למיניהן, אני פשוט אוהבת ללכת בעיר. אם בא לי טבע, אז אני הולכת לים (כמה טבע שזה יכול להיות), אז אתמול הלכתי להליכה בים וזה קצת עזר לי לשים דברים בפרופורציות ולחשוב קצת על כל מה שהולך.



Photobucket

רוצי פלאפל, רוצי!
מתנצלת על הפוסט המתפזר, יש הרבה מחשבות לעבד.
לאן אתם הולכים כשאתם צריכים לחשוב? ויותר חשוב מזה, איך מפסיקים לעשן?!

10 תגובות :

  1. כמי אשר הפסיקה לעשן אחרי 13 שנות עישון, וחפיסת נובלס אחת ליום, אני בהחלט יכולה להגיד שהפסקת העישון היא לחלוטין עניין של החלטה. אני פשוט הצבתי לעצמי דד-ליין שנראה לי הגיוני - ביום ההולדת ה-30 שלי אני מפסיקה לעשן. וככה בדיוק היה. והיום אני 3 וחצי שנים אחרי, ועדיין לפעמים בא לי סיגריה. :)

    השבמחק
  2. כמעשנת לשעבר לשעבר (קופסא ביום)לא הפסקתי לעשן ביום אחד, זה כמו שלהכריז על משטר דיאטה עושה אותך מיד רעב. החלטתי לא להפסיק (כי זה כיף), אלא לדלל ולא חדלתי לסחוב איתי קופסא למקרה הצורך. בכל שבוע הייתי מדליקה את הסיגריה הראשונה מאוחר יותר וכך דיללתי עד להפסקה מלאה (כבר 16 שנה). הכי קשה היה לשבת עם חברות בבית קפה ולא להדליק סיגריה. ב ה צ ל ח ה :-)

    השבמחק
  3. לא היה לך נורא חם? אני עשיתי הליכה ביום שבת בערב עם גופייה...לגבי העישון, אמנם אני לא מעשנת אבל ניסית את הספר שכולם מדברים עליו?

    השבמחק
  4. Yael - אולי אני אקבע לי גם דד-ליין, גיל 30 נשמע נחמד, זה משאיר עוד שנתיים לנשוף עשן.

    4ME - אני כבר איזה חודש מנסה לוותר על סיגרית הבוקר שלי ולדחות אותה בכמה שעות ולא מצליחה, חייבת להתגבר על זה.

    standing - אתמול בערב היה לי ממ קריר וכמובן, שכשהתחלתי ללכת אז נהיה לי חמים. מצד שני, עדיין הייתה רוח קרירה ואני תמיד חוששת מזה. כשהשרירים מחוממים ויש רוח קרירה, יש מתכון לצרות :)

    השבמחק
  5. בקשר לספר הזה, קראתי קצת מהפרק הראשון וזה עשה לי בדיוק את ההפך. הרגשתי שכל מה שכתוב שם זה בלה בלה בלה פסיכולוגיה בגרוש. אני קשה, אני.

    השבמחק
  6. אימי היקרה שתחיה הפסיקה עם המון כח רצון ובעזרת טיפול במכון אברהמסון. יקר רצח אבל שווה כל שקל.

    השבמחק
  7. לא שעישנתי בכבדות ות'כלס תמיד הייתי שנוררית אבל מה שעזר לי זה הפסקה יזומה של חודש (השתתפתי באיזה ניסוי רפואי שחייב אותי) ואחר כך כל פעם שהרחתי אנשים מעשנים פשוט נגעלתי.
    אם תפסיקי לקצת לא תרצי לחזור לסירחון הזה.
    אם מתחשק מידי פעם אז פסדר. אבל בקביעות?? איכסססססס

    השבמחק
  8. PASSIONISTA - אני רוצה לנסות קודם כל בכוחות עצמי, רק שאני צריכה למצוא את הכוחות האלה קודם :) תודה וכל הכבוד לאימך!

    איפי - אני מעשנת וזה מסריח לי כשאני מריחה את הריח של הסיגריות על אנשים אחרים! אני מוזרה...

    השבמחק
  9. בחרת לך זוג ממש ממש שווה!!!

    תתחדשי :)

    שרונה

    השבמחק