26.10.10

Hanky Panky Time

אם ניקח את תחתון החוטיני המהולל, נוכל לחלק את הנשים באשר הן לשני סוגים: אלה שנח להן ואלה שממש, אבל ממש לא. חלוקה גסה מאוד עשיתי כאן, אבל אני אומרת זרמו איתי. לא מזמן קיבלתי תחתונים שמבטיחות נוחות מירבית ועוד לפני שמדדתי, החלטתי לבדוק מה פשר עניין החוטיני הזה. מסתבר, שהחוטיני הוא בכלל הומצא עבור הגברים, כדי שיהיה להם נח יותר. אתם יודעים, כדי לכסות רק את הנכסים ודי. כנראה שהסיפור הזה לא הצליח להתרומם מי יודע מה, אז כבר בסבנטיז החוטיני הפך להיות חלק תחתון בביקיני הברזילאי, שעם הזמן הפך להיות "בגד ים ברזילאי" ובפורטוגזית הם קוראים לזה בכלל חוט דנטלי fio dental.



מפה לשם עבר עשור או שניים ואת החוטיני היה ניתן למצוא [כמעט] בכל מגירת הלבשה תחתונה לנשים. מה יותר טוב מזה, שלא רואים את הפסים המכוערים של התחתונים מנסים בכל כוחם להראות שהם שם מבעד למכנסיים? גאוני. כמו כל דבר טוב, גם את זה האנושות [המערבית, יש לומר] הצליחה להרוס. החלו דיונים מכל הכיוונים: האם זה סקסי? האם זה זנותי? האם זה בריא? [לא, ברצינות עכשיו] וכמובן, האם זה נח?



לשאלה החשובה הזאת שמעתי תשובות החל מ"איכס, ממש לא נח!" ועד ל"מתרגלים לזה" וכמובן שהיו את אלה שהיו מוכנות להשבע במאור עינהן, שאלה התחתונים הכי נוחים בעולם, אפילו יותר מתחתוני ימות השבוע שהיו לי בגיל 6.


Photobucket

GAP WEEKDAY 7 PACK


הדיונים לא הספיקו, אז גם כתבו על זה שיר(ים) מטומטם לחלוטין שהפך ללהיט בן לילה. מישהו יודע איפה סיסקו היום? מישהו? טוב. יש אפילו דמות Superhero ששמה ThongGirl והיא כמובן נלחמת בפשע ורשע. עם חוטיני.





אני לא יודעת איפה זה עומד היום, כי אחרי גיל מסויים (יותר מנטאלי מאשר ביולוגי), מתחילים לחשוב אך ורק על נוחות. פתאום, זה כבר ממש לא מעניין אם זה מוגדר כסקסי בעיני גברברי העולם, כי בשלב הזה, אנחנו כבר יודעות שאנחנו הכי סקסיות כשנח לנו. נכון, זה גם השלב שבו קלישאות מקבלות חזקה במציאות. אז מכמה חברות שהיו מוכנות למות בעד החוטיני, לא נשארה אחת שלא עברה למשהו מכותנה או "בד נושם" ואם אפשר, אז רצוי שלא יכנס לת*ת.



לפני כשבוע, כשקיבלתי את התחתונים שלהם יותר הבטחות מפוליטיקאי בתחילת קמפיין הבחירות שלו, לא הבנתי מה רוצים ממני בכלל ומה הקטע המוזר הזה, שמבטיחים לי שתחתוני חוטיני One Size יהיו כ"כ נוחים, שיש מצב שאראה את האור ואפסיק להיות בן אדם שעולמו מלא בשאלות אלא, בתשובות בלבד. אז לא הייתה ברירה ובבוקר חגיגי אחד יצאתי עם הפלא מהבית. אחרי כמה שעות בעבודה, בשלב הזה שכבר יש משהו שמציק בהופעה [כתפיה סוררת של חזיה, גרב שמסרבת פשוט להיות שם, נעליים לא הכי נוחות וכן, גם תחתונים לפעמים], שאלתי את עצמי כאקט של גיקית היסטרית שנעמדת באמצע המסדרון ומגרדת את ראשה תוך כיווץ העיניים – "איזה תחתונים לבשתי היום?" סתומת על שכמותי, מזל ששאלתי את עצמי בלב ולא בקול רם ואז נזכרתי! אני עם ה – Hanky Panky! תכלס, נח. מוזר...ברור לי לחלוטין שיש משהו בגיזרה, שנראת כה פשוטה ולא מחדשת בכלל, שעושה את ההבדל. אבל איזה הבדל!



Photobucket



כמו סוכריות קטנות



Photobucket



ועוד בכל כך הרבה צבעים!



Photobucket



Photobucket


[זאת לא אני, בסדר?]


מיליוני ניו-יורקיות לא טועות, במיוחד כשהן משלמות על הפלא הזה 18$ בזמן שאנחנו 150 ₪, מה שעדיין לא מנע ממני לפתח התמכרות קלה. כך, עבר לו עוד יום ועוד כביסה ועוד שתיים ובכל פעם שהם יוצאים מהכביסה, אני מחייכת לעצמי כמו אחרונת הטיפשות, כי אני יודעת, שמחר אני אלך עם וארגיש בלי, כי זה עד כדי כך נח.

קצת אינפורמציה:
מידת One Size לפי הגדרת היצרן נעה ממידה 32 ועד מידה 42.
לחברה יש גם דגמי Petit ו Plus Size שיגיעו בהמשך לארץ, כמו גם דגמים אחרים.
איפה קונים? מתקשרים למספר 099506661 ומבררים איפה יש הכי קרוב אליכן.

17 תגובות :

  1. שלום שלום, זו אני..
    איפה קונים?:)
    (רצוי באינטרנט כדי לשלם קצת פחות מ 150 ש"ח ליחידה...)

    השבמחק
  2. היו לי (ועדיין יש לי) המון סוגים של תחתוני חוטיני. חלקם נוחים בטירוף וחלקם בלתי נסבלים. זה משהו שקשור לשילוב של גזרה עם סוג הבד. את אלה הספציפיים אני לא מכירה, אבל לפי התמונה רואים שהם מהסוג הנוח.

    השבמחק
  3. חוטיני נוח? מצד אחד, הסקרנות נותנת בי את אותותיה.. מצד שני- 150 ש"ח על פיסת תחרה שתתקע לי בטוסיק? למה מה?

    אכן, התלבטות קשה.
    אם יקנו לי אותו (בשחור בבקשה, אני נגד תחתונים צבעוניים) אני מוכנה לנסות.

    השבמחק
  4. זה קטע מעניין שהם one size, יש בכך קצת סיכון כשמשקיעים 115 ש"ח

    השבמחק
  5. מדהים ומרתיח איך בארץ תוקעים מחירים מופקעים על כל דבר. 18 דולר זה חצי מחיר ממה שמבקשים בארץ (ועוד עשיתי טובה וחישבתי לפי שער גבוה).אני מצטערת אבל אני לא אתן לאף אחד לעשות קופה על התחת שלי.

    השבמחק
  6. כולכן צודקות! זה יקר! נח מאוד, נהדר, מצויין ומעולה ויקר! אז יש פיתרון ושמו איביי ושם אפשר להשיג במחירים שפויים יותר :))

    השבמחק
  7. חותיני?????????אחותי.....סקסי בעליל....

    בדיוק עכשיו...שהחורף חוזר ואני חוזרת ללבוש שמלות....מממממ....יש מצב לנסות כאילה....

    קצת יקר...אבל ניראה לי שווה להשקיע...

    מתאים עם maz....אפשר להתאים צבעים...:-)

    השבמחק
  8. הבלוג שלך הפך להיות אתר פירסום זול ולא מענין. חבל. עוד קצת ותהיה כמו ג. יפית. וזה לא מחמאה.

    השבמחק
  9. מרינה - אחלה אאוטפיט יצא מזה - תחתוני חוטיני ונעלי MAZ גדול!

    אנונימי/ת - הטעות שלך מראה על חוסר ידע. ג.יפית היא אחת הנשים החזקות בארץ, שבנתה בשתי ידיה אימפריית פירסום ושיווק מצליחה שממשיכה לצמוח ולהתפתח. אז תודה.

    השבמחק
  10. הלוואי שהיו קוראים לי ג. יפית! אז לא הייתי צריכה לקבל מתנות כל הזמן, כי הייתי מליאנית כל כך שהייתי קונה מתנות ליחצנים.

    השבמחק
  11. שרונה, בדיוק מה שחשבתי :)) אולי בקרוב שתינו נהיה ג. יפיתיות!

    השבמחק
  12. מי היחצן? אם הם עומדים לקבל מידות גדולות, גם אני אשמח לנסות.

    השבמחק
  13. hanky panky is so funky
    :)
    איך הם אחרי מספר כביסות?

    השבמחק
  14. אני עדיין תקועה בגיל הזה של חוטיני.
    בטח יעבור לי בקרוב.

    צ'מעי, התחתונים שקיבלת נראים נוחים ויפים מאוד.
    (מתי צילמת את הטוסיק שלי?)


    סופ"ש נעים אהובה!

    השבמחק
  15. שרונה - אצור איתך קשר במייל בנושא.

    Ksenia - עכשיו שלי אחרי בערך 6 כביסות והן נראות בדיוק אותו הדבר. אני לא יודעת אם זה מדד או לא, אבל זה המצב הנתון.

    Shani - צילמת כשישנת :) בעמידה :) עם חוטיני :) נשיקות בייב!

    השבמחק
  16. עדיין משהו שם לא נראה, בייחוד לא כששמת את התמונה של איך שהן יושבות מאחור. מרגיש לי שבא לי להוציא מהתמונה את התחתון בחריץ של הישבן.
    דווקא בתמונה של הפרונט זה נראה ממש שווה ונוח.
    עדיין, אני לא הייתי לוקחת סיכון ולא מנסה, אפילו שמליוני אמריקאיות לא טועות.
    נראה לי שאני אתבאס לשלם 150 שקלים על משהו שסביר להניח שלא אוהב.
    (וזה נאמר בעיקר מחוויה של מי שקיבלה כל כך הרבה ביקורות מדהימות על התחתונים ללא תפרים של סלוגי, שילמה 70 שקלים, וביום החתונה התעסקה כל הזמן ב "מתי אוכל להוציא את זה מהתחת?!"

    קשה, אני קשה, אני יודעת.

    שרונה

    השבמחק
  17. החלק הזה, איפה שזה נראה כאילו שזה נכנס לתחת, אז זה לא. אני חושבת שזה מה שהופך את זה לנח, כי זה לא חוט מסכן, זה יותר פמו פיסת בד ש"מתקפלת" לפי האנטומיה האישית של כל אחת.
    לגבי הסלוגי ללא תפרים, גם לי יש אותו והוא לא נח לי בכלל. מסכימה איתך בקשר לזה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...