5.11.10

שישוק

יום שישי זה אחד הימים האהובים עלי, במיוחד אם אין לי עבודה או התחייבויות אחרות. היום בבוקר הרגשתי שחסר לי קצת וינטאג' בחיים אז הלכתי לשוק הפשפשים ביפו. עד לפני כמה שנים, גרתי ממש "על השוק" אפשר להגיד ומאז, אני חוזרת לשם לסיבוב פעם בכמה זמן כשכל החנויות עוד פתוחות. בשאר הזמן, אני באיזור רק בערב, כשאני אצל אחותי או מבלה באחד מבתי הקפה והמסעדות באיזור. היה ממש מצחיק שכמה מבעלי החנויות צחקו עלי קצת, שאני פתאום מגיעה לשם כמו תיירת, עם מצלמה.

כתבתי על זה כבר, שאני לא מחובבי התפתחות השוק והחנויות החדשות שנפתחות שם. אני אפילו לא נכנסת אליהן, כי לא לשם כך אני באה. אני אוהבת למצוא מציאות בשוק, אני אוהבת לחפור בערימות של סמרטוטים ואז למצוא את האוצרות הקטנים שלי שלא ניתן למצוא אותם בשום מקום אחר. לא אכפת לי "ללכלך" את הידיים ההפך, אני מתה על זה!

Photobucket

בפינה הימנית למעלה, ג'קטים וחצאיות עשויים משמיכות פיקה. רעיון חמוד, בחיים לא הייתי לובשת את זה וזה עולה כמה מאות שקלים וזו גבירותי ורבותי, הסיבה העיקרית למה אני לא נכנסת לחנויות החדשות בשוק. מה נסגר? תראו את מנורות השולחן בצורת הלו קיטי וטוויטי! יש בשוק, ברחוב מרגוזה, חנות עם שלט ענק שעליו כתוב "הכל ב 5 ש"ח" אז המנורות האלה משם. חוצמזה, יש שם בערך הכל - מחזיות, דרך בטריות, מנורות ואפילו מתקנים למחטים וסיכות [בתמונה: למעלה באמצע], הכל בחמישה שקלים. אני קניתי 2 מתקנים לסיכות ומחטים, אחד לי ואחד לאמא. הם גם מאוד יפים בתור קישוט, הנה קלואוז-אפ.

Photobucket


Photobucket

Photobucket

מוזיקה ספונטנית בשוק, הידד!

Photobucket

Photobucket

Photobucket


אחרי סיבוב קצר ניפגשתי עם אחותי והלכנו לאכול בקפה רוז'ט בכיכר השעון. אני אכלתי ארוחת בוקר עם אומלט עשבי תיבול וקישואים, משהו שלא ניסיתי אף פעם [ החלק של הקישואים בחביתה] והיה ממש טעים. אחותי אכלה פיתה לבנונית עם גבינת חלומי, ירקות ופיטריות מעל.

עשיתי קצת קניות מלבד שני המיתקנים לסיכות ומחטים. קניתי שמלת מקסי משנות ה - 70 [20 ש"ח] שנשארה אצל אחותי לטובת תיקון קטן. ברגע שהיא תחזור היא תככב בבלוג, היא מדהימה! אז חפרתי את השמלה הזאת מאיזו ערימה לא ברורה תוך ניסיון להזיז ממני ילד מעצבן שחיכה לאמא שלו והיה לו משעמם ותוך ניסיון להתעלם מאישה אחת שעמדה שם וחיכתה שמישהי תרים משהו ואולי תניח אותו בחזרה ואז היא תוכל לקחת ולמדוד. כשמצאתי את מה שחשבתי שהוא חצאית פליסה מקסי, היא ישר אמרה לי שהיא מדדה את זה וזה היה קטן עליה אז כדי שאני אניח את זה, כי עלי זה לא יעלה בכלל. הסתכלתי עליה, אמרתי לה שלתוך זה יכנסו 2 כמוהה, שזה אומר אני אחת, אז יאללה ביי. נורא משעשע בשוק, במיוחד כשחוזרים הביתה ומגלים שחצאית פליסה מקסי שחורה ומדהימה שעלתה עשרה שקלים, היא בעצם מכנסיים רחבים מאוד מאוד שיוצרים מעין חצאית-מכנסיים פליסה מקסי בלה בלה. זה עדיין יפה! לאב איט. תמונות בקרוב מאוד...ואיך אפשר בלי אקססורי? אי אפשר, אז מצאתי את השרשרת הכחולה המושלמת הזו, שעשויה מקרן וצבועה בכחול המושלם הזה. המוכר רצה 40 ש"ח, אני ביקשתי הנחת שבת [משהו חדש שהמצאתי, מסתבר], הוא לא הסכים אז זרמתי, לא היה לי כח לויכוחים, היה יותר מידי כיף.

Photobucket

שמלה H&M נעליים TOMMY HILFIGER תיק "כיסים" מטפחת משי "בוטיק אליז"


Photobucket

Photobucket

Photobucket

שתי טבעות אהובות והלק הפייבוריטי של הרגע שכבר צריך רענון

Photobucket

השרשרת החדשה שלי

Photobucket

מאחלת לכם סופ"ש מדהים!

תודה לאחותי שצילמה אותי

13 תגובות :

  1. תמונות צבעוניות וכייפיות!
    אני כבר מפנטזת על השווקים הצבעוניים של הונג קונג (אומרים שיש שם הרבה כאלה! עוד חודש ואדע לספר גם אני :))

    השרשרת שקנית כל כך יפה, הצבע מרענן והיא ממש מתאימה לך! המחיר גם מאוד שווה בעייני.

    עשית לי חשק לטיול בשוק הפשפשים ביום שישי (אני הסתפקתי בבוקר שישי זה בארוחת בוקר נפלאה ברביבה וסיליה ברמת השרון, גם נחמד).

    שרונה

    השבמחק
  2. הלוק ממש יפה. הלק מהמם והשרשרת הורסת. גם האוכל האמת נראה טוב.
    קיצור, אחותך שיחקה אותה עם צילומים ממחישים ביותר.
    אני אוהבת להסתובב מדי פעם בשווקים, רק שהמקסימום שלי זה שוק הכרמל ולפעמים אני אפילו פוזלת לכיוון בצלאל על הדרך... משום מה אני לא מסוגלת ללכת לשוק הפשפשים. לא יודעת למה... חבל, הייתי יכולה לקנות לי את השרשרת :-)

    השבמחק
  3. תמיד כיף למצוא מציאות, השרשרת נראת מעולה, כמו עוד אחת מהיצירות של המעצבות הפופולריות כרגע שגובות על משהו דומה 200 ש"ח לפחות...

    השילוב עם השמלה מאוד יפה. אני אוהבת לשלב בגדים בצבעים ניטרליים עם אקססוריז צועקים. אגב, השמלה ממש ממש מחמיאה לך. היא מהעונה הנוכחית?

    השבמחק
  4. שרונה - יהיה לך הכי כיף בעולם בשווקים של הונג קונג! לא הייתי שם, אבל כל מי שהיה וסיפר, סיפר שזו חוויה מדהימה.

    darna - נראה לי ששוק אחד, מקסימום 2 ביום זה מספיק :) אולי איזה שישי אחד תלכי רק לפשפשים, מגניב שם בשישי. היה לי ממש כיף לצלם כי הכל כל כך צבעוני ומלא חיים וגם נהניתי כשאחותי צילמה אותי.

    קרן - השרשרת זה שוס אמיתי, במיוחד שהיא לא עשויה מפלסטיק זול כמו אצל אותן המעצבות היקרניות. השמלה היא מהעונה הנוכחית ואמא שלי מצאה אותה בשבילי, הרימה טלפון שאקפוץ לשם אחרי העבודה למדוד אותה והיא באמת הייתה מציאה שווה. היא גם זולה יחסית, סה"כ 90 ש"ח!

    השבמחק
  5. שמחה בשבילך שנהנת..באמת נשמע שהיה מאוד כיף! אני צריכה לעשות איזה ביקורון בשוק כנראה...

    השמלה שלך(המפוספסת) ממש ממש יפה!! היא מעכשיו(איזה עונה)?? מאיזה בד היא?
    תודה והמשך שבוע נהדר ונעים

    השבמחק
  6. אנונימית, תודה רבה ובאמת שהיה מוי כיף, מומלץ בחום! השמלה היא ממש משבוע שעבר, היא מכותנה והיא זולה - 90 ש"ח בלבד :))

    השבמחק
  7. מה שלי יש להגיד שאת בובה אמיתית!

    השבמחק
  8. באמת? את הולכת לשוק הכרמל נוברת באבק ואז אוכלת בבית קפה יומרני? האוכל הטוב באמת נמצא במסעדות הפועלים הקטנות, יש אחת של איזו רומניה, מה שהיא מכינה באותו יום זה מה שיש.... וזה טעים רצח
    מה עם החנות לוני וינטג', היית שם?

    השבמחק
  9. מרינה - איזה כיף :) תודה על הפירגון, אוהבת אותך המון!

    Macabre Doll - זה היה בשוק הפשפשים ולא בשוק הכרמל. כמו שכתבתי, גרתי כמה שנים טובות באיזור של השוק ואני מתה על המקום, מכירה את האנשים ונמצאת שם הרבה גם היום בנסיבות כאלה ואחרות. אין דבר יומרני בקפה רוג'ט ואני בכלל לא אוהבת אוכל רומני. לגמרי הלכתי לאיבוד בתגובה שלך. אגב, לוני וינטג' זה מקום נחמד לבקר בו אבל אני ממש לא קונה שם, אני הרבה יותר נהנית לחפש את המציאות שלי בערימות האבק האלה עליהן דיברת.

    השבמחק
  10. אופס, התכוונתי לכתוב הפשפשים... סליחה, עכשיו הכנתי קפה (;
    גמני אמרתי איכס על האוכל הרומני אבל אח שלי התעקש וזה יצא לטובה
    לא הייתי בלוני וינטג', חשבתי לקרוא ביקורת על החנות, זה הכל...

    השבמחק
  11. סורי, אני בלי ניקוטין היום אז אני קצת אלימה :) אכלתי אוכל רומני בחיי ואנחנו לא מסתדרים. אולי אני באמת אכתוב מתישהו בקרוב קצת יותר על החנות שלה.

    השבמחק
  12. אהא, רוצה שלוק מהקפה? (;
    יש לי חיבה למסעדות פועלים פשוטות... בדרך כלל זה פשוט כל כך טעים
    ואוכל מזרחי זה פאקינג אדיר... אצלינו יש עירבוביה של פולין ועירק בבית, זה משתכנז עם השנים ....

    השבמחק
  13. wow what a nice blog
    can I like and maybe even translate some of your articles?

    see my blog on Tel Aviv:
    http://bit.ly/h0X7w

    I don't write about fashion, so your articles would be great addition

    Ami

    השבמחק