9.11.10

דברים שמזהמים לי את הרישתית

כמידי עונה וכמידי שנה וכמידי יום, העולם כמנהגו נוהג ובגדול, אין לנו כל כך מה לעשות עם זה. יחד עם זאת, יש כמה דברים, כמו ניטים למשל (נרחיב בהמשך), שאני כבר ממש לא יכולה לראות. הבנתי את זה, כשאתמול כמעט ורכשתי תיק עם ניטים בטופשופ. תיק עם ניטים? כאילו, מה אני קשורה לעולם בכלל? אז זהו.

רשימה חלקית של כל מה שלא בא לי שיפגע לי ברישתית בסתיו/חורף (אפשר לחלום, לא?) הקרוב:


1. בנות בלי מכנסיים


Photobucket


אני חושבת שהאחראית לתופעה הייתה לא אחרת מאשר מיילי סירוס, שעד היום אני לא לגמרי מבינה מה התפקיד שלה ביוניברס חוץ מלהביא טרנדים נוראים לבנות 9 ברחבי הגלובוס. מצד שני, גם זה חשוב.


2. הבגדים האלה, שוב ושוב!


כל עונה, בין אם זה חורף ובין אם זה קיץ, רשתות הבגדים הישראליות (בעיקר) חוזרות על אותן הטעויות שוב ושוב.


Photobucket

אין סיבה שאכתוב איזו רשת צילמתי את זה, כי תמצאו את אותו הדבר בדיוק בכל חור.


רואים את המעיל הלבן הזה, שאמור להיות דמוי צמר או צמד מילים חסר משמעות אחר? אז הוא עשוי מאיזה חומר פלסטי כלשהו של שארות של נפט וזיעה של סינים קטנים. זה שהצבע לא פרקטי, זה בקטנה, כי יש מגוון צבעים כמובן. אבל מה זה התיפורים הגסים האלה? מה זה הבד הזה שעומד כמו איזה..אוי, אין לי כח, באמת.

המעילים האלו הופיעו לראשונה לפני קצת יותר מעשור בקסטרו, אז היו גם כאלה ארוכים עד הריצפה וכל מי שחשבה שהיא חשובה, היה לה אחד כזה. לי לא היה, לא בגלל שחשבתי שאני לא חשובה, להפך. לא היה לי, כי כשנגעתי בבד, קיבלתי צמרמורת כמו זו שאני חוטפת כשאני נוגעת בצמר פלדה.


הטוניקה הכעורה הזו, זו גם תופעה מוכרת מזה כמה עשורים. טוניקה סרוגה עם לא פחות מ - 40% חומר סינטטי כלשהו, שגורם לכך שבאמצע החורף את מזיעה כמו חזירה קטנה באמצע מדבר סהרה. הדוגמא עצמה מכוערת לא פחות מהטוניקה ומושכת תשומת לב לאיזורים שכל אישה רוצה להיות רחבה יותר בהם - ירכיים, בטן, תחת. להשלמת הלוק, שימי על עצמך טייטס (או סתם גרביון, כמו שדיברנו קודם) ומגפיים זולות ואת גוד טו גו תוך כדי גרימת כאב לעיניים שלי ושל רבות אחרות.


3. מגפי UGG, ניטים, פרנזים...

למה לא מגפי UGG? כי תכלס, לא כזה קר פה, בסדר? אפשר להסתדר בלי מגפיים עם צמר כבשים בפנים.

למה לא ניטים? כי 4 עונות זה מכובד לכל הדיעות, אפשר להמשיך הלאה.

למה לא פרנזים? כי מי באמת רוצה להראות כמו אינדיאנית מחוץ לפורים?


אז אם אפשר, למה לא לשלב את כל החולות הרעות יחד לשיתוף פעולה מרנין מבית UGG ו ג'ימי צ'ו?


Photobucket

UGG לי


מר צ'ו, אני כאן להזכיר שהיציאה עם H&M לא הייתה היסטרית אז UGG?
יש עוד כמה, שבקלות יכולים להכלל ברשימה הזאת אבל, מספיק להפעם. אני חושבת שהפוסט הזה לגמרי עזר לי להתגבר על פרצי האלימות המגוחכים שאני חווה עקב מחסור בניקוטין. אני מבטיחה שיהיו עוד בהמשך.
בהצלחה לכולם

17 תגובות :

  1. וואו, הוצאת לי את החשק לאכול חטיף. תודה.

    העוגים פשוט מחרידים.

    השבמחק
  2. "בנות בלי מכנסיים" מרגיזות אותי ממש! (ולא אני לא מצליחה לא להסתכל על זה :). לא משנה גם באיזה גיל הן, במקרה הטוב הן טינייג'יריות, ובמקרה הרע רואים צלוליטיס (שרובנו תמיד מסתירות) וכו'.

    עזבי שהבגדים האלה חוזרים על עצמם כל עונה בכל מקום, גם המחירים בשמיים יחסית למה שמקבלים בתמורה. אפילו בזארה חוזרים על המעיל הזה תמיד.

    את UGG אני לא אוהבת בשום צורה גם ככה.

    השבמחק
  3. מכסה את ראשי בעפר - אני דווקא אהבתי את ה- UGGS בגלגולם הנוכחי.. (חוזרת לחור שממנו הגחתי)

    השבמחק
  4. מסכימה עם הכל (אגב צילמתי בברצלונה את חלון הראווה של השת"פ )

    השבמחק
  5. שרונה - אף פעם לא הבנתי את המטרה שבלאכול חטיף. אם הפוסט הזה מנע ממך את זה, אז הידד לי.

    edenable - ה-לא טינייג'ריות שהולכות ככה לא מעצבנות אותי, הן מעציבות אותי. נורא.

    שיקסע - כפרה עלייך! אני אוהבת כשאת באה לבקר.

    גב' קאופמן - גשי למשרדי בבקשה, אנחנו נטפל בבעיה ☺

    השבמחק
  6. Standing - את חייבת לפרסם את התמונה. אני חייבת לראות את הזוועה!

    השבמחק
  7. חחחחחחחחחחחחחחחחח מסכימה עם הכל!!!!

    השבמחק
  8. חחחחחחחחחחחחחחחחח מסכימה עם הכל!!!!

    השבמחק
  9. כל כך נכון! תיזהרי, פתחת אצלי תיבת פנדורה. עירום וניטים זה רק על קצה המזלג בארץ..

    השבמחק
  10. חחחחח, באמת קלעת בול בדברים המכוערים ביותר שיש,אבל נראה לי שהכי מזועזעת הייתי מהאגס של ג'ימי צ'ו---זוועה!!!!!!

    השבמחק
  11. כל מילה בסלע!
    הכל באמת די מזעזע, במיוחד המעיל הלבן הזה.. מזכיר לי מאוד אופנה שהייתה רלוונטית לפני 10 שנים, והיום ממש לא קשורה למה שקורה בעולם האופנה.
    סיקרנת אותי עכשיו היכן צילמת את התמונה הנ"ל :)

    שרונה

    השבמחק
  12. היי,


    רק רציתי להגיד שאני ממש אוהבת את הבלוג ועוקבת באדיקות, בהחלט מזעזע בליל האסונות, למרות שבתור מישהי שסובלת מקור אני מאוהבת בugg שלי (כמובן שהן בצבע תקין,חלק וקשור למציאות:))




    איילה

    השבמחק
  13. michalooshla - ☺

    PASSIONISTA - ברור שזה רק על קצה המזלג! אפשר לפתוח בלוג שלם רק על כל השאר ☺

    Julia - ג'ימי צ'ו מאכזב אותי לאחרונה, וחבל :(

    שרונה - כל חנות "אופנה" ישראלית שתיכנסתי אליה תמצאי כזה או דומה.

    איילה - כיף לשמוע שאת נהנית לבקר כאן :) האמת, שUGG זה אחלה פיתרון כשקר ויבש ואני מכירה כמה בנות ירושלמיות שלא זזות בלעדיהן בחורף. אני בטוחה ששלך יפות ונטולות ניטים :)

    השבמחק
  14. המעיל מרנואר, נכון?
    יש פרסומת שלהם עם המעיל הזה בתחנת האוטובוס שלוקחת אותי לעבודה, ובאחת הבהיות שלי הבנתי שמדובר באחד האסונות (ששודרג בעזרתם האדיבה של סטיילינג ושרי גבעתי)

    השבמחק
  15. מרג'ורי - האסון הזה לא יכול להיות משודרג לא ע"י סטייליסט ולא ע"י שרי גבעתי. זה כל כך נורא שאין לתאר.

    השבמחק
  16. בלי מכנסיים? אוניברסיטת תל אביב שלום מדבר הטרנד! איכס. יש לי נקע בעין כל פעם שאני שם.
    כל בחורה שניה, רזה, גבוהה בלי מכנסיים ועם איזו סמרטוטניקה.

    הugg בגלגול הקודם אהובות ביותר ומאוד נעימות לי. החדש דווקא יכול ללכת טוב עם בחורות בלי מכנסיים(-":

    השבמחק