12.11.10

בעיות שלי עם תיקים

נראה לי שהבנתי מה קורה לי, החלפתי את מחלת הנעליים שלי במחלת תיקים חדשה ונחמדה. הידד מיראל! כל הכבוד...פעם כל מה שרציתי זה עוד זוג נעליים ועוד זוג וגם את הזוג הזה וכמובן גם את זה עם העקב המיוחד ההוא. אז זהו, שבתקופה האחרונה, אני מרגישה רוויית נעליים ומסתדרת מצויין עם המבחר שיש לי. לא רק זה, גם עשיתי סדר מטורף לפני מספר חודשים ותרמתי כמה עשרות זוגות, שאני לגמרי לא מתגעגעת אליהן ועדיין, נשאר לי אחלה מבחר. אופס.


עד כאן הכל טוב ויפה, חשבתי שעברתי תהליך של גמילה אבל, לא! אחרי שרכשתי את התיק של "כיסים" שאני כה מאוהבת בו, אני לא מספיקה לרצות תיקים נוספים. כנראה, שזהו המחיר של הגילוי תיק איכותי מהו. הייתה לי תקופה שכל יום, הייתי יוצאת מהבית עם תיק אחר, בהתאם לאאוטפיט וללו"ז של אותו היום. ההרגל הזה הסתיים לפני כמה שנים, כשממש נשבר לי להעביר מידי יום את תכולת התיק לתיק אחר ולקוות שלא אשכח שום דבר חשוב בדרך. כשעניין השיכחה גבר [בכל זאת, אני לא נהיית צעירה יותר], עניין החלפת התיקים דעך. הוחלט על תיק איכותי ליומיום והוא גם נמצא, בשניה שנכנסתי לחנות של "כיסים" בגן החשמל. זה כבר היסטוריה אבל הנה בפניכם העתיד...



Photobucket


Photobucket

חולצה AA מכנסיים עיצוב של אחותי נעליים TOMMY HILFIGER שרשרת קצרה שלומית אופיר שרשרת ארוכה יותר עיצוב שלי שעון RIP CURL על זרועי מונחת אהבה ♥

תיק הורס את הבריאות מבית FURLA מקולקציית ה - FUTURA של המותג. יש אותו בשחור ואדום ואפור ו..אהה, אני רוצה. בפנים יש לו מעין תיקון איפור חמוד כזה שמתחבר עם תיקתקים, הוא מעור ואני אוהבת אותו והרי זה ידוע שכל מה שהעולם צריך זו אהבה, לא ככה?

לא קניתי אותו, רק הצטלמתי איתו בשיא הפטאטיות, כדי להעלות לבלוג ולרמוז לכל המתלבטים/ות שיש מצב שזו תהיה בחירה נהדרת בתור מתנת יומולדת עבורי. שמתם לב, איך חודש וקצת לפני היומולדת כל דבר הופך למתנת יומולדת פוטנציאלית? מעניין אם חצי מזה יתגשם בסופו של ה 26/12. אוו וול...אגב, הוא לא יקר בכלל ביחס לתיק עור של מותג יוקרה [920 שח, אם אני לא טועה], שזה מפתיע ומשמח כאחד.

סופ"ש של חלומות מתגשמים לכולם!

13 תגובות :

  1. התיק מהמם! מתה על פורלה!
    מפתיע המחיר שלו, חשבתי שהוא הרבה יותר ביחס למחירים של המותג בארץ.

    השבמחק
  2. אם אני כותבת פה תגובה שגם אני מאוד אוהבת את התיק....אבל אני לא מצולמת...ניראה לך שיבינו את הרמז...והיומולדת שלי הוא ב 28.9? כי אם לא ...את יכולה לעשות פוטושופ על הפנים שלך ולשים בבקשה את שלי? זה יעזור לי מאוד

    השבמחק
  3. הוא נראה קצת וואנבירקין, לא?
    (אני מתלהבת עד אין קץ מהלחם הבסיסים המזעזע שיצרתי)

    השבמחק
  4. איזה תיק מקסים! עשית לי חשק לאחד כזה משלי. המחיר באמת סביר יחסית.
    הוא עשוי מעור?

    שרונה

    השבמחק
  5. edenable - המחיר שלו היה לגמרי הפתעה נעימה. בכלל, כל המחירים שלהם הרבה יותר נמוכים ממה שהם היו פעם.

    מרינה גולדשטיין - אני חושבת שהרמז הובן, אבל אם צריך נדאג לך לפוטושופ עם התיק :)

    מרג'ורי - האמת שהוא בכלל לא. זה טייק אוף של אחת הגזרות הקלאסיות הותיקות של FURLA. ממש בראנג'לינה עשית פה!


    שרונה - לגמרי מעור, כן.

    השבמחק
  6. התיק מגניב, איך הוא נסגר? יש רוכסן או שהוא נשאר פתוח כזה?

    השבמחק
  7. standing - הוא באמת מדהים בשחור. בקיץ יהיה אותם גם בצהוב וכחול...השחור אבל מאוד קלאסי ומאוד מצא חן בעיני גם כן :) האדום נתן קונטרה לאאוטפיט שלי, אז איתו הצטלמתי.

    אנונימי - אין לו רוכסן, אבל יש לו שני תיקתקים פנימיים שמאפשרים סגירה די נוחה.

    השבמחק
  8. תיק זו מתנה מעול וכפית במיוחד ליומולדת!!
    אני מאחת לך שתקבלי מתנות נפלאות ליומולדת ושתהי מוצה מהן..תדווחי עליהן בבלוג, כן?

    ו..את יודעת, רק למקרה בילתי אפשרי לחוטין שלא תקבלי אותו(:)), תמיד יש דבר שנקרא 'מתנת-יומולדת-לעצמך' ואני מאוד בעדו.

    שבוע נעים

    השבמחק
  9. כל פעם שמגשימים חלום עוברים לבא בתור. אצלי עברתי ממשקפי שמש לנעליים (אולי אלך בעקבותיך בהתמכרות הבאה שלי?)
    אגב, זקוקה לעזרה שיש לי הרגשה שאקבל פה בבלוג -
    מחפשת תמונה של שרה ג'סיקה עם ברט כסוף מנצנץ. זה מהסרט או מהסדרה?
    חיפשתי בגוגל במיליון קומבינציות ולא מצאתי.. :(

    השבמחק
  10. תיק מהמם, המחיר שלו ברומא הרבה יותר זול(-:
    בהרבה...ויש כחול סגול בעור קרוקודיל מהמם גם כן!
    תיק נהדר ונוח.

    התלבטתי רבות בינו לבין תיק של דניאלה להבי שעושה ליעדיין פרפרים בבטן.

    השבמחק
  11. rotem - כל המתנות ידווחו בבלוג ☺ אבל יש עוד זמן. הקטע של "מתנה לעצמי" כבר בוצע...כמה מתנות אני יכולה לקנות לעצמי? אולי בעצם התשובה היא הרבה ☺

    איפי - מסתבר שמהתמכרות לא נגמלים, רק מחליפים אותה באחת אחרת :) כל עוד יש לנו התמכרות שמקסימום יכולה לפגוע בעו"ש, הכל בסדר. אני אחפש לך את התמונה, תשלחי לי מייל שאני אוכל לשלוח לך את הממצאים!
    falafelfashion@gmail.com

    חן - אני יודעת שהכחול והצהוב יגיעו לעונת הקיץ, גם הטקסטורות השונות. כמה הוא עולה ברומא? כי בארה"ב הוא עולה סה"כ 100 ש"ח פחות (פלוס מינוס), ככה שזה ממש לא משמעותי.
    אני מבינה בחרת בדניאלה להבי? ☺

    השבמחק
  12. ברומא הוא עלה 130$. הקרוקו הכחול עלה 150$.

    האמת, שהחלקים מקסימים וארכוש אחד נוסף לכבוד היום הולדת שלי שחלף (באדיבות חברי היקר כמובן) בשחור
    כיוון שהדניאלה להבי יקר יותר בצורה משמעותית אני מחכה איתו עוד טיפה(:

    תתפנקי לך. תחכי לצבעוניים או שהחלק עשה לך עיניים?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...