14.11.10

בלרינה אבו ארבע

היום, אחרי יום מאתגר במיוחד שמחציתו לא יצא לפועל בכלל, הרגשתי ממש לא טוב באיזשהו שלב. אפילו צייצתי (טוויטר): יש לי צמרמורת קלה, בחילה קלה, סחרחורת קלה...אני חולה. או לפחות כך חשבתי. אחרי ארוחת צהריים נחמדה, כוחותי חזרו אלי ואז נפלה עלי רוח שטות אם אפשר לקרוא לזה ככה. היה מאוד מיוחד.
אז במסגרת ה"רוח שטות" שלי, אשתף אתכם בדברים הבאים שמצאו חן בעיני בשואו רום של "רוני ארנון" בו ביקרתי בחמישי האחרון.

Photobucket

לגולשת שבי

Photobucket

לאישה הבאיונית שבי

Photobucket

האקססורי שהיה מלווה אותי ללוויה של אלכסנדר מקווין ז"ל (אם היו מזמינים אותי, כמובן)

Photobucket


הזוג שבאמת בא לי עליו

שימו לב, לתסרוקת "גילה אלמגור" שלי. חשבתי שאם אני אעשה תסרוקת כמו של בלרינה, אז אולי באמת יחשבו שאני אחת, רק שכחתי שיש לי תחת אפריקאי שמסגיר את היותי חובבת מאכלי עדות.


Photobucket

ג'קט ברכה בן און שרשרת פרחים ע-נ-ק-י-ת דורית שדה חולצה AA ג'ינס (מסכן) פול אנד בייר

Photobucket


אני מאוהבת קשות בפלטס האלה (שהופיעו כמעט בכל פוסט מאז שיש לי אותן), שבהתחלה היו לי לא הכי נוחות אבל עכשיו כבר כן. אני ממש אוהבת את ה"אף"הזה שלהן, לא עגול מידי ולא שפיצי מידי. מה שגורם לי לרצות מאוד להתחדש בבייביז האלה של VANS. הגיע הזמן להחליף את הVANS הורודות שלי עם העטלפים, כמה EMO מצידי להמשיך לנעול אותן בכלל.


Photobucket
מה יותר מגניב? השחורות עם החום-ג'ינג'י או הבז' עם הורוד?
הערה: הפוסט נכתב בהומור רב ובקטע טוב.
שבוע טו-אוב!

9 תגובות :

  1. ראיתי היום במקרה את הבז' ורוד - הן מדליקות לאללה! לכי עליהן :)

    שרונה

    השבמחק
  2. השרשרת שלך מעלפת!

    והבז' עם הורוד כמובן :)

    השבמחק
  3. כנראה שזו תקופה שהגוף מאותת שהוא צריך לנוח.. תרגישי טוב!! אני בעד ה-VANS השחורות דווקא. השילוב עם החום עושה לי את זה נורא.

    השבמחק
  4. לא אהבתי את הנעלים של ואנס, הן שפיציות מדי בשבילי. אבל הן יהיו מעולות עליך, ללא ספק.

    השבמחק
  5. התמונה עם "כיסוי האלמנה" לא פחות מגאונית בעיני. נקודה!
    סימנים של עייפות - קראתי על האף של הנעליים ולקח לי כמה שניות להפסיק לחפש צורה של האות F... אני בדרך כלל לא כזו איטית, זה היה יום ארוך :)

    זה מאוד פשוט, השחורות. אבל יש מצב שתהיה לנו תאונה, כי גם אני זוממת עליהן.

    השבמחק
  6. גם אני בעד השחורות! תרגישי טוב!

    השבמחק
  7. Hi Mirelle, have a dedicated post to your blog, hope you like, you can see:
    http://look10.blogspot.com/2010/11/falafel-fashion-again.html
    A big hello from Spain.
    kisses

    השבמחק
  8. השחורות ללא ספק
    עם המשקף של האשה הביונית :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...