21.11.10

וואנס קורבן, תמיד קורבן.

זה שב- 18/11 כל המי ומי בילו בתצוגה של LANVIN x H&M אנחנו כבר יודעים, כי קראנו על זה בכל מקום אפשרי. מה שהיה אחרי התצוגה, הדיבורים, השמועות והתחושות שכמה מהבלוגרים המובלים העבירו בטוויטר, היה הרבה יותר מעניין מזה שאנשיו של אלבז (או של H&M) הצליחו להוציא את סופיה קופולה ממיטתה ולהושיב אותה שורה ראשונה בתצוגה.

בריאן בוי נורא התרגש לקראת התצוגה, עד כדי כך התרגש, שהוא הלך וקנה טי-שרט של לנווין, בלי התוספת של ה H&M ואיתה הוא הגיע לתצוגה, בליווי אוזני מיקי-מאוס ונלי רומי מ fashiontoast. הוא לא פספס את ההזדמנות להצטלם עם אלבז ולצייץ (טוויטר), שהוא חושב שזה אחד משיתופי הפעולה הגדולים ביותר והחשובים ביותר בהיסטוריה של הרשתות ל"אופנה מהירה". אז הוא המשיך וחשב עם עצמו (בטוויטר, אלא איפה?) על שיתוף הפעולה הבא של H&M, שלדעתו זה בטוח יהיה עם אלכסנדר וונג..מממ...או בעצם עם אזאדין אליה.

Photobucket


Photobucket

עמוס בכל טוב, חזר לחדרו במלון ותהה (טוויטר, וואנס אגיין) מדוע זארה היא הרשת היחידה שלא יצאה בשת"פ מרנין כלשהו. תכלס, שאלה טובה. כמובן, שאחרי התצוגה התקיימה מכירה מיוחדת לכל הנוכחים ובריאן לא נשאר חייב והפציץ בשקיות.

Photobucket

All pics: BryanBoy.com

השאלה: מה עושים עכשיו? לא איחרה לבוא. הרי כולם ילבשו את זה! כל ניו יורק ובכלל תלבש LANVIN x H&M וחייו לא יהיו חיים יותר, שכן אין מצב שהוא יראה ממש, אבל ממש כמו דה נקסט גאי. או וול...

ב - 20/11 בארה"ב ובקנדה הקולקציה הגיעה לחנויות והדרמה הועברה בשידור חי בטוויטר. זאת כתבה שהיא השמינית בתור, וזה צילם את החשבון בקופה (אלף ומשהו דולר). התחילו לרוץ שמועות על אירוע דקירה בתור לאחת החנויות בניו יורק, שכלל שלושה פצועים ושניים אזוקים אבל אז, התברר שזו היתה רק שמועה.

בריאן בוי הוא לא היחיד שקנה את הכל ואז חשב פעמיים. בלוגרים נוספים ברחבי ארה"ב וקנדה שיכלו לקנות את הפריטים כבר אתמול (אנחנו רק מחרתיים), חזרו לביתם עם שקיות עמוסות במאות ואף אלפי דולרים (גם דולר קנדי זה כסף!), העלו פוסטים מרגשים על מלחמת אחים קטנה שהם השתתפו בה על מנת להשיג את כל מה שהשיגו ואז חשבו על זה פעם נוספת ואמרו "מה, כולנו נלבש את אותו הדבר בחודש-יים הקורבים?"

21/11/2010 שעה: 11:31

פינת עישון בבניין משרדים זה או אחר בת"א. מיראל יורדת לסיגריה הראשונה מבין החמש שמותר לה ביום. שתי פרחות (אני לא מתנשאת, זה מה שהן וזה חבל) נכנסות לפינת העישון תוך כדי שיחה (כל השגיאות שם בכוונה תחילה ובמטרה להמחיש את הטרגדיה):

פרחה א': "צ'מעת על הקולקציה של עלבז??"

פרחה ב': "כה. מה הקטע, אבל?"

פרחה א': " קודם כל, הוא ישראלי אז זה כאילו חשוב. חוצמזה, זה מחירים עממיים! זה צ'ווה. טי שרט במאה צ'קל, שמלות 400 עד אלף צ'קל".

פרחה ב': ,נו, זה לא יקר, כאילו?"

פרחה א': "זה עממי 'פגרת. את יודעת איזה מחירים הוא דופק בחו"ל לגויים? זה לנו הוא עשה עם איידג' אנד אם מחירים עממיים."

הפסקתי להקשיב, שבתי למשרדי על מנת למות לי בשקט. אז כן, כווווולם ילבשו את זה ואולי זו הסיבה, למה בעצם יש רשתות "אופנה מהירה" שלא נכנסות לשיתופי פעולה כאלה ואחרים ומשאירות לנו את אפשרות, אם לא את הזכות, להחליט איך אותה החולצה, שיש גם לי וגם לך, תראה שונה על כל אחת מאיתנו.

ועדיין, נורא בא לי על הנעליים.

וואנס קורבן, תמיד קורבן.

15 תגובות :

  1. את חייבת לקחת אותי למקומות האילה....זה הורס

    השבמחק
  2. האמת שממש לא נפלתי מהכסא. חמוד ותו לא. לא מחכה [גם לא למחירים העממיים:)] ונמאס לי לדוש בנושא הזה כבר.

    הנעליים באמת מיוחדות

    השבמחק
  3. היא אשכרה אמרה שהוא דופק מחירים לגויים??!?!?!?

    *מתעלפת*

    השבמחק
  4. גדול! הפרחות שימחו אותי עד מאוד!!
    גם לי מאוד מאוד מתחשק לקנות את הנעליים ו את התיק צד :(...

    רומי תמיד מצטלמת עם בראיין בוי ושמשום מה הנחתי שזה חבר שלה... הזוי...

    השבמחק
  5. כבר אמרתי לך שאני לא הוכלת למות על זה לפני שאני מודדת. ואת האמת כבר לא כזה בא לי. אני כניראה אחליט ביום שלישי בבוקר לפי גודל התור.
    אני מניחה שגם את הפריטים האלה אפשר לשלב באופן שיראה שונה ולא בהכרח אותו הדבר.

    השבמחק
  6. יש סוג של גאונות בטמטום הזה של הפרחות. זה נשמע כמו מערכות של החמישיה הקאמרית...

    הנעליים דווקא מתומחרות הגיוני יחסית. יותר זול מסטיב מאדן למשל, אז אם בא לך עליהן אל תרגישי קורבן, את בעצם חוסכת!(אבל אני מפעילה הגיון של מכורת נעליים, קחי זאת בחשבון).

    אני מתחילה לחשוב שאולי כל הבאזז המוקדם סביב הקולקציה גרם לכך שהיא המאיסה את עצמה עלינו, כי היא פשוט בכל חור. אני חושבת שאם הם היו ממתינים עם החשיפה לשבוע לפני זה היה משרת אותם יותר טוב.

    השבמחק
  7. תהיי חזקה מיראל. תקשיבי לקול השפוי שבמוח שלך, בחלק שלא עבר עדיין את השטיפה. בעצם... תהיי חלשה. חיים רק פעם אחת... אבל אם לחיות פעם אחת אז לחיות באומץ כמו שצריך. מצד שני הנעליים באמת יפות... אבל נעליים זה לא הכל בחיים. בעצם כן.
    :-)

    השבמחק
  8. בנות אני והעדר שלי הולכות בשלישי ואנחנו לא לוקחות שבויים! אני לא חושבת על החשיפה וטחינת הנושא בתקשורת, אני חושבת שזה יפה ו...אני רוצה את זה!

    השבמחק
  9. פרחות יש בכל מקום אבל אני טרם התאוששתי מבריאן בוי. חמוד...בתור קריקטורה של מיקי מאוס. לזה קוראים אושיית אופנה ?!

    השבמחק
  10. מרינה - את מוזמנת לבוא לביקור. מה שכן, אני מזהירה אותך שמיד אחרי זה לא תרצי דבר מלבד לרדת מהארץ.

    michalooshla - הנעליים, אז זהו.

    שרונה - גויים וכל זה. כן.

    LookinFab - לבריאן בוי יש חבר אם את מבינה למה אני מתכוונת ;)

    sefi - גם אני עכשיו בגישה של אורך התור ואיך הפריטים ישבו עלי. אבל בעיקר, אורך התור.

    קרן - הנעליים באמת מתומחרות טוב ויש עוד כמה פריטים שמבחינתי, המחיר הולם. לגבי הבאזז, אני לא יודעת. בסופו של דבר, פירסום הוא פירסום הוא פירסום (מצטטת את מרינה).

    הויטרינה - קודם כל, לכבוד הוא לי שאת פה, אני קבועה אצלך, מגיבה פחות אבל מאוהבת קשות. חוצמזה, עזרת לי מאוד :))

    PASSIONISTA - לבקש ממך שתשמרי לי תור? ;)

    Haboleshet - לא רק שהוא אושיית אופנה, הוא אהוב ליבו של מארק ג'יקובס שהיה הראשון שהושיב אותו שורה ראשונה בתצוגה שלו. הבחור אמור להיות אגדה לפחות בסדר גודל של טאבי אם לא יותר. אני לגמרי איתך במה שאת חושבת (אם קראתי נכון בין השורות).

    השבמחק
  11. קראת נכון בין השורות ;) וטאבי...אני באמת לא מבינה את התופעה אבל אצל האמריקאים כמו אצל האמריקאים יום אחד אתה אייקון אופנה ויום למחרת...יו נואו, הגלגל מסתובב. לקרוא לנערה כחושה כמו טאבי אייקון אופנה זה הזוי ברמות שאין לתאר.

    השבמחק
  12. אני חשה כאן בדה ז'ה וו עמוק לימים טרם פתיחת חנויות H&M בארץ. ההמוניות המטורפת גרמה לי רק לתפוס יותר מרחק, וכף רגלי דרכה שם כמה חודשים טובים אחרי הפתיחה. עם כמה שהייתי רוצה פריט של לנווין (עם עדיפות למקורי!) אני חושבת שעדיף לוותר עליו בארץ הכה קטנה. אין ספק שאנחנו הולכות לראות את הפריטים על המון המון בנות כאן בתקופה הקרובה.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  13. Haboleshet - מה שמלחיץ אותי בטאבי, זה שלפעמים אני קוראת פוסט שלה ומרגישה שהוא נכתב ע"י בת 35 לפחות, גרושה + ילד. מה הגימיק פה זה ברור, אבל אותי זה קצת מלחיץ בכל זאת.

    שרונה - אנחנו רואים כל פריט על המון המון בנות, במיוחד בת"א. זה מצחיק שהשת"פ הזה עשה לכולן צורך בלנווין "אמיתי", ללא התוספת של האייץ' אנד אם. היח"צ עשה עבודה נהדרת בשביל כולם. מעניין, שלפני כחודש לא שמעתי מאף אחת שהיא מתכננת לעשות תוכנית חיסכון כדי לרכוש בעוד שנה לנווין "אמיתי". קצת טיפשי בעיני אבל שיהיה. איש, איש באמונתו יחיה.

    השבמחק
  14. אירוע דקירה (אמיתי או לא) הגזמה פראית!! אנשים באמת התחלקו על השכל
    דו שיח הפרחות נורא הצחיק אותי, הן לא באמת ילכו לקנות את הדברים האלה (;

    השבמחק
  15. עד שאני לא אראה אחת מהן בפינת העישון עם שמלה מהקולקציה, לא נדע אם הלכו לקנות או לא ☺

    השבמחק