25.11.10

מריחים שינוי

בתקופה האחרונה יצא לי לקבל מתנה שני בשמים חדשים שאני בטוחה, שאם לא הייתי לומדת אותם כמו שצריך לא הייתי אוהבת אותם. הראשון הוא ה - womanity של טרי מוגלר שהביא לעולם גם את אנג'ל וגם את אליאן ואני לא מתביישת לומר שאני שונאת את שניהם. לא מסוגלת להריח אותם בכלל, על אף אחת. זו בדיוק הסיבה שהייתי כל כך סקפטית לגבי הבושם החדש. בסופו של דבר, אחרי הסבר מפורט מהם גווני הריח שהבושם מורכב ממנו (פרי התאנה, קוויאר ועץ התאנה) גיליתי, שהבושם חזק בהתחלה אבל הופך לעדין יותר אחרי כמה שעות. השילוב של המליחות (קוויאר) עם המתיקות (תאנה) היתה מאוד מוזרה לי, אבל היא מתקבלת טוב על הגוף והמחמאות לא מאחרות להגיע.

מה שבאמת מצא חן בעיני, זה המחיר: 392 ש"ח ל 50 מ"ל זה לא יקר לבושם של נשים ועוד יותר מגניב, זה שהבקבוק ניתן למילוי חוזר ואפשר פשוט לקנות רי-פיל באיזור ה270 ש"ח. ניסיון חביב להיות ירוקים שם אצל מר מוגלר, המבחן האמיתי יהיה כשאגש לפארם הקרוב לביתי ואבקש את המילוי. אני אישית כבר מדמיינת את המוכרת בפארם עושה לי פרצוף חמוץ ותנועת יד מבטלת אבל הי, אולי תהיה לי דווקא הפתעה נעימה. אסור להיות שליליים.







הבושם השני היה הפתעה גמורה, "לינגה שרירה" של לבנת אלבו התגלה להיות כל מה שהיא מתארת שהוא: רך, נשי, אלגנטי. אני הרגשתי שיש בו משהו טאלק-י מידי בשבילי אבל, אמא שלי כמעט התעלפה כשהיא הריחה אותו ומאז היא לובשת רק אותו. אני מניחה שהבושם מראש פונה לקהל מבוגר יותר או שפשוט אמא שלי יותר אלגנטית ממני (שזה באמת המצב). התמחור של הבושם בהתאם לקהל שהוא פונה אליו: 799 ש"ח והוא נמכר בבוטיקים נבחרים בארץ ובעולם. מבחינתי, שאפו ליוצרת הבושם.



תריחו טוב ויום חמישי שמח!

4 תגובות :

  1. כשהייתי בתיכון מאוד אהבתי את אנג'ל, אבל רק בחורף, בקיץ הוא היה כבד מדי. היום אני לא מסוגלת לשים אותו עליי, כנראה שכבר התבגרתי/הזדקנתי.

    הבושם נשמע הזוי, מספיק הזוי בשביל ללכת לרחרח :)

    אגב, טרי מוגלר מייצר מילוי לרוב הבשמים שלו כבר הרבה שנים, פשוט בארץ זה לא כל כך נפוץ. בארה"ב קל מאוד למצוא מילוי(במייסיס למשל).

    השבמחק
  2. לאחרונה גם לי יצא לקבל כמה בשמים חדשים והאמת היא שאני נהנת לנסות חדשים, אבל תמיד תמיד חוזרת לאלה שאני נאמנה להם שנים. אני לא מצליחה להבין את עצמי - למה אני כל כך מקובעת?! דווקא נחמד לגוון לפעמים.
    סופ"ש נעים,
    שרונה

    השבמחק
  3. לינגה שרירה נשמע לי בדיוק כמו לורנזו וילורסי.
    עד לא מזמן נורא נורא אהבתי ריחות טלקיים, אבל לאחרונה מתחשק לי לנסות דברים יותר מעניינים ומורכבים.
    (אולי גם בגלל שלורנזו-או חיקוייו-נודפים מכל פרחולה שחולפת ברחוב)

    השבמחק
  4. תתחדשי, לעולם לא אדע איך אני מריחה :(
    על החתום, התתרנית x

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...