24.11.10

Happy Ending

אתמול זה קרה, לנווין נחת בארץ, בסניף של H&M בעזריאלי. כל השמועות על נוכחותו של אלבר אלבז בכבודו ובעצמו בפתיחה, היו ונשארו בגדר השמועה וזה היה די ברור למען האמת. בדרכי לעבודה, עברתי דרך עזריאלי והתור הזוועתי נגלה אל מולי עיני עם דה-זה-וו מטורף לימים הראשונים לפתיחת הסניף עצמו.

לא היתה לי שום כוונה לעמוד בתור ולכן, פשוט המשכתי לעבודה כשאני לגמרי שלמה עם זה שיש סיכוי שלא אצליח להניח את ידי אפילו לא על פריט אחד מאלו שחשקתי בהם. באמת שהייתי ממש ממש בסדר עם זה וזה בעיקר בגלל שראיתי את התור. אני לא יודעת איך להגיד את זה בעדינות אבל בגדול, זה הביך אותי. לא רוצה לעמוד בתור שעות על גבי שעות, הרי לא מדובר בפריט צריכה בסיסי כמו ממ...לחם נגיד. מבלי להכנס לדימויים כאלה ואחרים, השורה התחתונה היא, שאני לא מוכנה לעמוד בתור ולהמתין למשהו שהוא לא ברמת הפיקוח נפש. זה מה יש.


Photobucket

מה שהיה מוזר, זה שבתור עמדו נשים, חלקן נרא מעל גיל 40, לבושות הכי כיכר המדינה שיש.


בסופו של דבר, קיבלתי סמס בסביבות השעה 15:00 שכבר אין תור אז הגעתי לשם כשעה אחרי ובאמת לא היה תור. מה שעוד לא היה זה בערך את כל הקולקציה. כל האקססוריז בקולקצית הנשים נעלמו, הג'קטים והמעילים לא נראו על שום קולב. לשמחתי הרבה, הצלחתי למצוא את הנעליים שרציתי, טי שרט שמחה במיוחד ושרשרת שגיליתי שאני יכולה ללבוש גם בתור חגורה. בחרתי בפריטים שנוחים לי (הנעליים אחלה) ושאלבש אותם באמת. לא רציתי לקנות שום דבר לשם הקניה או סתם שישב אצלי בתור מזכרת בארון, בעיני זה מיותר.



Photobucket

Photobucket


אז את הנעליים נעלתי כבר אתמול לחתונה והיה מצויין ואת הטישרט אני לובשת כבר היום והוא משתלב מושלם במלתחה שלי. היום אני שמחה מכמה סיבות:

1. לא עמדתי בתור כמו בקר.

2. מצאתי (כמעט) את כל הפריטים שרציתי.

3. הכל לביש, הכל שימושי.

4. הטירוף הסתיים ונותר רק להמתין לשת"פ הבא.

מי נראה לכם שזה יהיה? אלכנסדר וונג או אזדין אליה?

Photobucket

11 תגובות :

  1. הנעלים משגעות!! קניה מעולה. כמה חבל שכבר לא היו טישרטים כשהגעתי לשם..

    השבמחק
  2. שחכת שפגשת גם אותי... :)
    לדעתי זה יהיה תומס מאייר או מייקל קורס, אבל גם ג'יקובס נשמע לי אחלה. אם זה יהיה מאייר, אני מקים שם אוהל יום לפני, כולכם מוזמנים...
    אני לא חושב שאזדין אלאיה יסכים (אבל אם כן, גם בשבילו נבנה אוהל) ולוואנג אין מספיק "אפיל" כדי להתעלות על אלבז, ואני לא חושב שH&M צריכים לבחור במגמת ירידה...
    הנעליים מדהימות, אבל כבר שמעת את זה... וגם השרשרת כאילו נפלה עלייך "מאלוהי הקניון"... היה מוצלח, יעיל וענייני.

    השבמחק
  3. שרונה - תודה רבה! תנסי לקפוץ לשם שוב בשבוע הקרוב, אני בטוחה שיהיו כמה פריטים שיחזרו כתוצאה מהחלפות.

    the eye - ופגשתי גם אותך והיה לי כיף! לא ציינתי, כי לא ידעתי מה קנית בסוף וזה קצת מוזר לכתוב: פגשתי את the eye והוא מדד כמה דברים אבל אז רצתי מהר לקופות כדי להספיק להתארגן לחתונה...".
    השרשרת באמת "נפלה" עלי מאלוהי הקניון או מאלוהי H&M, לא ברור.
    אז מה קנית בסוף?

    השבמחק
  4. וואווו תתחדשי. איזה יופי! מרגש.

    השבמחק
  5. מעודד אותי לשמוע שהנעליים נוחות, אני שוקלת להזמין אותן מאיביי, מאחר שהסיכוי שאני לH&M ואזכה למצוא זוג במידה שלי הוא קלוש.
    תתחדשי, הכל נראה מקסים.

    השבמחק
  6. תתחדשי! הנעליים באמת הורסות.
    לגבי השרשרת- זו לא החגורה?! אם אני לא טועה באתר של אייץ אנד אם אם כתוב שזו חגורה. לא שאני נגד- להיפך! גם אני שקלתי לקנות אותה כשרשרת, סתם תהיתי.. :)
    בכל מקרה- קניות מעולות!

    השבמחק
  7. michalooshla - תודה רבה!

    Lewis - הנעליים נוחות אבל לא ברמה של טבע נאות או משהו ☺ אני מקווה שתמצאי באיביי במחיר שפוי, ממה שראיתי המחירים הזויים ביותר.

    אנונימי - אכן זו חגורה ויש לה אפילו סייזינג. אני אהבתי אותה יותר כשרשרת למען האמת ואולי לפעמים אלבש אותה כחגורה. היום נגיד, ליפפתי אותה פעמיים על הצוואר וזה נראה הורס, כולם שואלים מה זה ומאיפה זה.

    השבמחק
  8. אני חושבת שזה הרבה יותר יפה כשרשרת באמת :) לצערי קלושים הסיכויים שהיא עוד נשארה בחנות.. רק אבק נשאר שם בטח ;)

    השבמחק
  9. תמונה מביכה במיוחד כשאני רואה את עצמי עומדת בתור הזה חח!!!

    השבמחק
  10. אנונימי - תנסי, אולי עוד יהיו החלפות והחזרות.

    HADAR - איזה קטע! איך זיהית את עצמך שם בכלל? לא רואים כלום. לפחות קנית דברים שווים? :)

    השבמחק
  11. אני ממש לא נפלתי מהקולקצייה אבל אלה יפות!!! תתחדשי :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...