3.11.10

I think I'll take the diamonds

האופטימיות הקוסמית שאיתה פתחתי את החודש הזה, מהר מאוד הפכה לאף מנוזל והרגשה שמתכתבת נפלא עם מזג האוויר הנוכחי. כן, גם לי פעם חם ופעם קר, פעם חם עד מאוד ויבש ופעם קר מאוד, לח ואף קפוא, תרתי משמע. באופן מפתיע, מזג האוויר הזה דווקא כן עושה לי חשק להתלבש וקצת לפני שנפלתי למשכב, שלפתי כמה אאוטפיטים שהיה לי מאוד כיף ללבוש אותם. אני בטוחה, שאני הולכת לשחזר ולמחזר את האאוטפיט של היום. לא את זה שאני מקנחת איתו את אפי אלא זה, שלבשתי כשיצאתי מהבית כשעוד היו שאריות של אופטימיות בדמי.

אפרופו אופטימיות, אתמול נחשפתי לקוקלציה של לנווין ל H&M עם שאר הבלוגרים והעיתונאים. הסיבה, שאני מדווחת על כך רק היום ולא אצתי רצתי מיד אחרי המפגש עם לנווין והתחלתי להקליד במרץ היא, שלחלוטין הייתי צריכה לישון על זה. התלהבתי, אתם בודאי זוכרים כמה שהתלהבתי אבל נכון להיום, אני נלהבת הרבה פחות. זה בודאי נחמד להגיד בלב "אמרתי לך!" אבל זה לא מה שאתם חושבים. אני מתלהבת הרבה פחות לא כי הקולקציית הקפסולה של אלבר אלבז לא טובה, לא איכותית, לא יפה ואפילו לא בגלל שהיא מאוד ממוחזרת. ידעתי שהיא תהיה ממוחזרת, אפילו הוא אמר את זה בסרטונים בכיכובו שקידמו את הקולקציה (הוא אמר שזה מבוסס על דברים שנעשו קודם, לא היה שימוש במילה מיחזור כמובן). ההתלהבות קצת פגה כתוצאה מזה שרב הקולקציה לא לבישה מבחינתי, שכן כמות החתונות והאירועים היותר כבדים שאני מבלה בהם לא מצדיקה קנייה של עוד שמלת קוקטייל. גם אם זה של לנווין וגם אם זה לא עולה יותר מאלף ש"ח.

Photobucket

זאת שמלה מדהימה בעיני, כל כך קלילה וכייפית. יעל ואני מאוד אהבנו אותה והיא מאוד אהבה את זה שאני אמרתי שאני לא ארכוש אותה, כי לא יהיה לי כל כך לאן ללכת איתה מה שאומר, שהיא תהיה היחידה שהולכת לסיבוב בקינג ג'ורג' עם היצירה. הלוואי והייתי יכולה ללבוש את השמלה כך סתם, עם נעלי עקב או אפילו עם הפלאטס המנומרות שאני נועלת בתמונה, לזרוק על עצמי ג'קט ג'ינס בהיר ולשחק אותה קארי בראדשו בפריז. במקרה שלי, אני מיראל דושנסקי ביזראל ואין לי לאן ללבוש את השמלה. אני חושבת שאני אחסוך מחברתי האלגנטית הגעה לחתונתה האלגנטית עם שמלת טוטו אדומה. אני אוהבת אותה ורוצה שנישאר חברות וזה מספיק מה שאני מבקשת ממנה גם ככה - לקבל אותי כמו שאני ולאהוב אותי ואת הבחירות הלא כ"כ קונבנציונאליות שאני בוחרת בחיי. אז גם שמלת טוטו אדומה ביום חתונתה? איי גאס נוט.

אז יש אותה גם באפור, אבל אני לא בטוחה לגביה בכלל. גם לא לגבי הטי שרט הזה שקצת מזכירה לי תלונות לגבי הקולקציה האחרונה של רשת אופנה רחבה אחרת.

Photobucket

Photobucket

בגזרת האקססוריז, אני לא רוצה את השרשרת הכה כבדה וגם לא את שרשראות ה אה-לה פנינים. את הנעליים לעומת זאת, אני מחבבת מאוד.

Photobucket

נורא יפות בעיני ויש עוד דגמים טובים

האמת, שמה שאני רוצה באמת, זה המשקפיים האלה. מה שלא בטוח זה, אם זה שווה את העמידה בתור בעוד 20 יום בדיוק.

Photobucket

Photobucket

Project Gunway by Yael Kalba Regev

קרדיגן ZARA חולצת פסים LEE COOPER חצאית וינטאג' פלאטס מנומרות TOMMY HILFIGER שרשרת של תלמה קמריני תיק אפור כיסים


הכי נהניתי מהאאוטפיט הזה, כל כך הרבה פרינטים שכאילו כולם יחד החליטו להתפוצץ עלי באותו היום! הידד! אני אוחזת כאן בתמונה קלאטצ'ון מהקולקציה, שהיה חמוד מאוד והתאים בול למפץ הפרינטים שהיה עלי. רואים את הלק? זה הבייבי שחיכיתי לו הרבה והנה הוא כאן, Sew Psyched של ESSIE מקולקצית הסתיו. פריטי, פריטי ועושה לי להרגיש כאילו באמת סתיו אצלנו. מבטיחה שעוד כמה אאוטפיטים טובים בדרך, אני רק אקח עוד חבילת טישו...

10 תגובות :

  1. אני כל כך עומדת לעמוד שבע שעות בתור בשביל השמלה הזאת שחבל על הזמן. מרגע שראיתי אותה התאהבתי. ה-23 לנובמבר הולך להיות יום נוראי... הכינו את נעלי הספורט.

    השבמחק
  2. מה המחיר של השמלה האדומה המדהימה הזאת?!
    יש לי שתי חתונות יוקרה בחודשים הקרובים ואולי זאת סיבה טובה לרכוש שמלה מהממת שכזו.
    הבעיה היא שגם לי אין סבלנות להדחק ולהצטופף עם אנשים, ובטח עד שהרוחות ירגעו, לא ישאר כלום.
    אז במחשבה שניה - אולי לא?!

    שרונה

    השבמחק
  3. שרונה #1 - אני עוד לא החלטתי אם אני אעמוד בתור בשבילה, מה שכן, אני בכל מקרה אעמוד בתור בשביל נעליים.

    שרונה #2 - היא תעלה 999 ש"ח :)) אני לא בטוחה שאני אלבש כזאת שמלה לאף אחת מהחתונות שאני אמורה להגיע אליהן.

    השבמחק
  4. אני חושבת שאת צריכה לרכוש את השמלה האדומה למרות מחירה היקר ולמרות שאת חושבת שלא יהיה לך לאן ללבוש אותה. היא מהממת! זה מספיק שאת מצמידה אותה אלייך ואני כבר יכולה לדמיין לעצמי כמה חמוד את תיראי עם זה.

    השבמחק
  5. למה לא כתבת על הגברים?

    השבמחק
  6. נעמונת - אני מתחילה לחשוב ממש כמוך ☺

    אנונימי - כי אני לא הכי מבינה באופנת גברים. אני יכולה להגיד שהקולקציה לגברים לא רעה בכלל, השאלה אם היא מתאימה לטעם הישראלי וזה סימן שאלה ממש גדול.

    השבמחק
  7. השמלה בהחלט מהממת אבל חוץ מהמחיר והחוסר פרקטיות יש גם את עניין המקום.. למי יש ארון גדול מספיק כדי להכיל מפלצת טול שכזאת?!

    בתכלס הייתי קונה את הנעליים ואת תיק הצד שראיתי אצלם באתר. יודעים לך המחירים?

    השבמחק
  8. את כל כך יפה...

    השבמחק
  9. LookinFab - אחסון זו לא ממש בעיה האמת כך, שזה גם לא שיקול. הנעליים יעלו 499 ש"ח התיקים משהו כמו 149 - 199 ש"ח אם אני זוכרת נכון.

    D-OriGami - מסכימה ☺

    אנונימי - תודה ☺☻☺

    השבמחק