19.11.10

חושפת בקצרה

אתחיל בוידוי: אני אוהבת צילום ואני אוהבת מחול. את הראשון אני אוהבת לעשות בעצמי (למרות שיש רגעים בחיי, שאני הכי מצטערת שאני לא מעסיקה צלם במשרה מלאה שידע להנציח אותי ברגעים במתאימים) ואילו את השני, או וול...אני מעדיפה לצפות ולהנות.

כשהגעתי לאירוע "חשיפה קצרה" בנמל ת"א, להשתתף בסדנת צילום מחול של אייל לנדסמן ולהקת "פרסקו" לא היה לי מושג שאצא משם עם כל כך הרבה ארנגיות. לא רק שלמדתי המון, גם נהניתי כל כך. את העובדה שאני פלצנית ביססנו פה יותר מפעם אחת ואני אישית חיה עם זה בשלום ולכן, ארשה לעצמי לומר שהחוויה הזו הייתה מרוממת רוח ונפש, אדירה בעוצמותיה עד לכדי כך, שכשחזרתי לביתי לא יכולתי למחוק את החיוך המטופש מעל פני במשך כמה שעות טובות.

הכי נכון יהיה לתת לתמונות לדבר...



Photobucket

Photobucket

Photobucket

משחקים של אור וצל + עשן

Photobucket

אגב, יש לי גירל קראש מטורף על הרקדנית הזאת. אתם לא יכולים לראות כ"כ, אני ראיתי מספיק, הכל טוב.

Photobucket

Photobucket

תראו מה הלך שם, כל כך הרבה אנשים, כולם רוצים את השוט המושלם, כולם נחמדים האחד לשניה וכולם מרוצים. אני ממשיכה גם לחודש השני של "חשיפה קצרה" ומקווה להשתתף בעוד מספר סדנאות. תציצו בתוכנייה, אני בטוחה שתמצאו משהו בשבילכם גם כן.

שיהיה שבוע טוב!


הערה: כל התמונות צולמו בידי.
תודה מיוחדת לשני שדמי.

3 תגובות :

  1. הצילומים שלך מדהימים! עוד כישרון לאוסף הכישרונות של ה-דושנסקי.

    השבמחק
  2. נראה כאילו שהיתה הרבה המולה, אבל את אומרת שלא היו דחיפות וכאלה. מפתיע ביותר!

    השבמחק