5.12.10

שבתי

הבראתי וביום חמישי כבר חזרתי לעבודה ולכל העיסוקים האחרים, כולל הרצאה מעניינת במיוחד של דורון צברי ב"חשיפה קצרה". אבל אז, יום חמישי שעבר ויום חמישי שלפניו נקשרו האחד בשני וחוסר היכולת שלי לדבר ביום חמישי ההוא בגלל ברונכיטיס, הפך לחוסר היכולת שלי לדבר ביום חמישי האחרון לאור החדשות המצמררות שקיבלתי. אחד מתוך ה - 41 שהלכו טרם זמנם, הכרתי.

יום שישי עוד לא עיכלתי בכלל ולכן החלטתי להתלבש הכי צבעוני והכי שמח ולצאת ככה ולהנות מהשמש החמה בחודש הולדתי, שאמור להיות יותר קר מקר. זה מאוד שטחי להגיד שאאוטפיט יכול להרים מצב רוח אבל כנראה, שאני סופר דופר שטחית, כי זה בדיוק מה שהאאוטפיט הזה עשה. אני מניחה שזו היתה הדרך שלי להתמודד והיום הבגדים הצבעוניים כבר הוחלפו למשהו אחר. הנה קצת זריקת צבע מאותו יום שישי...


Photobucket

ג'קט KOOKAI (ישן) טי שרט Lanvin X H&M חצאית קורדרוי MNG (ישנה) תיק Kisim פלאטס Steve Madden



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

מחזיקי המפתחות שלי: עוגיית אוריאו M ל Mirelle כפכף הוויאנס

מתה על שטויות כאלה, מודה.

Photobucket

האש כבר כבתה ויש אפילו קצת ריח של גשם שמתקרב ובא באוויר. אני רוצה להשאיר מאחורי את כל השמש הזאת ולמרות שלא חשבתי כך היום בצהריים, עכשיו אני כבר ממש מוכנה למנה גדושה של גשם, שיבוא ובצורה המטאפורית הנדושה ביותר - ישטוף הכל.

שיהיה לכולנו שבוע טוב ומלא בבשורות טובות

7 תגובות :

  1. אני שמחה שאת מרגישה טוב יותר. את ניראת מקסים וכל הורוד הזה מאוד מגניב, כולל הטישירט ההורסת הזאת.

    השבמחק
  2. זה אולי נשמע שטחי, אבל זה עובד מצוין. מי כמוני יודעת.

    אני משתתפת בצערך, אין מילים לתאר כמה נורא כל זה.

    השבמחק
  3. מקסים מקסים מקסים מקסים מקסים!!!!!! מקסים...אמרתי?

    השבמחק
  4. הגשם יורד והגרוע מכל מאחורינו.
    הלוק אופטימי ונהדר, הוורוד הזה פשוט מעלף. אהבתי ביותר!

    השבמחק
  5. sefi - תודה רבה, אני באמת מרגישה יותר טוב והורוד רק עוזר :)

    שרונה - תודה.

    מרינה - ואו איזה מקסים מצידך ☺ תודה רבה מותק!

    נגה - תודה רבה מותק ☺

    השבמחק