9.12.10

זה מה שנשאר

ביקור קצר בעזריאלי נתן את הפרופורציות הנכונות שהיו נחוצות לפני כמה שבועות הרבה יותר ממה שהן נחוצות היום. זוכרים את התור? זוכרים את ההיסטריה? אז זהו.

Photobucket

סוף העונה הגיע!

Photobucket

אתן רואות נכון, היום השמלה עולה 200 ש"ח פחות. רב השמלות למען האמת, עולות 200 ש"ח פחות וסה"כ כמה זמן עבר? שבועיים וחצי? אולי זה הזמן לרכוש ולמכור במחירים הזויים באיביי.


Photobucket


Photobucket

אפילו 300 ש"ח פחות על שמלת הטול הענקית, שיושבת הכי יפה כשהיא נשארת על הקולב ורק מצמידים אותה לגוף. אתמול היה איזה אבא שהסתובב שם עם הבת שלו ואמר לה: "אני קונה לך את השמלה הזאת ב 700 ש"ח ונותן לך 1000 ש"ח אם את יוצאת איתה מחוץ לבית ופורים לא נחשב." זה די שיעשע אותי למען האמת. שמלת הטול האדומה הייתה מקסימה בעיני, על הקולב. מראש היה ברור שהיא לא לבישה, כי עם כל הכבוד, מי מאיתנו קארי בראדשו?


Photobucket

הזהב מלפני שבועיים וחצי הוא הזבל של אתמול
קצת עצוב


התוספת שתופסת

אחרי שנהיה פה עצוב נורא על כל השמלות של לנווין, החלטתי להוסיף לכאן את היו טיוב שהעלתי לעמוד בפייסבוק - הצצה לקולקציית האביב/קיץ 11 של H&M. נורא חמוד רק מה הקטע עם הרוכסנים הבולטים? עושה לי להקיא קצת בפה. לשיפוטכם.






7 תגובות :

  1. ראית במקרה אם יש הנחה גם על הנעליים?

    השבמחק
  2. פתאום לא בא לי ללבוש כלום ממה שקניתי מהקולקציה

    השבמחק
  3. צפוי, צפוי, צפוי!

    השבמחק
  4. ראיתי רק 2 זוגות של נעליים אדומות ולא היתה עליהן הנחה.

    השבמחק
  5. אני האמת כבר למדתי...עם כמה שזה לפעמים קשה לי, לא ליקנות בתחילת עונה...שזה אומר כשמביאים את הפריטים, ברור לי שתוך כמה ימים הם יהיו יותר זולים ואז אני מיתחרפנת מיזה...

    השבמחק
  6. אני יוצאת הכי פארטי פופר בעולם, ומתנצלת מראש-
    הכל נראה לי פה כמו שמלות אלנבי הארדקור.

    השבמחק
  7. מרינה - אני לגמרי איתך בקטע הזה, רק שספציפית במקרה הזה היה חחש כבד שהכל יגמר! כנראה שלא במדינתינו ...

    מרג'ורי - בהזדמנות אני אכתוב פוסט על איך הלכתי למדוד שמלות בארמאני בכיכר, התבאסתי ולא קניתי ויום למחרת ראיתי את אותו הדגם, מינוס התווית של ארמאני באלנבי. בעצם, אין מה לכתוב פוסט על זה, זה בערך זהו.

    השבמחק