26.12.10

יש לי יומולדת!!! והשמחה גדולה!!!

הכי הופ, הופ, טרלה לה, גדלתי בשנה והנה אני בת 28. הידד...כפי שגיליתי על בשרי או על עור פני יש לומר, זה ממש לא הזמן להתחיל להשתמש בקרמי אנטי אייג'ינג למיניהם ועל כך אני מודה לגנים המשובחים, שהורישו לי הורי.

במוצאי שבת חגגתי את יום הולדתי עם משפחתי (בגלל שזה יותר נח לחגוג בסופ"ש) והוחלט השנה ללכת ל"פראג הקטנה" ולהתפרע על אוכל סותם עורקים שהכי מזכיר את האוכל הליטאי. זה מסוג הדברים שנחמד לאכול אותם פעם בדי הרבה זמן ובאמת, היה מוצלח מאוד. וטעים.

Photobucket

Photobucket

מאוד טעים

Photobucket

לבשתי: שמלה GAP, ג'קט KOOKAI (ישן), נעליים LANVIN x H&M

Photobucket

מפרגנת פיס עם משקפי הסבנטיס של אחותי

Photobucket

אז כמו שאפשר לראות, מוטיב הפיס חוזר על עצמו גם כאן עם אחותי ולכן, לכבוד יום הולדתי ה - 28 אני רוצה לאחל לשלום עולמי כמו אחרונת מלכות היופי באשר הן, כי גם לי מותר. אני רוצה גם להודות לאחותי על תמונות הנהדרות שצילמה ועל כך שהיא אחותי. בנוסף, אני רוצה להודות להורי המשובחים שהחליטו להכיר, לצאת, להתחתן ולעשות אותי, ככה סתם, שתהיה עוד אחת. תכלס, יצא סבבה.

Photobucket

אמאבא דושנסקי

סיי צ'יזזזזזזז!!!

Photobucket

ותודה גם לכם, קוראי הבלוג המהממים על כך שאתם קוראים :)

שבוע טוב!

13 תגובות :

  1. המון מזל טוב יפה שלי!נראה שהיה לך ערב משובח.
    המשיכי לשמח ולעדכן אותנו.
    אוהבת ים :)

    השבמחק
  2. מיראל היקרה,המון המון מזל טוב ועד 120 שנים נהדרות מלאות בסטייל ובשיק.
    רק בריאות

    ניצן

    השבמחק
  3. מזל טוב!!!

    וואו כמה שאמא דושנסקי יפה, רואים מאיפה את ואלין קיבלתן את זה (לא שאבא דושנסקי לא חתיך).

    השבמחק
  4. מזל טוב מתוקונת!
    באמת מכל הלב, מאחלת לך שתמשיכי לעשות את הדברים היפים והטובים שאת אוהבת לעשות, עד 120!
    נראה שחגגתם כהלהכה :)
    אבאמא דושינסקי מאוד מאוד מתוקים!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  5. מיראל, המון המון מזל טוב! התמונות יצאו מקסימות, אגב מילת האימות להקלדת התגובה שלי הייתה fendi אולי זה סימן למשהו... :)

    השבמחק
  6. מזל טוב!
    התמונה האחרונה מעולה, כמה אושר בתמונה אחת!
    האיחול הכי טוב שאני יכולה לגייס מעצמי הוא שלעולם לא תצטרכי להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג ותשארי תמיד צעירה, מתוחה ומהודקת :)

    ולשאלת השאלות, מה קנית לעצמך ליומולדת(זו כמעט תמיד המתנה הכי שווה)?

    השבמחק
  7. יקירתי, את נערת היום ההולדת הכי מהממת שראיתי. כולך לוהטת ויפייפיה. מקווה שהנעליים היו לך נוחות.
    מאחלת לך המון אושר, אהבה וכיף!
    הקורדון בלו הזה ניראה מהמם. אני חייבת לאכול במקום הזה פעם. אף פעם לא היה לי אומץ :).
    נשיקות.

    השבמחק
  8. מזל טוב ילדה יפה! הרבה ברכה, אושר,הצלחה והגשמת חלומות...כל השאר, תיקני!

    אוהבת

    מרינה

    השבמחק
  9. בנות מגניבות, תודה רבה לכולכן על האיחולים והברכות!
    קרן, קניתי לעצמי את התיק מ"כיסים" לכבוד יום ההולדת, זה היה מזמן אבל גם החלטתי מזמן שזה מה שאני רוצה :)כולם צריכים לאכול לפחות פעם אחת בפראג הקטנה, שווה.

    נשיקות ותודה!!!
    מיראל

    השבמחק
  10. מזל טוב!!!
    ככה שתדעי יש מסעדה ליטאית בראשון לציון ונראה לי שקוראים לה האמיר
    לא הייתי שם מעולם אבל ראיתי את התפריט באינטרנט ויש להם זפלינים!

    השבמחק
  11. תודה רבה! שמעתי על המסעדה בראשון, קוראים לה "האביר השחור" ואחרי שהורי ביקרו הם טענו שהתפריט שהם מציגים מאוד שאפתני מצידם ביחס למציאות הדי גרועה בצלחת...

    השבמחק
  12. חחחחח
    אני מבחינה בטעותיות ההקלדה שלי פתאום... אופסי!
    העיקר אכלת ביומולדת שלך משהו טוב וזה הכי חשוב. בשביל אוכל ליטאי טוב צריך לנסוע לליטא. אין מה לעשות, הנה יש לך סיבה, כאילו חסרות סיבות...אני עדיין מתאוששת מהטיול לשם באוגוסט...
    שנה הבאה בוילנה הבנויה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...