4.1.11

תהפכי לי ת'פרנץ'

הטרנד החם כרגע הוא לא אחר מאשר Reverce French Manicure ואני אומרת שעצם העובדה שיש בו את המילה "צרפתי" זה לא אומר שכל הבלוגריות הצרפתיות חייבות לעוף עליו. אבל זה מה יש...מסתבר. אז פנדורה עושה את זה וכמובן שילדת פריחת הדובדבן עושה את זה גם.

Photobucket


Photobucket
Pics: Pandora

אני אישית מאוד אוהבת את זה ומתכננת לעשות אחד כזה לעצמי. כמובן, שאם זה יצליח, אז זה גם יעלה לבלוג ואם זה לא יצליח, אז נשכח מזה באלגנטיות ☺

אז ככה עושים את זה:


ואני בכלל רוצה כזה! תראו כמה שזה מהמם עם החצי עיגול בשחור.


Photobucket

Pic: Glamour Magazine

7 תגובות :

  1. זה מאוד מגניב. אני רוצה גם!
    מעניין אם המניקוריסטיות בארץ יודעות לעשות את זה.

    השבמחק
  2. זה נראה ממש מגניב אבל מצד שני מקצר את הציפורן.. המממ...התלבטות!

    השבמחק
  3. בתמונה האחרונה זה יצא הכי יפה
    אבל מה שבאמת עניין אותי זה השרוולים בתמונה הראשונה :)

    השבמחק
  4. sefi - נראה לי שלא תהיה למניקוריסטיות בארץ לעשות את זה. נראה לי די פשוט עבורן :)

    Julia - מנסים פעם אחת, מקסימום לא עושים שוב ☺

    Macabre Doll - גם אני אהבתי את המעיל הזה שלה...

    השבמחק
  5. הבלקברי הלבן הורססססס
    מעניין אם יש כזה בארץ...

    השבמחק
  6. חצי עיגול זה פשוט גאוני!!! הוורוד והשחור ממש יפה, עדין כזה!

    השבמחק