1.1.11

אז מה היה לנו? פסים!

בוקר של שנת 2011 הוא זמן מצויין להחליט החלטות חדשות לגבי המשך השנה אבל, למי יש כח ולמי באמת אכפת? במקום לייגע עם סיכום שנה משמים החלטתי להראות את האובססיה העיקרית שלי בשנה שעברה והיא כמובן - פסים!


זה התחיל עם חולצות

Photobucket

Photobucket

כשהכל היה לטובת מציאת שמלת הפסים המושלמת

Photobucket

ולעוד אחת..ועוד אחת...ועוד אחת.

Photobucket

ולסיום, לוק שמח של סוף החורף בתחילת דצמבר, הכי אהבתי אותו והוא נטול פסים לחלוטין!

Photobucket


מה אני מוכנה לנסות בשנה החדשה, מבחינת לבוש וטיפוח?

אני חושבת שאני אנסה לגרום לעצמי להתלבש "קצת יותר" כשקר ולא לברוח למקום הנח של טייטס וטוניקה מחממת פלאס מעיל טראנץ'. אני מאוד רוצה לנסות ריסים מלאכותיות סוף סוף (סתם כי בא לי) ואודמים, חייבת לחזור ללבוש אודמים! מה עוד? נראה לי שתגלו בהמשך השנה :)

7 תגובות :

  1. מהמם לך פסים! הכל נראה סוף הדרך!

    השבמחק
  2. מהממת שכמותך! למרות, שלאחרונה את פחות עם פסים :) מה השנה? נקודות?

    השבמחק
  3. התמונה הימנית עליונה פשוט מהממת, את נוטפת מתיקות ושיק בה :)

    פוסט סיכום פסים הוא באמת המשך הגיוני לחודשים האחרונים בבלוג. אבל היי! הראת התפתחות בסוף...

    ריסים מלאכותיים מלחיצים אותי, תמיד התרחקתי מהם כי עם הכישרון שלי עוד אדביק לעצמי את העפעפיים אחד לשני. מקווה שאת יותר מוצלחת עם שפורפרת דבק ממני. מחכה לשמוע רשמים וחוויות :)

    שנה נפלאה,
    קרן.

    השבמחק
  4. תמונות ממש יפות, אהבתי את הבגדים.
    תגידי החולצה עם השפתיים והעיניים (האחרונה) מאיפה היא ?

    השבמחק
  5. יש פסים ברקע!
    ככה שזה לא לגמרי נטול פסים... (התמונה האחרונה)
    ואני לובשת פסים ברגעים אלו ממש כאות הזדהות :)
    אחלה טרנד, מי ייתן ויימשך עוד איזה שנה ככה...

    השבמחק
  6. פוסט מעולה!!!

    (חיניית יודעת שאת חמדת בפסים שלה?)

    השבמחק
  7. אנונימי - אווו יא! תודה ☺

    Lilach - נקודות איז דה שיט! האמת שכן, בא לי נקודות :)

    קרן - חמודה, תודה רבה ☺ אני מקווה שיצליח לי עם הריסים, בינתיים עוד לא קניתי אפילו :| אולי היום..

    misheal - תודה! החולצה האחרונה היא מהקולקציה של Lanvin X H&M.

    אלה - נכון! לא שמתי לב אפילו אבל יש פסים ברקע! אני כה גרועה...

    Shani - חיננית מי? חיחי שנה טובה בייב!

    השבמחק