7.1.11

שישוק

היום ביקרתי בשוק האקססוריז, שמתקיים החל מאתמול ובמהלך הסופ"ש בבית ציוני אמריקה בת"א. עשיתי את הסיבוב הרגיל, עברתי בכל הדוכנים. אני חייבת להגיד שאני ממש אוהבת את זה שהם עושים את זה אין דורז. בקיץ, בשוק האקססוריז האחרון, היה מעולה, כי היה חם בטירוף בפנים היה מזגן והיה מהמם והפעם, חורף וגשם זלעפות בחוץ ובפנים היה חמים ונעים ובעיקר יבש מגשם. אז טיפה צפוף אבל זה ממש סמול פרייס טו פיי ביחס לשוקים אחרים שמתקיימים תחת ברזנט מתוח.


■ הרגיל

Photobucket
מלמטה בכייון השעון: השרשראות של תמרה, עוד תמרה, פינת המבצעים של ענת פז, הסמייליז של ליאת גינצבורג

■ החדש ■

Photobucket

חדש ומרגש יש לומר. למותג קוראים BIJOU וזו הפעם הראשונה שהוא משתתף בשוק האקססוריז. מאוד אהבתי את הדברים וגם התצוגה הייתה מעניינת - קרטונים ונורות אין אה גוד וואי. מדובר בתכשיטים שעשויים בסריגה והם פשוט מדהימים ביופיים העדין והטקסטורה המעניינת.

■ המחדש(ות)

Photobucket

Photobucket

בנות ME-DUSA האהובות עלי כל כך יצאו בליין חדש שמושק בשוק האקססוריז וכולל ארנקים (תמונה ראשונה, צד שמאל למטה), תיקים גדולים 40/28/11 ס"מ וכיסויים ללבטופ (תמונה שניה) בגדלים שונים. זו לא תהיה הפעם הראשונה שאני אכתוב כאן שאני מאוהבת קשות בבנות האלה ובעיצובים שלהן ואני מניחה שזו גם לא הפעם הראשונה שאכתוב שאני מעריכה אותן עד מאוד. למה אני מאוהבת זה ברור אבל למה אני מעריכה, אתם שואלים? כי הן מקשיבות ללקוחות שלהן! הלקוחות ביקשו כיסוי ללבטופ - קיבלו, ביקשו ארנקים - קיבלו ותיקים גדולים - קיבלו גם קיבלו. הדברים איכותיים מאוד ומרגשים מאוד בצבעוניות שלהם. עוד בדוכן, תמצאו את תיקי הקלאטץ' והתכשיטים ויש גם מבצעים.



■ משהו קטן שנרכש


Photobucket

טבעת פלסטיק כפולה שנרכשה אצל סיון אורן מ So accessories שאהבתי מאוד ואני לגמרי בקטע של טבעות כפולות עכשיו. תראו את כל השרשראות האלה...בא לי קינוח.

סך הכל, אני מסכמת את השוק כשווה ביקור, יש עוד הרבה מעצבים שלא הזכרתי אותם וכמעט אצל כולם אפשר להנות ממבצע כזה או אחר.

תקפצו מחר, יום אחרון!
בית ציוני אמריקה
רח' אבן גבירול 26, ת"א
מחר מ 11:00 עד 22:00

סופשבוע נעים!

8 תגובות :

  1. וואו התיקים של מדוזה פשוט מקסימים! כל פעם שאני ניתקלת בהם (וזה קרה לי לא מעט) אני אומרת לעצמי שאני צריכה לרכוש לי אחד, אולי הגיע הזמן לממש את זה :)

    השבמחק
  2. אני קצת בצום קניות ולכן נמנעתי מהשוק ועשית לי רגשי קשה!

    התיקים החדשים של מדוזה גורמים לי לבהות במסך בכמיהה, נראים מאוד מאוד מעניינים!

    תתחדשי על הטבעת, היא משוגעת ביופיה :)

    השבמחק
  3. נראה כיף ומעניין, הלוואי ויכולתי להגיע. תתחדשי על הטבעת המדליקה!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  4. אני הייתי בשוק בחמישי וגם התלהבתי מהשרשרת סמייליז של ליאת גינצבורג. לצערי תיקי הלפטופ של המדוזות לא היו וחבל כי אני מחפשת אחד כזה.. קנית את השרשראות של BIJOU? מדדתי עד שהתבלבלתי ולא הצלחתי להחליט על צבע. בכל אופן ממש אהבתי את הרעיון! תתחדשי על הקניות.

    השבמחק
  5. Dooshi - אני יכולה להגיד לך שלי יש כבר שני קלאטצ'ים שלהם והתיק הגדול בדרך להיות שלי. הקלאטצ'ים תמיד מושכים תשומת לב, הם מדהימים.

    קרן - התיקים החדשים ממש מדהימים, בדיוק בגודל הנכון. תודה!

    שרונה - מותק, אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב. שוקים יש בשפע :)

    PASSIONISTA - תיקי הלבטופ הגיעו רק בשישי והאמת, די מהר נעלמו! לא קניתי משהו של BIJOU גם כי התלבטתי. חשבתי טבעת ואז אולי שרשרת ואז צמיד...בקיצור, אולי פעם אחרת אהיה יותר החלטית.

    השבמחק
  6. התיקים של מדוזה מהממים! אני כנראה ארכוש תיק גדול כי עם כל זה שהקטנים היו יפים, הם לא היו שימושיים בשבילי.
    תיק גדול, היר איי קאם!

    השבמחק
  7. את צודקת , בית ציוני אמריקה מתגלה כלוקיישן מפנק במיוחד ;) תתחדשי!

    השבמחק
  8. Na'ama - יאי לתיק גדול!

    שיקסע - אכן פינוק. תודה!

    השבמחק