13.1.11

תגליות ישנות

הלקים של סאלי הנסון היו שם מאז ומעולם, או לפחות מאז ימי התיכון שלי, השתמשתי במחזק היהלומים של סאלי ובלקים שלה, כשהשוס האמיתי היה לק בצבע תכלת בהיר ופסטלי במיוחד. כל זה, בשנת 1999 ולא לפני מספר עונות אצל שאנל. איכשהו, הלקים של סאלי נדחקו לפינה ברגע שנכנסו לשוק הלקים הזולים במיוחד או היקרים יותר וצבעו את הפארמים בכל צבעי הקשת. החלטתי לנסות ולחזור להשתמש בלקים של סאלי ולשמחתי הרבה קיבלתי את הקולקציה הבאה להתנסות.


Photobucket


זוהי קולקצית החורף של סאלי הנסון ואני חייבת לציין, שראיתי דברים מרגשים יותר בחיי. השחור בנאלי, הכחול והירוק...עליהם נרחיב בהמשך, ושני האדומים - האחד יותר בורדו והשני יותר סגול, שניהם לא גרמו לדופק שלי להאיץ. החלטתי לנסות קודם את הצבעים האמיצים יותר, הכחול והירוק, שלשניהם שמות חמודים במיוחד והנה התוצאה לשיפוטכם.

Photobucket
באופן מפתיע, או כזה שהפתיע אותי, הרגשתי יותר נח דווקא עם הלק הירוק ולא עם הכחול. הירוק הזה, שהוא גם קצת מטאלי, נראה כמו צבע שיכול להשתלב מצויין עם מלתחת החורף שלי ודווקא עם הכחול, הרגשתי כמו פקאצה בת 14 וזו לא הרגשה נעימה בכלל. לגבי הצבע השחור, אין כל כך מה להרחיב ודווקא שני הצבעים היותר בנאליים בגווני האדום, הם אלה שמצאו חן בעיני מאוד ואני כותבת מילים אלו למרות החשש הכבד מפניה של VanityGirl המופלאה (חוסי עלי...פליז). אני כבר ארבעה ימים עם ה - Brick Wall שהוא בעל גוון בורדו קלאסי והוא נראה נהדר והופס, התקלפה לי פינה בזמן שאני מקלידה שורות אלו...הידד.
מבחינת המריחה, יש ללק מברשת רחבה מספיק ולא מידי ונוחה מאוד לשימוש, הפורמולה עשירה מאוד ונמרחת טוב, בלי בועות וכל מיני חולות רעות אחרות. הוא דורש מריחה של שתי שכבות אבל מתיבש במהירות יחסית. מה עוד? מכיל מחזק ציפורניים שמבחינתי זה לא אומר יותר מידי, אני בכל זאת נשארת נאמנה לזה שלי והכי חשוב - נטול שלושת הרעלים. אני חייבת להודות שיש לסאלי הנסון צבעים הרבה יותר הרפתקניים מחמשת אלו ואני בהחלט ממליצה לנסות במיוחד שבקבוקון עולה 35 ש"ח ולרב יש עליהן גם מבצעים בפארמים השונים. אותי זה החזיר קצת אחורה, קצת הרבה אחורה...אבל המסע בזמן היה נעים.
לסאלי, שלום ☺

5 תגובות :

  1. בצדק חששת ואני ממליצה לך לעזוב את העיר למשך החודש-חודשיים הקרובים. אבל אם כבר נחשפת ככה לא תביאי סווטצ'ים של שני האדומים?
    להגנתך יאמר שלמראה שני הלקים שהסווצ'ת (הם באמת לא!) בהחלט יתכן ששני האדומים שווים יותר.

    השבמחק
  2. נו, אני בדיוק אורזת...אני רוצה לשים את האדום השני שהוא יותר סגלגל כדי שיהיה מקום להשוואה ואז יהיו סווטצ'ים של שניהם. תראי איך את במחשבותי בכל מריחת לק! ☺

    השבמחק
  3. המגוון שלהם עייף, זו הבעיה המרכזית שלהם. הבעיה השניה זה להימכר בפארם במחירים האלה...
    בכל מקרה ממה שמופיע כאן הכחול הוא המיוחד לדעתי
    ויקירתי, אם היה לק שהיה גורם לי להרגיש כמו בת 14 לא הייתי מורידה אותו...LOL

    השבמחק
  4. הלקים של סאלי הנסון זכורים גם לי מגיל הנעורים, אבל זכורים דווקא לטובה.
    היום קצת פחות בא לי לנסות, בעיקר כי אני מכורה לאלה של ESSIE ו OPI.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  5. danra - המגוון באמת די עייף וזה ממש חבל בעיני כי הפורמולה נהדרת. טוב, לגבי 1999 זה גיל 17 אבל זה בהחלט גיל ששוה לחזור אליו :))

    שרונה - גם לי הם זכורים מאוד לטובה, זה מה שכתבתי...רק חבל שעכשיו המגוון שלהם די בנאלי ולא מושך במיוחד ולכן, הם נבלעים בין הOPI ל ESSIE ולא הכי בצדק.

    השבמחק