11.1.11

כוננות קיץ

באופן קצת אירוני, אתמול היה אחד הימים היותר קרים בשבועות האחרונים ואפילו מעט גשום ואפרפר וזהו גם היום בו הוצגה קולקציית האביב-קיץ 2011 של H&M. כבר בכניסה קיבלתי זריקת צבע ורוד-פוקסיה פלאס כתום ומיד התחממתי ונכנסת לאווירת הביקיני שלי, אם אפשר לקרוא לזה ככה.

אז מה המצפה לנו? דווקא הרבה דברים שמחים, כיאה לאביב ולקיץ וכיוון שלא כל יום בלבנט הוא כמו זה שהיה אתמול מזג אוויר וייז, הפריטים כבר מתחילים להגיע לאט לאט לחנויות, כאשר מרבית מהפריטים יגיעו באזור פברואר-מרץ.

Photobucket

קצת פיפטיז סטייל מד-מן ומקרונז!

Photobucket

כן זהו פאוץ' אשר רואות עינכן. פאוץ'.

Photobucket

אהה! התאהבתי קשות במשקפי השמש האלו, קשות. הם עגולים, בדיוק כמו שהם הולכים להיות השנה, מנומרים ומהממים. בכלל, יש לי קצת קראש משקפיים לאחרונה, כפי שגם תגלו בהמשך. שימו לב, לקן הציפור הנחמד שצמח לי על הראש, אני מחבבת אותו מאוד, מקווה שגם אתם.

Photobucket

השמלה, שרואים רק חלק ממנה בצד שמאל למטה, היא שמלה מושלמת בעיני. הבצע הכחול המלוכלך נהדר ומתאים כמעט לכל גוון עור, הבד נעים והיא בקלות יכולה לעבור מיום לערב. מקדימה יש לה שני כיסים ומאחורה יש לה את הדיטיילינג שאתם רואים בתמונה. היא מתומחרת ב 179 ש"ח שזה מחיר ממש נחמד לשמלה שתהיה מאוד שימושית. אני זוממת עליה כמו גם על משקפי השמש העגולים ועל עוד כמה פריטים.

Photobucket

אווו הנה איילה היפה יחד איתי בהשקה. ראיתם את הגרביון שלה? ראיתם? ראיתם?

נראה שקולקצית האביב-קיץ 2011 תהיה הרבה יותר מוצלחת מקולקצית החורף האחרונה, שבעיני הייתה לא רעה ועדיין, היו מי שהלינו עליה בלי סוף. בגזרת האקססוריז יש דברים מקסימים וכל אחת תוכל למצוא לעצמה משהו, מתיקים סטייל וינטאג' ושרשראות גסות עם מוטיבים של חיות וטבע ועד לתיקי קלאטץ' בצורת שפתיים! כמה פופי! בגזרת הנעליים לא נמצאו מציאות מרגשות במיוחד אבל יש בגדי ים חמודים ושמלות קיציות נהדרות וכמובן קוקלציית הפיפטיז הנהדרת. אולי זה באמת הזמן להתחיל לצפות בסדרה 'מד-מן'...מעולם לא ראיתי אף לא פרק אחד. 'הגברים של שדרות רוטשילד' בארץ נהדרת, נחשב?

10 תגובות :

  1. גם אני רוצה לראות מד מן (ועדיין לא ראיתי אף פעם רק אחד!)
    יש עכשיו ב VOD את העונה הראשונה והשניה בחינם וזה נראה לי כמו תירוץ נהדר להתחיל להתמכר למשהו.
    :)

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  2. אני מתה על התסרוקת הזו! בכלל נראית נהדר אתמול.

    אני אוהבת את זה שהצלחת לגרום אפילו לחלקים הפחות inspired בקולקציה (כל הסנוניות האלה, זארה כבר גמרו לחקות אותן בשנה שעברה) להראות נפלא. באופן כללי, אני מאד מרוצה מהקולקציה הזו, יש למה לצפות.

    השבמחק
  3. שרונה - מצד אחד בא לי לראות על מה המהומה ומצד שני אין לי כוח. אני כל כך זקנה...

    שרונה ראובני - תודה רבה! את בעצמך נראת נפלא לה לה לה גם כן ☺

    אני מסכימה שהיו כמה דברים בקולקציה, כמו אותם הפרינטים שנלעסו למוות, שלא היו מי יודע מה מוצלחים. עדיין, מסתבר שבכל דבר אפשר למצוא את הטוב, אם רק רוצים.

    השבמחק
  4. את מהממת,יפיפיה,מקסימה ופשוט מעלפת! זה מה שיש לי לומר!

    קחי אותי מירלללללללל

    השבמחק
  5. אמאל'ה אני סלבז!!

    נשיקות!

    אילה

    השבמחק
  6. מרינה - לקחתיייייי!!!!

    ayala - את הכי סלבז שיש ♥

    השבמחק
  7. יאאא המשקפיים מהממים עלייך ובכלל!!
    את חייבת אותן!
    בדיוק עשיתי משקפי ראיה חדשות שקצת מזכירות לי את המשקפיים האלה (הן קצת יותר קטנות ובנימור אפור, אבל עדיין...)

    השבמחק
  8. נראה לי שאני צריכה לתת קפיצה לH&M בקרוב.. :) ובלי קשר- אפשר לשאול מאיפה התיק הכסוף המהמם שלך??

    השבמחק
  9. ווואווו גם אני התאהבתי במשקפיים- הכי שאנל. מדהימות.
    וכל הצבאים והכלללל זה כלכך כואב לי לחשוב שאני הולכת ללבוש רק זית. אוףףףףףףףףףףףףףףףףף זה מהמם אותי כלכך

    השבמחק
  10. נגה - אני מאוד מקווה שאני לא אפספס אותן :( תתחדשי על שלך! נשמע מאוד מגניב :)

    דנה - התיק הכסוף מGAP :)

    michalooshla - צבע זית מחמיא לצבע העור! אני רק מנסה לעודד :) יהי בסדר ותמיד יהיו חמשושים וסופשים ומה לא.

    נכון שהמשקפיים קצת שאנל?!?! אני גם חושבת.

    השבמחק