12.1.11

תיק על חלל

What's in My Space Bag?

רואים אותו ממש יפה בפוסט הקודם בו אני משוטטת בין קולבי הקולקציה החדשה של H&M אבל הנה הוא עכשיו במלוא תפארתו - תיק החלל שלי! הוא נרכש במבצע סוף העונה השווה של GAP שאיפשר 1+1 על כל האקססוריז.

Photobucket
התיק הזה היה מחובר לאיזו בובה בחנות, ולא מצאתי נוסף כזה על שאר הקולבים. חגתי סביבו קרוב לעשר דקות ואז ניגשתי לאחד המוכרים החמודים ושאלתי אם אפשר להוריד לי מהבובה, הוא הלך ושאל את האחראי שצעק מהצד השני של החנות "היא רוצה כסוף?! יאללה! תוריד לה ת'כסוף!". אז הוא הוריד לי את הכסוף ומאז אנחנו ביחד. אני והתיק. למוכר, שלום.

Photobucket

Photobucket

מה חדש בתוך התיק?

פפיון לשיער מאמריקן אפרל קרם ידים ומחטא ידיים של סבון יומן של moleskine נרתיק קשיח למשקפי ראיה מסוהו משקפי שמש chanel מאופטיק סנטר אאוטלט

מה זה האופטיק סנטר אאוטלט הזה? זהו אאוטלט מגניב במיוחד של משקפי שמש ומשקפי ראיה של כל המותגים הגדולים, במחירים זולים. למשל, משקפי שמש מתחילים מ 199 ש"ח והיה אפשר למצוא שאנל (אני מצאתי קודם...), ויויאן ווסטווד, מייקל קורס ועוד. משקפי הראיה זולים עוד יותר, כלומר המסגרות זולות ואפשר למצוא גם ב 49 ש"ח וגם ב 299 ש"ח שזה עדיין זול בשביל מסגרת ממותגת. מחיר עדשות הראיה זהה לזה של השוק. מה שצריך לדעת זה שהחנות נמצאת בצד הצפוני של הסנטר, בקומה שלישית. נכון, מקום שכוח אל וילדי EMO. החנות תמיד סגורה ויש עליה שלט שאם רוצים אז לפנות לחנות ממול ויפתחו ויבואו לעזור. אז אל תחששו, תבקשו שיפתחו ואז אפילו יתאימו לכם את המסגרת לצורת הפנים. הזוי מה שמתחבא בסנטר הזה...

בברכת יום על חלל שיהיה לכם, אסיים.

4 תגובות :

  1. תתחדשי על התיק! הוא ממש ממש יפה. בדיוק קיבלתי מתנה מאחותי, צעיף משגע בכווני כחול וכתמתם מ GAP, וזוג גרביים בכחול אדום עם הכיתוב KISS. כשקיבלתי את זה, הבנתי שאני לא מספיק מכירה טוב את האקססוריז של GAP וחבל, כי עושה רושם שיש להם המון פנינים!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  2. תתחדשי! התיק מקסים!
    הייתי בסנטר בשישי וניסיתי לאתר את החנות המופלאה הזאת ללא הצלחה... ליד מה היא ממוקמת? האם יש לידה חנות אופטיק סנטר נוספת?

    השבמחק
  3. תתחדשי (שוב) על התיק. אני שמחה לראות שאני לא היצור היחיד שמוריד אקססוריז מבובות :)
    תודה על השיחה באותו יום. דברים שרואים משם לא רואים מכאן.

    השבמחק
  4. שרונה - האמת שזה נכון בגאפ בהחלט יש פניני אקססוריז מופלאים. אני גם ממליצה בחום לאמץ את הבוקסרים של הגברים כפריט לישון איתו. אין דברים כאלה. תתחדשי על הגודיז!

    LookinFab - זה באמת קצת טריקי, אבל היא נמצאת ממול לחנות אופטיק סנטר לילדים. אם את עוברת את גשר הילדים לצד הצפוני, אז ממש שם.

    PASSIONISTA - גם אני מורידה דברים מבובות! ברור. גם אני שמחה שדיברנו ☺

    השבמחק