15.1.11

עוד שוק

הנחתי כל השנים, שזה שקוראים לזה "שוק" זה מתיחס להנחות ולמחירים הנוחים ולא ל"שוק" במובן השלילי של המילה. יום חמישי בערב הגעתי ל"שוק מעצבי העיר" בגני התערוכה וכבר בכניסה היה ברור שמשהו לא בסדר. בכניסה למתחם שאלתי את השומר אם מפה אני צריכה להכנס, הוא הסתכל עלי ואמר לי "לא יודע" עם מבט חלול, פה פעור והוויה כללית של "מי את בכלל?" היה נחמד. אז הגעתי, נכנסתי וחשבתי שאני מתה מהרעש. היתה איזו חצי הופעה (לא ראיתי את נמרוד פלד מופיע משום מה, רק יושב על הספה) וכשזה נגמר, היתה מוזיקה מחרישת אוזניים ברמה שבכל דוכן, נשמעו משפטים כמו "מה נסגר איתם?" ו"מה זה הרעש הזה? אני לא שומעת את עצמי! אנחנו צריכים לדבר, להתיעץ." - אני מניחה שהמארגנים החליטו ששופינג עושים לבד ואין טעם לשאול את החברה שלידך מה דעתה, היא עלולה להגיד דעה שלילית ואז לא תקני אז עדיף שלא תשמעי אותה בכלל.

Photobucket

עשיתי סיבוב ואני חייבת להגיד, שאם מתעלמים מהרעש וההמולה, מהמוכרנים/מעצבים שמשדרים "אווירת סוף קורס" ושותים שמפניה הישר מהבקבוק תוך השפרצת קצף לכל הכיוונים ומיד אחר כך מדליקים סיגריה, אפשר לומר שההיצע השנה לא רע בכלל.

Photobucket

Photobucket

אהבתי מאוד את מה שהיה לדוכן של "רוס אובטה" להציע, כולל המחירים ומגוון המידות, הדוכן של "פראו בלאו" תמיד שמח וססגוני, הגרביונים של "ZOHARA" שווים ביותר, "כיסים" שפתחו דוכן ולא חסכו בהנחות וגם האקססוריז של שלי דהרי היו מוצלחים מאוד והיה כיף להתקשקש עם המוכרת ועם שלי ובכלל היתה אווירת קניה נעימה.

Photobucket

Photobucket
ממשיכה לחרוש על תיק העל חלל שלי עד כדי כך, שהידיות נשחקו קצת.

לובשת: מעיל טרנץ' תמנון (אי שיט יו נוט) קרדיגן וינטג' חולצה אמריקן אפרל מכנסיים H&M פלאטס STEVE MADDEN תיק GAP שרשרת תלמה קמריני

אני יצאתי בידיים ריקות, אולי כי התעצבנתי על הרעש והאווירה הכללית ששררה במקום (להוציא הדוכנים שציינתי) ואולי כי אני חשה רוויית קניות מהתקופה האחרונה, כולל מתנות יומולדת וכו'. בגדול, ראיתי אנשים שיצאו עם שקיות עמוסות בטירוף.

היום זה היום האחרון וזו דרך חמימה להעביר שבת סגרירית מחוץ לבית.
גני התערוכה, ביתן 10. היום מ 11:00 עד 23:00

ספרו מה קניתם, אם בכלל.

9 תגובות :

  1. נמאס לי מהאירועים האלה שאני כבר לא פוקדת אותם כמעט אף פעם.
    מתה על שלי דהרי היא מאוד יצירתית.
    וקשה לי להתייחס לתיק חלל שלך כששרשרת הפטרוזיליה שולחת לי תדרים "קחי אותי קחי אותי"
    שבת שלום:)

    השבמחק
  2. אני כל כך מתבאסת שלא יצא לי להגיע החורף הזה לשוק מעצבי העיר. השנה באמת עושה רושם שיש המון מעצבים איכותיים ושווים, במחירים טובים בהחלט.
    אבל כמוני כמוך - גם אני מרגישה סוג של רוויה בבגדים ומתנות, ואין לי באמת צורך בשום דבר, החורף הזה אני מצוידת כהלכה.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  3. michalooshla - אני איתך גם בקטע של לא ללכת לאירועים האלה וגם בקטע ששלי דהרי מוכשרת :) הפטרוזיליה כוכבת שלי...אני אוהבת אותה כ"כ!

    שרונה - זו הרגשה מוזרה, אבל מאוד נעימה :)

    השבמחק
  4. לא מפתיע בכלל! עד לפני כמה שנים, הייתי מתייצבת חמושה בחברות לשני השווקים-קיץ וחורף ותמיד יוצאת עם שלל מוצלח. לפני שנתיים(אני חושבת) הגעתי והתאכזבתי, הכל היה נראה ממוחזר ואפילו לא היו אקססוריז שווים לנשמה,מאז אני לא טורחת להגיע. לפי הפוסט שלך, גם לא הפסדתי כלום :-)

    השבמחק
  5. המוזיקה בהחלט פגמה בחווית הקניות שלי. גם ההופעה של נמרוד פלד היתה לא מובנת. שרשרת הורסת. זאת לא היתה אותה ההופעה בלעדיה.

    השבמחק
  6. carma30 - האמת שהיה מצב למצוא שלל מצויין, במיוחד בדוכנים שציינתי כאן ואני בטוחה שגם בעוד כמה אחרים. מה שלא נעים, זו האווירה וזה באמת חבל.

    PASSIONISTA - אויש את ותיק הפורלה המושלם שלך :) נראת מהמם באותו ערב!

    השבמחק
  7. רוס אובטה אף פעם לא מאכזבות!! הלוואי והייתי יכולה להגיד את אותו הדבר לגבי שוק המעצבים אבל לצערי לא כך המצב...

    אהבתי את התיק חלל שלך! הוא הורס!

    השבמחק
  8. CV - רוס אובטה באמת טובים, אהבתי מאוד. תודה מותק!

    השבמחק
  9. היי,
    אני קניתי אצל שלי דהרי המדהימה 2 שרשראות מהממות וזהו...

    השבמחק