17.1.11

אוי לי ואוי לעורי בבוא החורף

יאי החורף כאן! בעע זה מה שיש לי להגיד בתור מישהי שסובלת מאטופיק דרמטיטיס. אמנם, מצבי טוב ואפילו טוב מאוד ביחס להרבה אחרים שסובלים מהעניין ועדיין, מידי חורף העור שלי יבש ומגרד ומעצבן ובא לי לצעוק לפעמים מרב עצבים, כי נמאס לי! אני רוצה להתחרדן בשמש! אז זהו, מצאתי את הפתרונות שלי ואני לא מתעצלת העונה.


Photobucket



1. שמן תינוקות המוכר רק בצורת ג'ל ג'ונסון & ג'ונסון - שכחתי ממנו בכלל ורק כקראתי את הפוסט הזה של Danra , ניזכרתי. לרב השתמשתי בשמן ג'ל של מותג אחר ואני לא זוכרת שהיה את זה של ג'ונסון לפני כמה שנים. בכל מקרה, רכשתי אותו בביקור האחרון בפארם, עולה באיזור ה 25 ש"ח ויש למרוח אותו על עור לח, ממש רגע לפני שיוצאים מהמקלחת. אחרי זה עוד וישט של מים ולנגב בטפיחות מגבת. טפיחות! זה נהדר. אפילו קרם גוף לא צריך אחרי זה. מעולה.

2. קרם רגליים של AXERA - מוצר חדש שיצא לשוק לא מזמן וקיבלתי אותו להתנסות. החומר מאוד מרוכז והוא עושה עבודה טובה בשמירה על לחות העור והגמשתו. להגיד לכם את האמת, מרחתי אותו גם על הידיים פעם-פעמיים וגם זה עבר בשלום למרות שיש מעט תחושת דביקות, לפחות עד הספיגה. המוצר מכיל פרבנים* ומצד שני, זה לרגליים אז...מצד שלישי, כמו שאבא שלי אמר "פירגנו לך פה לא פרבן אחד, את כל הסוגים שיש" אבל אז הוא הוסיף "זה לרגליים, תמרחי, זה בסדר." כמו שהזכרתי פעם, אבא'לה בענייני יצור קוסמטיקה, מבלי להכנס לפרטים. אז אני מניחה שכל אחד יחליט לעצמו אם מתאים לו פרבנים ברגליים או לא. בכל מקרה, מחירו בפארמים 79.90 ש"ח וזה לא זול.

3. קרם ידיים של ניטרוג'ינה - אהובי הישן והטוב והפעם, ללא ריח! הידד! כמה התרגשתי כשראיתי את קרם הידיים היחיד שאינטנסיבי מספיק כדי לשמור על ידי נעימות גם בחורף, ללא ריח. הפורמולה הסטנדרטית בעלת ריח מאוד ספציפי שהוא די נוראי בעיני והנה בא הפיתרון. הקרם היה במבצע בסופר פארם ועלה 25 ש"ח במקום 35 ש"ח. אגב, זה באמת נכון שצריך כמות מאוד קטנה ממנו בכל מריחה והוא מספיק לי לשני חורפים (תקף לשלוש שנים מרגע הפתיחה). מצד שני, גם הפלא הזה, מכיל פרבנים. דיסיז'נס, דיסיז'נס, דיסיז'נס.

4. Blistex - האחד והיחיד, לפחות בשבילי. נרכש תמורת עשרה שקלים באחד הפארמים (אם זכרוני לא מטעה אותי) והוא מאוד עוזר לי לשמור על שפתיים ללא יובש.

*פרבנים הם הקבוצה השכיחה ביותר של משמרים בעולם הקוסמטיקה בשל יעילותם, הסיכון הנמוך לגירוי העור, והיציבות שלהם. הפרבנים יכולים להופיע במוצרים בצורת בוטיל פרבן, אתיל פרבן, איזופרופיל פרבן, מתיל פרבן או פרופיל פרבן. מחקרים אחדים הראו קשר בין נוכחות הפרבנים במוצרי הקוסמטיקה לבין סרטן השד אך קשר זה לא בוסס באופן חד משמעי. לאחרונה, החלו חלק ממדינות אירופה לאסור על יבוא/מכירת מוצרי קוסמטיקה המכילים פרבנים, גם יפן לא מאפשרת יבוא/מכירה של מוצרים המכילים חומרים אלו. לארה"ב אין בעיה איתם. בינתיים. וגם לישראל לא.


הנה עוד משהו שמצא חן בעיני בסיבוב בפארם, לק של לייף מספר 279 המנטטי...אפילו שחורף, ביג לייק על הצבע. את הפורמולה פחות אהבתי, פעם היא הרגישה לי נוזלית מידי ופעם סמיכה מידי אבל התוצאה הסופית היתה טובה.

Photobucket

Photobucket

אני אוהבת! ועוד יותר אני אוהבת שהלק עלה רק 9.99 ש"ח במסגרת מבצע זה או אחר.


המשך שבוע רגוע ובהצלחה בבחינות לכל הסטודנטים!

16 תגובות :

  1. השמן ג'ל הזה מושלם, פשוט מאסט בחורף!
    בלי קרם ידיים אני לא יכולה לחיות, נטול ריח זה נהדר, אלך לקנות לי גם אחד כזה.
    הצבע של הלק ממש מדליק ומחמיא לך.

    השבמחק
  2. חידשת לי עם הג'ל של ג'ונסון, אנסה!
    וגם אני קניתי השבוע את הגוון הזה של לייף :)

    השבמחק
  3. הלק באמת ממש ממש יפה! תתחדשי, אהבתי!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  4. הלק (בקרוב אצלי בעזרת השם) נראה מצוין , אבל הציפורניים שלך אפילו יותר! את צריכה לעשות פוסטי לקים לעתים קרובות יותר.

    השבמחק
  5. מרינה - אני גם חושבת שזה הורס :))

    danra - תודה רבה לך שהזכרת לי על השמן ג'ל, מציל חיים הדבר הזה. תודה רבה!

    קרן - תתחדשי! נהיה תאומות לק ☺

    שרונה - תודה בייב ☺

    VanityGirl - אווו איזו מחמאה! תודה רבה ☺ יש לי פטיש טיפוח ציפורניים. אגב, אני הולכת לצוד היום אחרי החאקי הזה שיש לך, ויש מי לק!

    השבמחק
  6. אבל למה ג'ונסון & ג'ונסון.. ו ניטרוג'ינה..???
    הם הכי ידועים בניסויים בבעלי-חיים!

    קצת מודעות למה שאתן צורכוץ ממש לא תהרוג אתכן..
    אולי אפילו תציל ארנב או שניים.

    השבמחק
  7. ציפורניים מהממות ואולי באמת שווה לקפוץ לירוקים, אפילו עם הלק הזה.

    השבמחק
  8. נקודה חשובה ואני תמיד אעדיף מוצר שלא נוסה על בע"ח. יחד עם זאת, אם אין חלופה הולמת אז אני ארכוש את מה שאני זקוקה לו בכל מקרה. זה קצת צבוע בעיני להגיד לא לניסויים בבע"ח אבל לצרוך תרופות, לאכול בשר, לנעול וללבוש מוצרי עור - את כל אלו אני עושה. אז שוב, מודעות יש ובשפע ועדיין, לייף גואוס און.

    השבמחק
  9. marina - תודה :) ירוק זה טוב, זה בטוח.

    השבמחק
  10. הגוון האהוב עלי כבר מלאאא זמן. מושלם

    השבמחק
  11. נשמע מעניין השמן ג'ל - לא הכרתי, אני אנסה!

    השבמחק
  12. רשימת חובה בכל מדף של עלמה ממוצעת בחורף.
    מזדהה איתך בקילופים.

    והיי, יופי של לק!

    השבמחק
  13. הזכרת לי נשכחות, פעם תמיד הייתי שמה שמן תינוקות בסיום המקלחת, זה עושה את העור כל כך כיפי ♥ ♥ ♥
    בליסטקס- בתכל'ס יש לי כמעט כל מוצר שפתיים שיוצא ולבליסטקס פשוט אין תחליף, וד"א אם קנית אותו בעשרה שקלים זה ממש זול!!

    השבמחק
  14. אבל שמן תינוקות הוא לא מוצר שמלא בחומרים מעובדים תעשייתיים ולא-כל-כך טובים? (בתור הלוחמת בפראבנים, את בטח תדעי)

    השבמחק
  15. michalooshla -הספקתי להוריד אותו ולשים משהו אחר ובא לי לחזור רק אליו עכשיו. התמכרתי ☺

    standing - זה באמת, באמת מושלם!

    Shani - תודה מותק!

    Oran - גם אני כזאת! יש לי כל דבר שאפשר למרוח על השפתיים ובסוף אני תמיד חוזרת לזה. הוא באמת מעולה ☺ וכן, היה מבצע.


    מרג'ורי - בדקתי טרם הקניה מה כתוב על גבי האריזה מבחינת המרכיבים ולשמחתי הרבה, כל המרכיבים היו טבעיים. בסופו של דבר, מדובר במוצרים לתינוקות והם כמעט אף פעם לא מכילים מרכיבים "רעים". אגב, אני לא לוחמת פבאנים...אני רק מודעת, זה הכל.

    השבמחק