20.1.11

רוצה לחבק עץ

ט"ו בשבט היום, וזו הזדמנות לספר לכם דווקא על משהו אקולוגי ומחבק עצים שכזה, שאהבתי נורא. אני מאוד אוהבת קפה, ביססנו את זה כבר ואני מאוד אוהבת את הקפה של LovEat. גם קרואסון השקדים שלהם לא רע בכלל וגם מיץ סלק פלאס גזר נהדר. כן, כן כזו אני, אוהבת סלק שכמותי. מי ששתה איתי קפה, יודע שאני תמיד לוקחת בכוס חד פעמית, כי יש לי שריטה קלה וקשה לי לשתות מכוסות רגילות בבתי קפה. בכל פעם אני חושבת על זה שאני מזהמת ומצד שני, לא יכולה לעבור את המחסום הזה. בכל מקרה, פעם אחרונה שנכנסתי לסניף בנחלת בנימין, ישר נחו עיני על הכוסות האלה.

Photobucket

מדובר בכוס רב פעמית, ידידותית לסביבה ובעיצוב מגניב במיוחד. מחירה 100 ש"ח ומקבלים מילוי ראשון מתנה ואת השאר, בהנחה. נראה כמו פיתרון לא רע בכלל בשביל אנשים כמוני ואני יודעת שאני לא לבד!

אקולוגי-שיק זה לא זול מסתבר, אבל לפעמים צריך להשקיע! אחרת נשקע בערימות של כוסות נייר/פלסטיק וזה די מלחיץ כשחושבים על זה. אני רוצה כזאת ליומולדת, למי שעוד לא רכש לי מתנה, זה הזמן! לא לחכות ליומולדת בעוד שנה...אני מזכירה, ככל שאני מתבגרת, המתנות הופכות ליקרות יותר. ראו הוזהרתם.

חג שמח!

9 תגובות :

  1. גם אני שותה בכוס טו גו ועם המכסה, זה גם הרבה יותר טעים :)

    השבמחק
  2. יואו ! אני חייבת כזו! מדליקה :)
    וכן , אקו-שיק זה ממש ממש [ממש!] לא זול . לאחרונה קניתי בקבוק ספורט אקולוגי של klean kanteen , זול זה לא אבל לפחות אקולוגי :-P

    השבמחק
  3. הי, המחיר מופקע מאוד- ניתן להשיג כאלו במחיר זול בהרבה - בערך 20 ש"ח (בסופר וגם ברשתות גרג, ג'ו וכו'..). הרשתות גם יתנו קפה בהנחה במאג שלהם.

    הכי טוב- המאגים של סטארבקס (מאוד איכותיים ולא נוזלים- אפשר לשים בתיק עם הלפטופ).
    מנסיון, בכל מקום שמכבד את עצמו יתנו לכם למלא את המאג. ולפעמים אף יתנו הנחה (גם אם לא כתוב עליו שם הרשת).

    ממש לא חייב להיות יקר לשמור על הסביבה. להפך, אני חושבת שיש כאן ניצול ציני של הלקוחות ע"י בית הקפה.

    השבמחק
  4. מיץ גז וסלק נשמע כמו משהו מאוד בריא שהגוף שלי מאוד יאהב. אני חייבת לנסות! בייחוד שהסניף שלהם בחשמל מרחק 5 דקות הליכה מהבית שלה. ביום שני, בדרך חזרה מהיוגה, אני אקח לי כזה בטייק אווי. סיקרנת אותי לנסות!
    סטרט-אפ הכוסות האלה ממש מגניב, והן גם באמת ממש יפות. זאת הכוס בשבילך מיראל, לכי עלייה!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  5. standing - אני גם חושבת שזה יותר טעים :)

    Haboleshet - בקבוקי ספורט אקולוגיים ממש יקרים, הייתי בשוק כשבדקתי את המחירים. הזוי.

    אנונימי - אין ספק שזה יקר, אני יודעת שברשתות אחרות אפשר להשיג כוסות טרמיים בחצי המחיר ואפילו פחות. לא יודעת אם זה ניצול ציני של הלקוחות או ניסיון לעלות על הגל האקולוגי כמו שאר העסקים ולעשות מזה כסף. לזכותם יאמר, שמהלתחלה LOVEAT משווקים עצמם כאורגניים...

    שרונה - ספרי איך היה לך המיץ :) אני מתה עליו!

    השבמחק
  6. הכוס נראית שווה ;) בא לי כזאת גם! אז מתי יש לך יום הולדת?

    השבמחק
  7. נו אז בואי נרכוש ביחד :) היה לי יום הולדת לפני חודש פחות יום, אני זקנה :)

    השבמחק
  8. לא מכירה את לאב-איט, אבל מספר עובדות על אוכל אורגני בישראל:
    בישראל אין אורגני!!!
    כן כן, אתם יכולים להפסיק לבזבז הון כסף ולהוציא לעמכן מחשבות ורודות על אוכל בריא- כי הירקות שאתם קונים תחת חזות אורגנית בעצם מרוססים.

    נכון, מדובר בריסוס "מחומרים טבעיים" בלבד (אבל זה גם מה שכתוב על האבקת מרק- ועוד כמה מוצרים הרבה פחות סימפטיים). אבל, עדיין מדובר בלא מעט רעלים וחומרים שלא בריאים לגוף שלכן.
    מה גם, מכיוון שהריסוסים לא יעילים לחלוטין- הירקות והפירות "האורגניים" מרוססים בממוצע 5 פעמים בעונה.. לא משהו. אני אישית מעדיפה לאכול מריסוס רגיל- שכן, יודעים שהוא מסוכן- לכן כיום יודעים להפחית כמויות ולא להשתמש בכל "רעל זמין" ומרססים בו את השדות פעם בשנתיים בערך.

    השבמחק
  9. אמרת פה דברים בצורה מאוד נחרצת ואני לא בטוחה שאני הייתי רצה כל כך מהר וצועקת "אין אורגאני בארץ". לא יודעת על מה זה מבוסס ויחד עם זאת, אני בטוחה שיש לא מעט רשתות כאלה ואחרות שמנצלות את הטרנד האורגני ומוכרות ביוקר משהו שהוא כלל לא מה שהוא מתימר להיות.
    בכל מקרה, חשוב להיות מודע, גם לסביבה וגם לכיס שלך כדי שלא יעשקו אותך :)

    השבמחק