29.1.11

זה מה שנשאר

רק כמה תמונות...

Photobucket

זוכרים אותו? תיק העל-חלל שלי לא היה כזה "תיק על" מהסיבה הפשוטה, שאחרי חודש פלאס שבוע הוא נהרס לחלוטין. איך נהרס? הציפוי המטאלי ירד לגמרי מהידיות וגם קצת היו קצת קילופים בחלק האחורי שלו.

חשבתי מה כדאי לעשות ובסופו של דבר החלטתי לקחת אותו לסניף בעזריאלי, בו הוא גם נקנה ולשאול מה אפשר לעשות, כי באמת באמת שלא מדובר ב"בלאי סביר". התיק חלל שלי, אחרי חודש בלבד, נראה כמו אחרי מהפכה מיצרית כולל המהומות ברחובות. אז הלכתי, בלי קבלה אבל חמושה בכרטיס אשראי איתו רכשתי. הראתי את הממצאים הקשים למוכרת [שלא הבנתי אם היא מוכרת, אחמ"שית או מה] והיא ביקשה שאמתין, התקשרה למנהל שנמצא "למטה". חיכיתי, חיכיתי, חיכיתי ואז היא ביקשה את הכרטיס לצורכי שיחזור הקניה. מחזיקה את הכרטיס ומרימה טלפון מהנייד שלה לזה שנמצא "למטה".

עצרתי אותה ואמרתי שאני מאוד לא מרגישה נח עם זה שהיא מקריאה את מספר כרטיס האשראי שלי בטלפון הנייד שלה לאלוהים יודע מי. ההסבר היה כזה: מהקופות בחנות לא ניתן לשחזר קבלות עם כרטיסי אשראי [מאוד מאוד מאוד מאוד מוזר], אפשר רק מהמחשב "למטה" והמנהל נמצא "למטה" אז יש שתי אפשרויות: היא יכולה להקריא לו בטלפון או שהיא יכולה פיזית ללכת לשם.

מאוד לא מצא חן בעיני העניין הזה ונשמע לא הגיוני אבל בסופו של דבר הסכמתי שתקריא לו את המספר, רק לא מהנייד שלה אלה שתתקשר מהטלפון הפנימי שלהם. כן, גם אני מוזרה וצה"ל אחראי על זה. תודה. הקבלה שוחזרה, התקבל זיכוי מלא על הקניה ועל פניו הכל טוב ויפה ולא לקח יותר מחצי שעה.

ועדיין, אני שואלת איפה ה"למטה" הזה נמצא ולמה תמיד המנהל נמצא שם? בקיץ, כששלפו/גנבו לי את הפלאפון הישר מהתיק שלי בחנות של גאפ בעזריאלי, ביקשתי להסתכל במצלמות של החנות וגם אז אמרו לי שהולכים לקרוא למנהל מ"למטה". הוא כמובן מעולם לא הגיע ואני נשארתי עם העוגמת נפש וחוסר האונים.

בגדול, חווית השירות היתה נעימה, מי שטיפלה בי הייתה בחורה נחמדה ושירותית והרגשתי שהיא באמת רוצה לעזור לי. יפה שלא ניהלו איתי ויכוחים או שאלו איך בדיוק השתמשתי במוצר...[גם זה קרה] ועדיין, הענין הזה של "המנהל נמצא למטה" מאוד מוזר בעיני ומאוד מזלזל בלקוח. לטיפולכם המהיר, אודה.

אני נשארתי עצובה, כי אין לי יותר תיק חללי, רך וגדול...שמוף.

19 תגובות :

  1. כן באמת חבל על התיק... אני אבל לא הבנתי איפו בעזריאלי "למטה" כי אם אני לא טועה חנות היא סך הכל קומה אחת ...

    רנה

    השבמחק
  2. אל תהיי עצובה! לפחות קיבלת זיכוי מלא (וזה לא מובן מאליו בימנו, כשעל כל דבר קטן צריך להתווכח כדי להוכיח את צדקתך).
    תקני לך תיק חדש ויפה לא פחות!
    נראה שסה"כ השירות היה סביר, אבל באמת נשמע תמוה ומוזר עניין ה"למטה" הזה.

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  3. אוי מיראל אל תהי עצובה!
    עוד יהיו הרבה תיקים שינעימו את זמנך וינוחו על זרועך בגאווה!
    Just think of all the good times you had...

    השבמחק
  4. Rene - זה בדיוק הקטע, הם כל הזמן אומרים שהמנהל "למטה" ולא ברור איפה זה בכלל ולמה הוא לא בחנות.

    שרונה - הזיכוי מנחם אותי מאוד, בהחלט ראוי לשבח העניין הזה :)

    CV - אני נושאת איתי את הזכרונות ואת הרגעים המופלאים שהיו לנו יחד :)) דרמה! סתם, בטח שיהיו עוד תיקים :)

    השבמחק
  5. כמה עצוב שזה לא מובן מאילו לקבל זיכו מלא על מוצר פגום...

    כמה עצוב ש"מנהל" הוא מישהו שיושב "למטה"

    כי אני יודעת ששירות, איכות שירות זה משהו שבא תמיד מהראש...אבל אם הראש "למטה" אין מצב שיהיה שירותֿ,הוא לא יכול לעלות למאלה, לעובדים שלו אין עם מי לדבר, ואני מיתערבת איתך, שהיא היתפללה שהוא לא יעלה, אבל לא בישביל לא לעזור לך, אלה כי לא היה כוח ליראות אותו, כי זה מיסוג המנהלים שיושבים "למטה" ועולים למעלה רק כשממש ממש ממש ממש אין ברירה וליצעוק, לקטר, להגיד מה לא בסדר.

    מנהל טוב, יושב למאלה, נותן דוגמה אישית או לפחות מעצים את הצוות בצורה כזאת, שהוא לא מפחד לתת זיכוי מלא על מוצר פגום. הוא יודע מה המדיניות של המנהל שלו, ויודע שהמנהל יגבה אותו.

    אבל ....ישראל....כבר אמרנו?

    מישהו פה יודע ללמד את העובדים שירות?

    העובדים לא אשמים. הכל זה מילמעלה.

    יש שיר כזה לא?

    השבמחק
  6. תיק כ"כ מגניב [לא בטוחה שהיה לי האומץ ללכת איתו אבל מצד שני אולי כן] חבל שהוא הפך ז"ל כ"כ מהר.
    חווית שירות היא דבר שלדעתי הופך בלתי נפרד מהקניה , למזלך נתקלת במישהי שירותית - באותה מידה יכולת להתקל באטימות ובמאות שאלות. עניין כרטיס האשראי נראה לי הזוי ,שלא לומר מטופש וחסר אחריות גם כלפי הלקוח [מי מקריא מספר כרטיס אשראי שלם מול כל החנות?!] אבל בארץ כמו בארץ, אין דבר כזה שאין דבר כזה.
    אני בטוחה שתמצאי תיק מגניב לא פחות בקרוב :)

    השבמחק
  7. זה הזמן להתנחם בחלופה הולמת: מילניום - הלק החללי של צ'יינה גלייז. הוא בצבע התיק, יחזיק מעמד הרבה פחות מחודש, אבל הוא בטוח יגרום לך להרגיש טוב יותר (גם אם רק באופן זמני).
    הנה לינק מהרשת לסווטץ':
    http://www.flickr.com/photos/cheshir/4159549617/

    השבמחק
  8. מרינה - את צודקת ב100%. אני התחלתי לנהל בגיל 24 והדבר הראשון שלמדתי בהתנהלות שלי מול לקוחות הוא שאני צריכה להיות זמינה עבורם בדיוק כמו שאני צריכה להיות זמינה לעובדים שלי. לא צריך להתחנן לדבר עם מנהל, זה א'-ב' בניהול ומתן שירות איכותי. זה לא קורה הרבה ובטח שלא בכל מקום ובאמת, שזה מאוד מעציב. חוץ מהעובדה שאין לי תיק חלל יותר שמעציבה אותי גם כן :(

    Haboleshet - זה מעצבן שמצד אחד הדברים לא באמת התנהלו כמו שצריך ומצד שני, אני אומרת לעצמי "זה בארץ, נו" אז זה יחסית מעולה. חבל גם על התיק תכלס...אני בטוחה שימצא תחליף :)

    VanityGirl - או.אם.ג'י ואם יורשה לי הוסיף ג'י.ג'י.ג'י !!!111 אני רוצה!!1111 [זה התבקש התוספות האלה].

    השבמחק
  9. היי,
    בתור אחת שעבדה בעזריאלי (לא בגאפ) חשוב לי להגיב ולהגיד : גם בחנות שלנו היו שתי קומות (בפנים יש משרדים ומחסן ומטבח והמון דברים) וגם אצלנו המחשב הראשי היה בפנים. אפשר היה להוציא חשבון מהקופה שמראה מה סכום הקניה, אבל רק מבפנים היה אפשר להוציא את הדוח המלא של כל פרטי הקניה.

    לכן אין לך מה לדאוג, זה לא חשוד או מוזר.

    השבמחק
  10. קיבלת זיכוי או החזר? כי לי לקח יותר מחודש לקבל מהם החזר, וזה בלי לשמוע את המילה "למטה" אפילו פעם אחת.

    נו שוין, אוטוטו אירוע כיסים - אולי יהיו הנחות על איזה תיק נחמד.

    השבמחק
  11. Miss Tuesday - המבנה האדריכלי לא ממש מוזר בעיני וגם לא ממש מעניין אותי, מה שמפריע לי זה הבעיתיות שזה יצר עבורי ועבור לקוחות אחרים אני מניחה, בשחזור קבלה דרך כ"א. אני לא מעוניינת שיקריאו את מס הכרטיס שלי בכל החנות ואני בטח שלא מעונינת שיקחו לי אותו וילכו איתו לאלוהים יודע לאן, זה פשוט לא מתאים. זה לא פראנויה, זו דרך התנהלות נכונה, כי כ"א זה כסף לכל דבר.

    שרונה - קיבלתי זיכוי, כי עבר יותר מחודש והחזר אפשר לקבל רק עד כמה ימים אחרי הקניה. נמתין ל"כיסים" ואולי יהיה לי *עוד* תיק של "כיסים", הידד!

    השבמחק
  12. זצ"ל.

    איזה באסה הפרוצדורה, מקווה שיסתדר

    השבמחק
  13. לפי מה שכתבת זה לא נשמע כל כך מוזר או נורא. אכן חבל שהתיק נהרס, אבל בטוח יהיו עוד תיקים בחייך. אני נורא רציתי ללכת לכיסים, אבל אני בטח אהיה במטוס בזמן המפגש שלכם... וחבל.
    נשיקות.

    השבמחק
  14. "מאוד מזלזל בלקוח"?
    נראה לי שנסחפת קצת, וכמוך גם רוב המגיבים פה.
    בסך הכל קיבלת שירות הולם, והגישה הזאת של "הכל מגיע לי כאן ועכשיו" היא מוגזמת.

    כבעלת בלוג אופנה מצליח אשר יש לה השפעה על דעת הקהל, את צריכה לחשוב פעמיים לפני שאת מוציאה שם רע לחנות על ידי שימוש במילים קשות כגון "מאוד מזלזל בלקוח", אשר מוציאות שם רע לחנות.

    השבמחק
  15. michalooshla - יש זיכוי אז הכל בסדר בסוף...

    sefi - אוי באסה, אבל כמו תיקים אחרים יהיו גם אירועים אחרים ☺

    אנונימי - בגלל שיש לי בלוג ואנשים קוראים אותו אני באמת בוחרת לפרסם את מה שאני בוחרת לפרסם. השורה התחתונה הייתה, שהשירות היה אדיב ונעים ויחד עם זאת, ההתנהלות הזו שצריכים ללכת עם הכרטיס שלי לאנשהו או להקריא את מספרו בטלפון היא לא לעניין. בנוסף, זה שהמנהל לא נמצא "בהישג יד" אלא איפשהו במשרדים ולא מגיע לחנות זה מזלזל בלקוח לחלוטין ואת זה אני אומרת בתור מישהי שמגיל 23 תיפקדה בתור מנהלת שגם נתנה שירות ללקוחות החברה. מנהל צריך להיות זמין, נראה לעין ולא מתחבא איפשהו כי הוא חשוב ויש לו המון עבודה.
    שם רע לחנות ממש לא יצא פה, ההפך, היה פירגון לכך שניתן שירות אדיב ויחסית מהיא והיתה הערה שכדאי לשים לב ל2 דברים:
    1. עניין שיחזור הקבלה.
    2. המנהל "המתחבא".

    זה הכל.

    השבמחק
  16. אני דווקא יכולה להבין שיש עוד קומה "למטה" שלא גלויה לקונים. השאלה היא - מה היה קשה למנהל לעלות?!

    השבמחק
  17. יאפ, זאת בדיוק השאלה שאני שאלתי. לא אכפת לי אם יש להם מתחת לחנות בונקר של הכנסיה הסיינטולוגית, פשוט שלא יקחו לשם את כרטיס האשראי שלי ושלא יחביאו שם את המנהלים שלהם.

    השבמחק
  18. התיק אמנם לא my cup of tea
    ואכן לא נעים כשהוא נהרס כ"כ מהר..
    אבל איכשהו הייתי צופה שזה מה שיקרה - לפי איך שהוא "בנוי"
    זהו כנראה בד\חומר שלא נועד לשימוש יומיומי (או בכלל להיות תיק?!)
    לגבי המנהל "שנמצא למטה" לי לא כל-כך היה אכפת איפה הוא - כל עוד הוא עובד.. (ולא יושב בחניון ותופס חניה..) והיה נראה שהוא עובד

    עוד נקודה קטנה - לתת למישהו ללכת לאנשהו עם כרטיס האשראי שלי \ להקריא בטלפון את המספר..
    Big NO NO
    S:

    השבמחק
  19. שיעבוד איפה שבא לו, רק שיועיל בטובו להגיע לחנות כשצריך מבלי שהלקוח יאלץ להמתין 25 דק' ואז הוא לא מגיע בכלל בכל זאת.
    אגב, התיק עשוי מבד בגוון מטאלי, זה הכל. לא ציפיתי לרגע, שאוכל להוריש אותו לילדי כפיסת היסטוריה אופנתית אבל, הי...חודש? זה קצת מוגזם בעיני.

    השבמחק