30.1.11

פיסת טוב טעם

זיכרון זה דבר מוזר ואני לא הראשונה או היחידה שאומרת את זה. כמות הדברים שאני מוצאת שאני מדחיקה עם השנים וכמות הזיכרונות שפתאום מופיעים באמצע שומקום, זה כמעט דומה לסיפורים ששמעתי על פטריות הזיה. אז אני לא זקוקה לסמים, המח שלי מעצמו עושה דברים מוזרים שכאלה כמו למשל, לקשור את הזיכרון החזק ביותר שלי לאיטליה ל...תחזיקו חזק – נעלי ריבוק עם דאבל סקוטשים [ניינטיז לפנים או יה!]. ושוב, אין המדובר בסמים, אלא ברגעים מאוד שמחים בחיי. אי שם בשנות התשעים, כשאני הייתי בת 12 אבא שלי נסע לנסיעת עסקים באיטליה.

זה היה מאוד מרגש במיוחד, כי זה היה אחרי פחות מארבע שנים בארץ והוא בדיוק קיבל קידום בעבודה וכולנו הינו מאוד מרוצים. מיותר לציין שהתגעגעתי אליו מאוד, בכל זאת "הבת של אבא" אני ומאוד חיכיתי שהוא יחזור. ילדה נשארת ילדה ולמרות הגעגועים, הכי חיכיתי למתנות. לא ידעתי למה לצפות אבל כשזה בא, זה בא ובגדול – ריבוק דאבל סקוטשים [!] בצבע לבן עם עיטורים ירקרקים וצהובים וכן, זה העלה את המניות שלי בתור הילדה המגניבה ביותר בשכבה, לילדה המגניבה ביותר בבית הספר כולו [נא לא לנפץ לי אשליות, הן עושות לי נעים].

Photobucket

בת 13 הייתי ולטיולים יצאתי...אלה הן הנעליים המדוברות!

כל פעם כשמישהו היה שואל אותי "מאיפה הנעליים?" הייתי עונה בגאווה שהן מאיטליה פלאס הדגשת ה"טליה" והתלהבות כללית של ילדה בתחילת גיל ההתבגרות. ההתלהבות לא היתה סתם התלהבות רגילה, היה מדובר בגדול, ברגע מכונן בו איטליה נקשרה לי לעולמי עד עם אופנה, סטייל וטעם טוב מהו, כי הרי אין דבר שמעיד על טעם טוב יותר מאשר זוג נעלי ריבוק עם דאבל סקוטש, כשאת בת 13. פשוט אין. כל זאת, הרבה לפני שהבנתי שגוצ'י, פנדי ופראדה זה הרבה יותר מרגש מריבוק ושריבוק זה לא איטלקי בכלל.

חרשתי על הנעליים האלה במשך שנתיים אם אני לא טועה, עד הרגע שבו נתקעתי במסמר חשוף באמצע הרחוב, שפצע לי את הנעל ולא היתה ברירה אלא להיפרד מפיסת טוב הטעם שלי, פיסת המגניבות, השלמות שלי, פיסת האיטליה שלי. לא, אני לא נפצעתי אבל הלב...הו הלב.

Photobucket

תראו כמה שאני מרוצה

אז עכשיו אני אומרת, אולי הגיע הזמן לטוס לאיטליה סוף סוף? אולי הגיע הזמן לחוש את טוב הטעם הזה הכי מקרוב? אהההה הריח של הנוסטלגיה... איזה כיף שיש תחרויות ☺

שיהיה שבוע טוב!

113 תגובות :

  1. It's very nice post, I like.
    Greetings from Spain.
    excuse language.

    השבמחק
  2. חייבת לשאול, הייתי בשישי בקניון רמת אביב? את מהממת!

    השבמחק
  3. וואו, היה לי משהו דומה רק בוורוד.... זכרונות ילדות.... וכמובן הערת מהתרדמת את החשק העז לנסוע לאיטליה :)

    השבמחק
  4. קניתי ריבוק חדשות אבל הן לא לבנות ובלי סקוצ'ים, עכשיו זה קצת מבאס אותי.....

    השבמחק
  5. נוסטלגיה: פעם הכל נראה יותר טוב ויפה, אולי כשמתבגרים רואים את הצד הפחות יפה של המציאות.

    השבמחק
  6. אני רואה שתמיד היית יפה (גם בתור ילדה)

    השבמחק
  7. איזה כייף הלוואי ותטוסי לאיטליה...

    השבמחק
  8. תביאי פאקט...

    השבמחק
  9. לי היו LA GEAR עם נוריות בסוליה כשהיו נדלקות כשדורכים.

    השבמחק
  10. איסה סוס יפה...

    השבמחק
  11. תודה לכולם על התגובות! זו אכן הייתי אני ביום שישי בקניון רמת אביב, תודה תודה ופעם הבאה בוא/י להגיד שלום ☺

    תפיצו את הפוסט הלאה, אולי אקח אתכם איתי לאיטליה! הידד ☺

    השבמחק
  12. i missed you!
    you have to come....

    השבמחק
  13. טיול בת מצווה, רומא, סתיו 1989. ליווייס 901, חליפת צמר וסוודר "אתני" מבנטון, דיאדורה לבנות עם פסים בורוד ובירוק זוהר.

    השבמחק
  14. מעניין אם ניתן למצוא את הנעליים היום.

    אני מת על ריבוק!!!!!

    השבמחק
  15. איזה חמודה היית פעם דוש! מה קרה...?

    השבמחק
  16. חחחח
    הלוואי ותיסעי לאיטליה!
    אה, ותקני שם נעלי ריבוק חדשות
    P:
    בן דודה

    השבמחק
  17. איזו ילדה חמודה ושזופה את! מה שעשה לך הריבוק בילדותך, עשו לי נעלי L.A. GEAR שהאירו עם כל צעד שלי! בהצלחה בתחרות! איטליה מחכה.

    השבמחק
  18. איזו ילדה חמודה ושזופה את! מה שעשה לך הריבוק בילדותך, עשו לי נעלי L.A. GEAR שהאירו עם כל צעד שלי! בהצלחה בתחרות! איטליה מחכה.

    השבמחק
  19. אני חושבת שאת מבין היחידים שאני מכירה שנראים היום בדיוק כמוש הם נראו כילדים, הכי היתי מזהה אותך ברחוב! הלואי בתזכי ותטוסי, את גדולה!

    השבמחק
  20. כן, איטליה זה מקום מעולה! היתי במילאנו ונהניתי מכל רגע!

    השבמחק
  21. הו איטליה
    סעי למילאנו דחוף :)
    ותמסרי לה ד"ש בשמי
    ולא עם אל על, יקרנים....

    השבמחק
  22. אני תוהה אם קודם מצאת את התמונה ומשם נזכרת בחוויה או להיפך....

    השבמחק
  23. בהשראת הפוסט נכנסתי לאתר של ריבוק.... מגניב שם. למרות שבטוח שבאיטליה יותר מגניב

    השבמחק
  24. יסיק, קודם החוויה אחר כך ישבתי וחפרתי למצוא תמונות עם הנעליים. הייתי בטוחה שיהיו תמונות, רק לא ידעתי אם יהיו כאלה שלא יהיה פדיחה לפרסם :)

    השבמחק
  25. את כזאת מהההמממממתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!
    וללא ספק שאת השולטטטטתתתת!!!!!!!!!!!
    ♥ מתות עלייך ועל ריבוק עם סקוצ'ים

    השבמחק
  26. גם לי היו ריבוק אבל שחורות.......שלך לוקחות ובגדול!!

    השבמחק
  27. אין על נעלי ריבוק דאבל סקוטשים! מיראל שולטטטטת

    השבמחק
  28. אפשר לאמץ אותך????

    יש לי ילדה בבית עם "דלקת בוטנים" ....(שקדים)

    ואני רוצה כזאת כמו בתמונה...מה עושים?

    השבמחק
  29. קבלי ח"ח על תמונת הילדות שלך וחולצת הבטן, נערת שער שכמותך! :)

    אגב, מה אמרנו בסוף שאת מביאה לי מאיטליה? פרארי? טוב, נו, פרארי אז פרארי.

    השבמחק
  30. מי זו הילדה המתוקה הזו?
    אני חושבת שהכי מגיע לך אחרי חשיפת האומץ והגבורה של לעמוד ליד הסוס (ולא לשכוח לדגמן גם!).

    מחזיקה לך אצבעות מאמי!

    השבמחק
  31. גילי גם לי היו שחורות חחחח

    איזה יופי יופי יופי של תמונות!!!!

    השבמחק
  32. אווווווו את מזכירה לי את הימים שאבא היה מביא לי נעלי התעמלות מחול! הייתי מעריצה גדולה של רוברט סמית ואבא תמיד היה מביא לי נעלי התעמלות ענקיות, כראוי למעריצה חקיינית. היו לי ריבוק מדהימות בשחור וורוד, ואל איי גיריות בכל מיני צבעים וכמובן שגם לי (כמו לכולן באותם השנים) היה ריבוק קלאסי לבן כזה, כמו שלך.

    איי איי איי נוסטלגיה מתוקה!

    השבמחק
  33. מדהימה אחת! את פשוט מדהימה!

    השבמחק
  34. מדהימה אחת! את פשוט מדהימה!

    השבמחק
  35. מה שלי חשוב האם את קוראת ספרים אלקטרונים?

    את מדהימה!

    השבמחק
  36. i love the childhood pictures, you look so cute. i translated, so i know you want to go to Italy, i hope you do!

    השבמחק
  37. תשמעי, לא ידעתי שהיית חובבת סוסים :)

    השבמחק
  38. אני זוכרת את הנעליים האלו שלך!!!!!!!!!

    וגם את החולצה הכחולה:)


    הנעליים אכן היו מגניבות בטירוף, וכלנו (=מי שלא היה את) רצינו כאלו:)

    השבמחק
  39. קרעת אותי. והעלית בי זכרונות על הדברים שהיו מרגשים כשהיינו ילדים. כן זה היה כל מיני דברים מוזרים שהגיעו מחו"ל. גם לאחי היה קטע כזה עם נעליים נדמה לי. בקיצור אחלה פוסט.

    השבמחק
  40. ואני חשבתי שהנעליים האלה הולכים רק עם החליפה הזאת של הרוסים...
    בהחלט פיסת אומנות בהיסטוריה של הנעליים.

    השבמחק
  41. קדימה לאיטליה! פוסט מקסים.

    השבמחק
  42. מי זו החמודה הזוווווווו?
    הכי ילדה טובה ליטא.
    נשיקות בייב.

    השבמחק
  43. יקירתי, איך ריגשת! את ניראת חמודה מאוד עם סניקרס ובת 13. כמעט חמודה כמו היום.
    מקווה שתטוסי ותהני ותביאי לי משהו של מיסוני...

    השבמחק
  44. בהצלחה! שתגיעי לאיטליה בקרוב :)

    השבמחק
  45. עשית לי חשק לפתוח אלבומים ישנים וגם לבקר שוב באיטליה! פוסט מעולה!

    ענת

    השבמחק
  46. את והשיער היפה שלך...אוח יפיופה! טוסי לך לאיטליה, תעשי חיים!

    השבמחק
  47. אחלה פוסט :)

    יאללה סעי אני מת מת מת לחזור לשם בעיקר לפירנסה.
    המון אופנה , הרבה חיקויים והמון המון אוכל מזעזע :)
    באמת הם לא יודעים לבשל בשיט אז קחי מנה חמה מהבית

    אצלי הזכרון הכי חזק מאיטליה זה פירנסה והכנסייה סנטה מריה דה לה פיורי.
    אני זוכר שהלכנו ברחוב בערב ובקצה היה מבנה שחסם את הנוף מעבר לקצה הרחוב.
    הגענו לסוף ואז הדבר הענק והמטורף הזה נגלה למול העיניים שלך ומגמד אותך בשניה לגרגר אבק לא משמעותי.
    הלסת שלי היתה בגובה הרצפה יומיים מהיופי והגודל.
    תסעי :) יש המון מה לראות שם

    השבמחק
  48. הבחור פה צודק, פירנסה עיר מדהימה ביופיה.

    השבמחק
  49. קחי אותי איתך! אני גם רוצה איטליה!

    השבמחק
  50. המחירים שלהם דווקא לא רעים בכלל, אם לא תזכי, תוכלי פשוט לרכוש כרטיס חחח

    השבמחק
  51. בהצלחה מיראלית!

    השבמחק
  52. מה שיותר מגניב אותי זה החולצת בטן :)

    השבמחק
  53. יאללה איטליה,
    איזה כיף!
    מגיע לך איזו כתיבה מדהימה.
    :)

    השבמחק
  54. איזה כיף חזרתי מאיטליה אתמול בלילה,
    מומלץ בחום!

    השבמחק
  55. טוב, חבר'ה.... זה כבר לא מצחיק.... הילדה רוצה לטוס לאיטליה, תעזרו לה....

    השבמחק
  56. אח.... איטליה... איטליה... מקווה שתטוסי... ובאמת היית חמודה פעם. :)

    השבמחק
  57. אז כשאת באיטליה, את באה לבקר? מגניב פה מאוד... מחכה שתבואי כבר...

    השבמחק
  58. מעניין אם זו החוויה שגרמה לך לחלות במחלת הנעליים הנוראית... או שזה משהו מולד?

    השבמחק
  59. איזה תמונות מקסימות! מקווה בשבילך שבקרוב מאוד תוכלי לבקר באיטליה ;)

    השבמחק
  60. למה דווקא איטליה ולא צרפת נגיד?

    השבמחק
  61. ריבוק זה לא אמריקאי בכלל?

    השבמחק
  62. עזבי אותך ריבוק.... איזו פוזה!!!
    ממש איטליה :)

    השבמחק
  63. מיראלה שולטתתתתתתתת !!!
    על החתום ק.ש

    השבמחק
  64. תודה לכווווולם, אתם בעצמכם איטליה! ♥

    השבמחק
  65. את שונאת כשקר לך. מה איטליה עכשיו? יקפא לך הטוסטוס.

    חן

    השבמחק
  66. לשבת איתי על קפה אין לך זמן אבל איטליה מחכה לך. ככה? יאללה בהצלחה מותק!

    השבמחק
  67. תראי אותך קטנה וחמודה חחחח הורסתתתת

    השבמחק
  68. חולצת בטן! איזו נוסטלגיה!
    בהצלחה בתחרות!

    השבמחק
  69. כמו תמיד, כיף גדול לקרוא... וכמובן שתפור עלייך איטליה :)

    השבמחק
  70. אז התחלת ללמוד איטלקית כבר?

    השבמחק
  71. קדימה לאיטליה... קחי אותי גם :)

    השבמחק
  72. טוסי, מה שכן תתרחקי מהפיצות שם. זה לא מה שאת חושבת! הן דוחות בטירוף!

    השבמחק
  73. היית יפה, נשארת יפה, ככה זה, העולם לא פייר!!!

    השבמחק
  74. יאללה טוסי כבר! סתם, סתם, חולים עלייך פה!

    השבמחק
  75. יא הורסת אחת... איך אף פעם לא הראית לי תמונות שלך כשהיית קטנה???

    השבמחק
  76. חברים, אני הייתי מציעה לכם להתחיל להכין רשימות של אילו דברים אתם רוצים שדוש תביא לכם מרומא..... אני את שלי כבר העברתי... נ.ב. לא להשחף, מקסימום 5 דברים כל אחד...

    השבמחק
  77. ואי, לא השתנית בכלל... אם לא הייתי יודעת יותר טוב, הייתי אומרת שסתם מצאת דברים ישנים בבית של ההורים לתמונת רטרו....

    השבמחק
  78. אוי, רק עכשיו ראיתי.... הכוונה הייתה ל- להיסחף.... מיראל, היית צריכה לעדכן אותי לפני פרסום התגובה...

    השבמחק
  79. פוטוגנית, מה הקשר לאיטליה, לא הבנתי?

    השבמחק
  80. לא ידעתי שריבוק זה איטלקי, חשבתי שזה אמריקאי, בכל מקרה שיהיה לך בכיף באיטליה!

    השבמחק
  81. תודה שהזכרת לי את שנות התשעים, עד שהצלחתי להדחיק את העשור הנורא הזה

    השבמחק
  82. איזה יפה השיער שלך בתמונה!

    השבמחק
  83. הייתי צריך לבקש את ידך כבר אז... יאללה, איך פיספסתי... (אותי זה הצחיק)

    השבמחק
  84. חמודה קטנה, בהצחלה!

    השבמחק
  85. יואו מותק!! איזו נוסטלגיה!

    השבמחק
  86. איך מישהו אמרה פה...ריגשת אותי! באמת.
    תעשי עוד פוסטים כאלה מפעם :)

    השבמחק
  87. הרסת אותי חחח
    בהצלחה בתחרות

    השבמחק
  88. שלא תגידי שלא מפרגנים פה, אז הנה, מקווה שלא באיחור. בהצלחה.

    השבמחק
  89. הכי מצחיק שתקעת ככה את הכובע בג'ינס, חמודה! בהצלחה!

    השבמחק
  90. גם חולצת בטן וגם מכנסון ג'ינס, לוהטת כבר אז :)

    השבמחק
  91. לפחות תביאי תמונות, כדי שמי שאין לו כסף למרות הדילים המעולים יוכל גם להרגיש קצת איטליה....

    השבמחק
  92. יאללה מותק.... שיהיה המון המון בהצלחה.... הכי מגיע לך מכווווווווווולם....

    השבמחק
  93. הרכיבה על סוסים זה היה תחביב או סתם משהו חד פעמי? כי אם זה תחביב אז זה לגמרי צריך להיכנס לספר "דברים שאף אחד לא יודע על מיראל"

    השבמחק
  94. יא הורסת, רק תמשיכי לכתוב....

    השבמחק
  95. הי מיראל, למדנו ביחד ביסודי. תמיד היית הילדה הכי יפה בשכבה שלנו ואולי בבי"ס כולו. הגעתי לבלוג דרך לינק ששלחו לי, כל הכבוד! עלי והצליחי!

    השבמחק
  96. הילדה הכי יפה בגן, יש לה עיניים הכי יפות בגן ועוד הרבה דברים הכי יפים :)

    השבמחק
  97. התמונות- למסגר ולתלות בסלון....

    השבמחק
  98. מה זה אומר? שאם תזכי לא נראה תמונות ילדות יותר?

    השבמחק
  99. איה כיף להיות בלוגרית.... גם אני רוצה תחרויות עם טיסות... ובטח ובטח אם זה לאיטליה.... הולכת לפתוח בלוג

    השבמחק
  100. זה יתכן, זה אפשרי! כל עוד אנחנו כאן מגיבים! יאללה מיראל לאיטליה!

    השבמחק
  101. אני מחרימה את אל על לשארית חיי אם את לא טסה!!!!!!!!!!!!!! אל על, ראו הוזהרתם

    השבמחק