1.2.11

מהמותן ומטה

אז אני עוד לא נוסעת לאיטליה, אבל אני מתכוננת בהחלט ומרחיבה את הידע שלי בכל מה שקשור למדינה המופלאה הזאת. הנה כמה דברים שלמדתי בתקופה האחרונה:

1. לא רק מותגי על יש באיטליה, יש הרבה חברות "עממיות" יותר, שגם הן איטלקיות.

2. באיטליה יש תעשיית פלסטיק ענפה ואיכותית ורב משקפי המעצבים יוצרו באיטליה, בייבי.

3. "דיזל" הוא אחד מהמותגים ה"עממיים" יותר שנולד באיטליה ב 1978 [עממי זה יחסי, יו קנואו].

4. כשמגיעים לפרזנטציה, עדיף לקבוע לשעה בה ליאת אשורי כבר לא תהיה, כדי שזה שמציג יהיה אחרי אקט חנופה אינטנסיבי ויתמקד בשאלות של אנשים אחרים, פחות חשובים.

5. לאל על יש יופי של מבצעים לאיטליה ואני רוצה לטוס.

מבחינתי, ג'ינס זה משהו שצריך שיהיה אחד טוב ממנו. או נגיד שניים אם ממש רוצים. ברור שחשיבה מקובעת כמו שלי לא מאפשרת פרנסה לחברות הג'ינסים ולכן, מידי עונה חברות כמו "דיזל" יוצאות בכל מיני יציאות כאלה ואחרות כדי שאנחנו, נחליט שהתחת שלנו זקוק לאריזה חדשה, כי זה מה שיגרום לו להראות קטן ושובב יותר ונלך לרכוש ג'ינס חדש. רק שהפעם, כבר באביב הקרב ובא [מישהו יודע מתי זה יוצא בארץ?] "דיזל" החליטו שהתחת שלנו יראה טוב יותר אם הוא יהיה מלוכלך יותר. אני יודעת שזה נשמע איום ואם המציג היה מסובב את ראשו ימינה [שלו] ומתיחס לכך שאני מתה, מתה, מתה לשאול אותו על פשר הלכלוך ,במקום להזיל ריר על ליאת, אולי זה היה נשמע איום פחות והיה לי הסבר חכם יותר.

בכל מקרה אצל נשים הלכלוך בא לידי ביטוי בקולקציית ה POWDER או הפודרה אם תרצו, וזה בעצם לכלוך חמוד כזה, מתקתק, ורדרד וכייפי שכזה שמזכיר שיערות סבתא בלונה פארק ואצבעות דביקות של אחרי ודובוני אכפת לי שמפזרים קונפטי ושרים "לה לה לה" תוך כדי...

Photobucket

Photobucket


אצל הגברים הלכלוך מלוכלך יותר, למשל ריקמות דמויות כתמי צבע - כי מה יותר סקסי משיפוצניק, וכתמי קפה. אני אישית חושבת שזה גאוני, כי לגברים החשובים בחיי [בודדים, ממש בודדים] יש נטיה להכתים את הג'ינסים שלהם בכתמי קפה לרב. מה שיקרה עם הג'ינס הזה, זה שיתווספו עליו עוד קצת כתמים וזה יראה מהמם ואותנתי גם יחד.

Photobucket

לכל אותן אלה שחטפו כאב שיניים רק מלקרוא על שיערות סבתא, לונה פארק ודובוני אכפת לי, יש גזרה חדשה-ישנה שתככב בקולקציה והיא גזרת ה"שק עם קאקי" או בשפת העם "שקי-קקי" [תגידו שש פעמים ומהר!].

Photobucket

Photobucket

יש גם גזרת סקיני-שקי-קקי ואני לא מוכנה לשים כאן את התמונה, כי זה מזהם את הרישתית ברמות שצריך להתקשר לד"ר עיוני אחרי זה, עמכם הסליחה.

לגבי אקססוריז, אז אני מרוצה. התיקים מעולים בעיני מבחינת היצע הצבעים והגדלים. תראו בעצמכם...אגב, אני הולכת להתחדש לי בתיק שלהם. כנראה באדום.

Photobucket

Photobucket

מעניין, אם כשאגיע לאיטליה אחליט גם לרכוש לי ג'ינס של "דיזל" בשביל לחוש את עצמי איטלקיה גם מהמותן ומטה. המממ...

53 תגובות :

  1. הרסת אותי מצחוק עם הפוסט הזה שלך. יאללה טוסי כבר נראה לי את זקוקה לחופשה הזו יותר מכל אחד אחר :)

    השבמחק
  2. אני ממש אוהבת צבעי פסטל ככה שיש סיכוי שאתפתה לקנות ג'ינס כזה. אגב, לדעתי אל תקני תיק אדום, עדיף כבר חום או משהו.

    השבמחק
  3. בתור מישהו שיש בבעלותו עשרות ג'ינסים וביניהם גם מספר דיזלים. אני חייב לציין שדיזל הוא האיכותי והעמיד ביותר שיצא לי לעטות על ישבני.
    כמו כן תודה לך על כיווץ חשבון הבנק שלי. הג'ינס עם כתמי הקפה.... בקרוב אניח את ידיי על אחד כזה. כבר הגיע לארץ אגב?
    לסיום, כתיבה מקסימה כמו תמיד.
    וכן אני גבר גבר.
    תתמודדו

    השבמחק
  4. כי באמת חסרים לך תיקים....

    השבמחק
  5. עדיין בהשפעת הודו1 בפברואר 2011 בשעה 18:17

    אני היחידה שישבה ואמרה "שקי קקי" 6 פעמים ומהר? עכשיו את תנסי להגיד טירובאנאמלאי (אני אסתפק ב3 פעמים בגלל שאני אוהבת אותך...)

    השבמחק
  6. אחותי, שני ג'ינסים טובים בארון?????????? איפה את חיה??? פחות מ 5 אין בכלל מה לדבר.... אולי התכוונת שכשנכנסים לדיזל יוצאים לפחות עם שני ג'ינסים ...וכרטיס אשראי שצורח הצילו..... באיטליה את קונה לי דיזל???

    השבמחק
  7. הנעליים בתמונות זה גם של דיזל? מפתיע אותי שהתעלמת מהפרט הזה - כי הן ממש חמודות....

    השבמחק
  8. Lilach - הכי זקוקה לחופשה! LOL

    נעמונת - יש מצב שאת צודקת ועדיף חום או בז'. אני אחשוב על זה.

    Itzik - אחד מאותם הגברים החשובים בחיי :)) תודה!

    Kira - אין כזה דבר מעט מידי תיקים!

    עדיין בהשפעת הודו - ניסיתי ונדפק לי השכל תוך כדי, עכשיו אני בהודו. הידד...

    קרן - כנראה שאני לא בחורת ג'ינסים כל כך וכמו שזה נראה, זה מאוד חסכוני.

    אנונימי - כן

    רחלי - כן, הנעליים גם של דיזל והן נראות כמעט זהות לאלו שהיו להם בעונות קודמות ולכן, חוסר העניין מצידי.

    השבמחק
  9. עוד דברים נפלאים שאיטליה תרמה לאנושות (בזוגות):
    פיצה ופסטה
    אספרסוולאטה
    פרארי ולבמורגיני
    אופרה ושירה סיצליאנית
    פברוטי וקרוסו
    סקורסזה ולאונה

    השבמחק
  10. די כבר עם הדיזלים האלה. מה ההיגיון לקנות ג'ינס ב 1200 שקל? למה? אני יכולה לקנות 4 ג'ינסים בסכום הזה והם יחזיקו ויראו מעולה.

    השבמחק
  11. לייק על התיקים! צריכה גם!

    השבמחק
  12. לייק על התיקים! צריכה גם!

    השבמחק
  13. אני שונאת את המלוכלך הזה אבל זה שעשו את זה עם צבעים פסטאליים זה חמוד.
    בהצלחה בקשר לאיטליה!

    השבמחק
  14. מה הקטע שלך מליאת אשורי? מה עשתה לך החמודה?

    השבמחק
  15. מה זה התיק הכחול הזה שנראה כמו שקית זבל? אני מקווה שלא תקני את זה.

    השבמחק
  16. הכי מעניין אותי זה דווקא הקרדיגן האפור על הדוגמנית עם מכנסי השקי-קקי והפדורה. זה גם בקולקציה?

    השבמחק
  17. הכתמי קפה האלה! מה זה?!??! איכסססס

    השבמחק
  18. מתה על דיזל. אוהבת מאוד.
    מתה שתסעי כבר לאיטליה ותביאי לי שי קטן.
    :)

    השבמחק
  19. עממי לא עממי, אני אוהבת את דיזל.
    באמת אחלה דילים יש לאיטליה!

    יערה

    השבמחק
  20. חבל מאוד שפירסמת את הפוסט הזה.... הייתי בגמילה מוצלחת מדיזל כמעט שנה... ועכשיו אני לגמרי ב relapse, אני חוששת שזה יגרור ריב קטן עם הבנק שלי....

    השבמחק
  21. מזל שהיה את התחרות, ככה נחשפתי לבלוג שלך... את כותבת מהמם, תענוג לקרוא.

    השבמחק
  22. אחלה תיקים!
    אסנת.

    השבמחק
  23. וואיייי דיזל, איך אני אוהב את הג'ינסים שלהם!!!
    רק חבל שצריך לקחת משכנתא בשביל לרכוש זוג אחד.

    השבמחק
  24. תגובה לחיים,
    צודק לגמרי, ממש חבל.

    השבמחק
  25. די נו הורוד הזה דווקא חמוד! בא לי

    השבמחק
  26. אויש טוסי כבר לרומא, כמה עוד נשמע על האיטליה הזה שלך? :)

    השבמחק
  27. ממי, איזה מדהים את כותבת! תמשיכי, תמשיכי, תמשיכי!

    השבמחק
  28. לא אהבתי את כתמי הקפה וגם לא את הרקומים, זה קצת נשי בעיני. אין להם משהו גברי יותר?

    השבמחק
  29. מתה על הבלוג שלך!

    השבמחק
  30. יא, אני גם רוצה לטוס לאיטליה!
    מאוד אוהבת את הבלוג שלך, בהצלחה בתחרות!!!!

    שירלי :)

    השבמחק
  31. התיקים באמת חמודים אבל אני אוהבת גם את הג'ינסים שלהם. איכות זה לא זול!

    השבמחק
  32. אני קונה ג'ינסים של דיזל כל פעם שאני מקבל תלושים לחג, רק ככה. אחרת זה הוצאה שאין דברים כאלה. לא מוכן.
    ואת לגמרי צריכה לטוס לרומא, תאהבי שם.

    השבמחק
  33. לא בטוחה שהם חידשו לי כל כך. כאילו היה להם כבר את הקטע של הוואשים האלה, לא? הורוד הזה מזעזע. אני לא מרוצה.

    השבמחק
  34. די עם השקי קקי.... לא הגיעה זמנו לעבור מן העולם.... הטרנד הכי מכוער בהיסטוריה. אני בעד ארגון הפגנה בנושא...

    השבמחק
  35. אתם חושבים שזה לגיטימי ללבוש ג'ינס כזה לחתונה של עצמי? (לא מבינה מאיפה המחשבות חתונה באות לי בכמה ימים האחרונים...)

    השבמחק
  36. אני אומרת לחתונה זה מעולה, אבל רק אם יש ורסיה לבנה... (גם לחתן וגם לכלה כמובן) לבן עם ורוד זה הכי....

    השבמחק
  37. נירית גם אני בגמילה מדיזל.... והקריז, קשה מנשוא.... פעם שלישית השבוע שאני קוראת את הפוסט... נעלתי את עצמי בבית, לא אכלתי כבר 3 ימים... בסוף נראה שלא תהיה ברירה ואצטרך לצאת מהבית ומשם הדרך לחנות דיזל הקרובה (קניון רמת אביב רולס) קצרה.... אבל מה שטוב הוא שחסכתי כסף על אוכל במשך 3 ימים.. :)

    השבמחק
  38. מה שאותי מבאס בכל הסיפור הזה, שהדוגמנית נראית בת 13... בקושי...

    השבמחק
  39. התיק הבז' קצת מזכיר לי את הסגנון של ג'ורג ג'ינה ולוסי.... אולי הדיזל זה יותר זול?

    השבמחק
  40. באמת לא בסדר שעוד לא היית באיטליה, הכי מתאים לך....

    השבמחק
  41. הולכת להזמין כרטיס טיסה... יכול להיות שזה אפילו משתלם לנסוע רק בשביל לרכוש קצת דיזל... יצא נראה לי יותר זול מאשר לקנות בארץ. לא?

    השבמחק
  42. רעות מקמל.... אם את באמת מתחתנת עם הג'ינס... אני רוצה לבוא לחתונה....

    השבמחק
  43. מזל שאת טסה.... כי בדיוק איבדתי את משקפי השמש שלי... צריכה חדשות....

    השבמחק
  44. מישהו אשכרה קונה מכנסים מלוכלכלים מראש?

    השבמחק
  45. דיזל זה עממי? זוג מכנסיים עולה לפחות 800 שקל, למרות שזה יכול להיות יותר זול באיטליה

    השבמחק
  46. אין כמו איטליה, הייתי רוצה לעבור לשם

    השבמחק
  47. יופי, עכשיו במקום לקנות את הג'ינס ולחכות שהם יתלכלכו, אתה קונה אותם כבר מלוכלכלים, איזה מתחשב מצידם

    השבמחק
  48. אם המחירים היו קצת יותר סבירים, היה יכול להיות נחמד... לצערי נאלצת להסתפק בג'ינסים של לי קופר....

    השבמחק
  49. הם לא יכלו לפרגן לך באיזה זוג

    השבמחק
  50. למה לא פירסמת תמונות של מכנסיים לגברים גם? אני מרגיש מקופח

    השבמחק
  51. מה זה השטויות האלה? ג'ינסים מלוכלכים?? לא מגניב בכלל....

    השבמחק
  52. מעניין שכתמים על מכנסיים לגברים יכולים להיות טרנד אופנתי

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...