6.2.11

סופגת מודרנה

אני מניחה שאתם כבר יודעים שאני מתכננת לטוס לאיטליה עם אלעל והמבצעים שיש להם וכל השבוע, אני עושה הכנות לקראת בואי לארץ המגף. אם נמאס לכם מזה, אז חבל, כי אתם מאוד תהנו כשאני אפרסם פוסטים מרומא, תסמכו עלי.
בכל מקרה, רומא ידוע כעיר יפיפיה ויש המון מקומות היסטוריים שהם בגדר החובה לבקר בהם. לפני שאני שוקעת בהיסטוריה הרומאית, החלטתי שבסופ"ש האחרון לקפוץ למוזיאון העיצוב בחולון לתערוכת POST FOSSIL ולהנות קצת מאומנות מודרנית.
הקונספט של התערוכה הוא הפרידה שלנו כחברה מודרנית ממוסכמות יצירתיות קיימות, פרידה מהחומריות השולטת בעולם ומעבר ליצירה בעבודת יד ומחומרים צנועים. עד כאן נשמע מפוצץ ומרגש גם יחד, בפועל היו כמה יצירות שהיו מקסימות בעיני וכמה שממש לא. אגב, זה בדיוק היופי באומנות מודרנית - מותר להגיד "לא הבנתי", "לא אהבתי", "זה לא מה שאני רואה כאן" וכן הלאה.


Photobucket

Anthon Beeke EIACULATUM

נראה כייפי ומזמין, אבל זהו אלף בית חדש שנכתב באמצעות נוזל הזרע. תמונה זו [וההסבר תחתיה] היא תרומתי הצנועה לדיאטה שלכן.

Photobucket

יעל מר ושי אלקלעי דב שקיות

כשמו כן הוא וזה נורא חמוד בעיני, אפילו שאין לו ראש.

Photobucket

שמואל בן שלום פרה משוגעת

Photobucket

ניקולה ניקולוב ארנב לבן ארוך אזניים

Photobucket

הפיס האהוב עלי [באמת]: אמיל ואן בוקל ממותה מלאכותית

זהו מושב מעוצב כפגר מלאכותי של ממותה, שתלוי מאנקול ואבריו הפנימיים נחשפים [שזה החבל]. כמה גרוטסקי בהגדרתו, ככה אסטטי ומושלם בביצוע.

Photobucket

דיחנה קוסה קרמיקה בקנה מידה אנושי

קולקציה של 25 כלי פורצלן בצבע גוף. כאשר ממלאים כל כלי עד גדותיו בנוזל, משקלו שווה ערך למשקל חלקי הגוף השונים של המעצבת.

Photobucket

רשיד גולם יהודי עשוי בוץ


Photobucket

לוני ואן ריסוויק עשויים מחימר


Photobucket

המוזיאון עצמו עוצב על ידי האדריכל [הגאון] רון ארד

Photobucket
שיר עתר ערימה אני...
לבושה [הכל הופיע בבלוג כך או אחרת, אלא הפיסים האהובים עלי בגרדרובה שלי והצבעים האהובים עלי]:
ג'קט KOOKAI [ישן] חולצה וינטאג' מכנסי סקיני H&M פלאטס STEAVE MADDEN תיק "כיסים" שרשרת משוק הפשפשים
ואחרי כל זה, לא מגיע לי לראות את בית הבתולות הווסטאליות?
שבוע טוב!

52 תגובות :

  1. לא מאמינה שלא קראת לי לבוא איתך!
    טוסי לך לאיטליה, כשתשובי, אני כבר אתפוס אותך בזנב!

    השבמחק
  2. פייר אחלה פוסט!

    השבמחק
  3. מקווה שתטוסי לרומא, ואל תשכחי לתת לי המלצות כי בקרוב גם אצלי...

    השבמחק
  4. ממש סיקרנת אותי. אני מניחה שרק חלק מהמיצגים וזה נראה מעולה. שמעתי על המוזאון הרבה ועוד לא יצא לי ללכת, נראה לי כדאי.

    השבמחק
  5. תערוכה מעולה! הייתי גם ונהניתי מאוד. מאוד מעוררת מחשבה.

    השבמחק
  6. יש מחירים יותר זולים באיסתא!

    השבמחק
  7. ממש אהבתי את מה שאת לובשת! מאוד לא חורפי, שמח וכייפי!

    השבמחק
  8. אחלה ג'קט!
    אחלה שילוב צבעים
    את נראית יופי!

    השבמחק
  9. רגע, גם הפוסט הזה תופס לתחרות

    השבמחק
  10. הייתי במוזאון הזה בעבר והוא באמת בנוי מושלם. אני חושב שהעברתי שעה רק בהתבוננות על המבנה עצמו. חבל שאין הרבה מקומות כאלה בארץ.

    השבמחק
  11. מותק! בהצלחה בתחרות! את נראת נפלא, אני מתה על זה שאת לובשת צבעים עזים כל כך!

    השבמחק
  12. רגע באמת היית שמה את הממותה הזאת בסלון שלך?

    השבמחק
  13. יואו... הפופים מגניבים בטירוף.... מתי יוצא לחנויות?

    השבמחק
  14. באמת קצת מעליב שלא הזמנת אותי... מה? רק לקניות אני טובה??? מה עם קצת תרבות בשבילי? ד"א יש בתחילת מרץ את התערוכה של אליעד במתחם התחנה.... חייבות ללכת....

    השבמחק
  15. אבל זהו אלף בית חדש שנכתב באמצעות נוזל הזרע.
    באמת?....מעניין איך הוא השיג כלכך הרבה...

    השבמחק
  16. באמת מעניין ;-)

    השבמחק
  17. סליחה, אבל מה הקטע עם השקיות זבל???

    השבמחק
  18. משום מה אני לא הצלחתי להבין...
    איפה אתם רואים ממותה????!

    השבמחק
  19. אני גם לא מצליח חראות ממותה...
    מישהו יכול להסביר לי איפה הוא רואה ממותה???

    השבמחק
  20. יש אחלה מוזיאונים ברומא!

    השבמחק
  21. הארנב כזה חמוד! זה עשוי מחליליות? מהמם.

    השבמחק
  22. הנוזל זרע אמיתי??? מי תרם?

    השבמחק
  23. פוסט תרבותי. אהבתי :)

    שולינקה

    השבמחק
  24. מעניין בכמה חלילים השתמשו בשביל ליצור את הארנב?
    מישהו יכול לנחש? או לחילופין לתת מס'?

    השבמחק
  25. מה נסגר איתך? את כן תטוסי! אולי לא בחינם אבל יאללה קני כרטיס מה אכפת לך? :)

    השבמחק
  26. LOL תרומתך לדיאטה שלנו. הורסת את!

    השבמחק
  27. לא הבנתי את הקטע עם השקיות זבל...

    השבמחק
  28. אהבתי את הצבעים שלבשת ואת הצורה שבה שילבת את השרשרת.

    אומנות מודרנית זה טריקי ביזנס, אתה אף פעם לא יודע אם צוחקים איתך או עליך...

    אומרים שאם מדמיינים שמשהו קורה, אז הוא קורה...אז אני מאחל לך "טיסה נעימה".
    (נקווה שעכשיו זה יקרה).

    השבמחק
  29. הייתי שם, יש דברים מעניינים שלא צילמת.

    השבמחק
  30. הם בטוחים זה ארנב, זה נראה יותר כמו חמור

    השבמחק
  31. אם היית מורידה את ה-ר' ממדרנה היית מקבלת את מודנה, זה עיר הולדתו של פברוטי (גם פרארי והחומץ הבלסמי)

    השבמחק
  32. איפה המוזיאון נמצא?

    השבמחק
  33. אהבתי את הפומפונים, אם זאת הייתה הכוונה

    השבמחק
  34. מכירה אותך את! בסוף תהיי מקום ראשון :)

    השבמחק
  35. מה כתבת בפייס שאת מקום אחרון? אין מצב בייב! את וינרית! תנצחי!

    השבמחק
  36. בהצלחה למיראל היפה בתבל!

    השבמחק
  37. תפור עלייך איטליה! בהצלחה
    הרגת אותי עם הנוזל זרע, היסטרי!

    השבמחק
  38. יואו... הפופים הורסים....

    השבמחק
  39. לא, לא, לא את זאת שצריכה לטוס לרומא ושום פדיחות לא יתקבלו פה.

    השבמחק
  40. ואו איך מהמ לך הורוד הזה, אני מתה...הלוואי שלי היו מתאימים ככה צבעים כאלה. מה זה התחרות הזאת אגב?

    השבמחק
  41. מה זה הויתורים האלה, וההכרזות המוותרות בפייס??? הכי לא מתאים לך, מחשבה יוצרת מציאות

    השבמחק
  42. מה הקשר לבתולות הורסאליות ?

    השבמחק
  43. השרשרת הזאת הורסת! את חייבת להלוות לי אותה קצת :)

    השבמחק
  44. תראו אותך ורודה :)

    השבמחק
  45. תזכי תזכי תזכי!!!! מתה עלייך!

    השבמחק
  46. יאללה בייב בהצלחה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...