8.2.11

ים, שמש ומרנג

כמו שזה נראה עכשיו, לא זכיתי בזוג כרטיסי טיסה לרומא למרות שעבדתי מאוד קשה והעבדתי את כל חבריי או "רתמתי אותם למשימה", זאת גם דרך להסתכל על זה. דרך נעימה יותר להסתכל על זה. המסקנות ברורות - סיימתי עם תחרויות ולא נראה לי שזה יקרה שוב, לפחות לא בתקופה הקרובה.

בינתיים, נראה שלחלוטין מיציתי את החורף ומבחינתי אפשר להתקדם הלאה. התחושה הזו הגיעה אתמול, יום שני הגשום שכלל גם ברד בגודל הראש שלי. בכל מקרה, כל פעם שיוצאת קצת השמש, בא לי ללכת ולהתחמם בה רק שאז אני מגלה שהשמש הזאת עובדת עלי והיא בכלל לא מחממת. באחד מאותםהימים הקרים בשבוע שעבר, נכחתי בפרזנטציה של SACK'S לקיץ הקרוב וזה עשה לי חשק למזג אוויר חמים ונעים, שאין לתאר! חבל שברגע שיצאתי משם, שוב קיפצתי לי בין השלוליות וניסיתי לדחוף את האף שלי כמה שיותר עמוק לצעיף ולמשוך את הכובע כמה שיותר על האוזניים. קר לי!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

לוקי לוקי על האקססוריז השווים שSACK'S התחילו להביא לאחרונה.

באופן מפתיע, הפעם בניגוד לפעמים האחרות, לא התחברתי בכלל לקולקציית ה - Simple Life שבעיני הייתה Simple מידי או במילים אחרות, סתם. הפיס היחיד שהיה חמוד בקולקצית היה ה T שירט PURE FRESH EASY. בקולקציה "הרגילה" היו פריטים שמצאו חן בעיני מאוד, קצת משי, קצת כותנה, הכל טבעי - מאוד אני [מינוס החריזה].

Photobucket

חולצה אוורירית ושורט בדיוק באורך הנכון - לוק שאני בהחלט הולכת [לנסות] לאמץ ברגע שיתחמם.

Photobucket

Photobucket


שמלות מקסי הן משהו שהתחלתי ללבוש בקיץ שעבר ואני ממש לא הולכת להפסיק. אם הגזרה מונחת נכון, גם על מטר וחצי כמוני זה נראה מעולה. המשי הנשפך והדנים נראים מזמינים במיוחד.


יש משהו שכן משמח בקצת גשם, רוחות וסופות ואלה הם האוצרות שאמא שלי ואני מוצאות בים כשאנחנו הולכות להליכה. פשוט לא להאמין שזה כאן מתחת לאף.


Photobucket

אז עוד קצת חורף או שאפשר כבר לעבור הלאה? מה אתם אומרים?

10 תגובות :

  1. לא! :( אני אוהבת את החורף. ממש לא מחכה להזיע שוב כל בוקר...

    השבמחק
  2. עוד ועוד ועוד חורף !
    מתה על החורף ועוד לא מיצינו אותו מספיק לדעתי :)

    השבמחק
  3. ואו! שתיכן ממש הפתעתן אותי. אני הייתי בטוחה שאני לא היחידה שמיצתה את עניין החורף :)

    השבמחק
  4. אני איתך- קיץ ומיד! ימי שישי אמורים להיות ימי ים וכפכפים ולא ימי בית כי מבאס בחוץ!
    ואני ממש לא אוהבת את השמלות/ אוברולים הרפוים האלו. אפילו לדוגמניות תמירות ורזות הם לא מחמיאים כ"כ, אז לבנות "רגילות" כמונו...

    השבמחק
  5. למרות שאני טיפוס של חורף, אני מנסה לנצור כל קרן שמש כרגע לקראת החורף הרציני שאני הולכת לפגוש בקרוב באירופה...

    אל תדאגי, לגעתי עוד פחות מחודש יהיה אפשר כבר ללבוש חולצות קצרות פה בארץ (עם ג'קט מעל...)

    השבמחק
  6. גם אני לא אטוס לאיטליה אבל אני ממש מבינה ומזדהה עם התחושה שלך לגבי תחרויות עתידיות...ולגבי סאקס, אהבתי את התיקים.

    השבמחק
  7. Sandy - יאי! סוף סוף מישהי כמוני :) אני הכי רוצה כבר ימי שישי בשמש, בים או סתם בבית קפה מבלי להתכרבל בסוודר או בשמיכה. לגבי השמלות, תתפלאי אבל זה יכול לשבת ממש טוב על הגוף ולא רק על זה של דוגמנית. אוברולים אני שונאת שנאת עולם מתמיד אז אין על מה לדבר.

    נגה - חולצות קצרות עם ג'קט מעל זה משהו שאני יכולה לחיות איתו בכיף :) באירופה, אפילו שקר, תמיד יש איזו קרן שמש נעימה שתחמם.

    standing - התחרות הזאת היתה לא קשורה לכלום לדעתי. לא משנה, עברנו הלאה :) התיקים באמת הורסים ואלה לא היחידים שיש להם.

    השבמחק
  8. מה זה קונכיות מהחופים פה בארץ? כאילו המלאות האלה לא השטוחות?

    השבמחק
  9. למה שאני אשלם 300 שקל על טי שרט רק כי של סאקס? זה בכלל חברה ישראלית אני לא מבינה מה פשר מחירי החו"ל האלה?

    השבמחק
  10. ניקי - כולן מחופי ארצנו ☺

    אנונימי - למה באמת?

    השבמחק