10.2.11

מודאגים? גם אנחנו

מכירים את זה שיש אנשים שאומרים שאם היה להם יותר זמן לענות על השאלות בבחינה אז הם היו מצליחים יותר? אז במקרה שלי, אני לא צריכה יותר זמן - או שאני יודעת את התשובות או שלא ולכן, אני גם לא צריכה עוד זמן בשביל להגיד שמוצר הטיפוח החדש של קליניק Repairweare Laser Focus הוא לא בשבילי. למה? כי הוא לא מיועד לי, נכון להיום, כשאני בת 28 וחודש וחצי לערך.


ההסבר של המדריכה הראשית של קליניק באירוע ההשקה היה, שהסרום מתאים לכל אחת, בכל גיל, כש"מתחילה להיות דאגה מקמטים". ניסיתי לקבל תשובה חד משמעית לגבי עניין הדאגות וזה די מדאיג באמת, כי לא התקבלה תשובה חד משמעית לפשר העניין. כתוב שחור על גבי אריזת המוצר, שמדובר במוצר טיפולי [Damage Corrector] ולא במוצר מנע ואפילו יותר מזה, הרי שמדובר במוצר קוסמטי ולא בפסיכולוג שיכול לטפל ב"דאגות" שלי.


פגישה קצרה עם יועצת של קליניק באחד הפארמים פתרה את תעלומת ה"דאגה" אחת ולתמיד: "המוצר ממש לא בשבילך! אוי ואבוי בגיל כזה להתחיל להשתמש בסרום כל יום ועוד פעמיים ביום" [על פי הוראות השימוש] - אמרה היועצת הנחמדה. הסרום עבר מיידית לידיה הנאמנות של אימי בת ה 65 שפועלת על פי ההוראות וטוענת שיש תחושה נעימה אחרי השימוש ואף מתיחה קלה של הקמטים מסביב לעיניים.

לסיכום, לאמא. ממתינות לתוצאות הסופיות המובטחות להגיע לאחר כ - 12 שבועות של שימוש.





Photobucket

[מחיר: 435 ש"ח]

גילוי נאות – אני משתמשת במוצרים של קליניק כבר 14 שנה. כן, מגיל 14 יש לי את מי ההסרה שלהם, הסבון שלהם, קרם הלחות שלהם, האיפור שלהם ובשלב מאוחר יותר גם קרם העיניים האהוב עלי מסדרת All about the eyes שהוא פשוט מוצר טוב [נקודה]. אותי באופן אישי, לא צריך לנסות לשכנע שמשהו טוב או לא, רק לתת לי לנסות ואני כבר אגיד אז הנה, הסרום מסדרת All about the eyes שמגיע כרול-סטיק הוא לא מרגש בחדשנות שלו [ראינו כבר רולים וסטיקים וזה] אבל, לשם שינוי הוא באמת עובד. הוא מקרר את האיזור וכך גם עוזר להוריד נפיחות ואף עושה מתיחה קלה באיזור העיניים, שמשפרת את המראה עייף והופכת אותו לרענן יותר.


אני משתמשת בו מקסימום פעמיים בשבוע, כשאני מרגישה שאני ממש זקוקה לאקסטרא טאץ' באיזור העיניים, כי לא ישנתי או לא ישנתי טוב או מה שזה לא יהיה שגרם לעיניים שלי לנפיחות ומראה עייף. חשוב להדגיש, שאת הרול הזה מורחים על גבי העצם שמתחת לעין, מה שמכונה "ארובת העין" כלפי מעלה. לא מורחים לא את הסרום ולא קרמי עיניים ממש מתחת לעין.


Photobucket

[מחיר: 170 ש"ח]



וזו כבר אני, אחרי הקסם של קליניק שמגיע בצורת מייק אפ בגוון כהה מידי וללא טשטוש שלו באיזור קו הלסת [סו הלפ מי גאד], שאפילו הפוטושופ לא הצליח להסתיר. מזל שיש חיוך על הפנים, זה האמצעי האולטימטיבי למלחמה בקמטים ובכל דבר אחר לא מחמיא. תנסו גם.


Photobucket

[מחיר החיוך: חינם]
יום חמישי שמח!

17 תגובות :

  1. א. תמונה חמודה שלך!
    ב. אמרו לך בעצם למה אסור להשתמש בסרומים בגיל צעיר כזה? כלומר, יש סיבה או שסתם חבל על הכסף?

    השבמחק
  2. א. תודה רבה ☺

    ב. זה לא שאסור, מותר. רק שצריך לשמור על איזון ולהבין שסרום זה לא קרם לחות. סרום מורכב מחומרים פעילים מאוד שחודרים עמוק מאוד בעור וכשאת צעירה, הגוף שלך מעצמו מייצר כמות מספקת של קולוג'ן [שעושה עור חלק ומתוח] ואת לא צריכה להעמיס כאילו שאין מחר. כשלא צריך אז לא צריך.

    השבמחק
  3. אני פשוט המומה!
    בדיוק אתמול דיברתי עם בן הזוג על האנשים האלו, שמנצלים את זמן הבחינה עד תום. הם תמיד הלחיצו אותי, כי אני לחלוטין חולקת איתך את נושא ה"או שאני יודעת, או שלא". מזל שסיימתי עם בחינות מוגבלות בזמן (אלא אם מתפלספים ואומרים שהחיים עצמם הם בחינה מוגבלת בזמן).

    השבמחק
  4. רוצה לדעת מה קורה ממש כרגע בשבוע האופנה בניו יורק? בואי לראות את הקליפים שלנו משם
    http://nyc-fashion.com/live-tv/

    השבמחק
  5. קליניק מעולים. מאז ומתמיד היו.

    השבמחק
  6. את נראת ממש חמוד הבתמונה!

    השבמחק
  7. אני מתה על קליניק! אני גם משתמשת במי ההסרה שלהם וגם בסבון פנים. נראה לי שאני אנסה את הסרום רול הזה של העיניים, דווקא מתאים לי משהו כזה לנפיחויות של הבוקר.

    השבמחק
  8. Yael - אף פעם לא אהבתי את האנשים האלה, כי הם גם נועצים מבטים מלחיצים במי שמסיים לפני הזמן וקם להגיש וללכת. לגבי החיים...מבחן קצוב בזמן? מעט פלצני מידי לטעמי :)

    NYC FASHION - לפחות לא פרסמתם ארוחת ילדים במקדונלד'ס. גם משהו...

    לירון - מסכימה ומקווה שאכן תמיד יהיו.

    נופר - תודה ☺

    Lilach - תקני ותהני!

    השבמחק
  9. אני משתמשת בקרם עיניים של קליניק מהסדרה הזו בדיוק! הוא מעולה!

    השבמחק
  10. ממוש,העיקר שלא תיכתבי עם שגיאות כתיב,זה יותר חשוב מהכל.

    המראה החדש של הבלוג משגע!

    השבמחק
  11. אביגיל - נכון! אני מתה עליו :)

    מרינה - תודה רבה. הקטע עם השגיאות מזעזע! אני מוחה!!!

    השבמחק
  12. סוד מקצועי: לפעמים אני הולכת לסופר פארם רק כדיי לתת למוכרות להעליב אותי "אוי, את חייבת לחות! יש לך כתמים על העור! את חייבת לטפל בקימטוטים הללו!". ואז אני מעמידה פנים שאני מודאגת, חוששת. אוספת עוד ועוד מוצרים לתוך הסלסלה ו.. משאירה אותה בהפגנתיות ביציאה מאיזור הקוסמטיקה. לפעמים זה מצליח להאיר לי את השבוע.

    השבמחק
  13. בוהן! חזרת! וחזרת לעדכן גם! הידד! אחלה טריק בפארם, חייבת לנסות גם.

    השבמחק
  14. זה מסביר למה כשמרחתי אותו הרגשתי דוחה כל כך. מצוין, כי באמת העברתי אותו לדודתי שלמרות טענותיה אינה באמת בת 28.

    לא מעצבן אותך שכשאומרים דודה אנשים חושבים שאת מתכוונת לבת דודה? אותי זה מעצבן, אבל מצד שני - אני טיפוס עצבן. גרר.

    הרול און לעינים באמת נחמד, המלצתי עליו בשבלוג

    השבמחק
  15. חיוך עושה קמטים!

    השבמחק
  16. שרונה - כן זה מעצבן כשאומרים דודה וחושבים שזה בת דודה, כי בת דודה זה בת דודה ודודה זה דודה וזה הכל!

    אנונימי - אז אני אשב לי בחושך ואבכה תוך לגימת מים פושרים ואכילת קרקר מיובש. זה בטוח טוב לעור הפנים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...