12.2.11

חריזות לאוהבים

ולנטינו, ולנטינו...מי היה מאמין?

לא הספקתי למצמץ והמייל שוב מתפוצץ, ולנטינו.

אתה חג שאוהבים לחגוג, גם אם מתקרת האשראי נחרוג.

בושם פה וקרם שם,

נשיקה ממרנג ובכלל.

הנה משהו שלא ידעתם עלי קודם – בזמני החופשי אני חורזת. אם כן, שוב ולנטיינז דיי. בהמשך הפוסט תוכלו למצוא כאן כמה הצעות למתנות של הרגע האחרון, שאני אישית הייתי מאוד שמחה לקבל. מצד שני, נראה שבכל ולנטייז מנסים לנקות אותנו, שמתם לב? זה תמיד סבונים, קרמי גוף ופילינגים אה, ובשמים כמובן. ונרות [!] שגם כן צריכים להיות ריחניים. זה כאילו רמז? וואטאבר. בעיני זה עדיף על דברים שלובשים ואז אפשר גם לאכול אותם. יאק.

שנתחיל?

אופציה הראשונה היא לעסוקים, הלא-רוצים, לא-מעוניינים או לחלופין, בעלי חוש הומור בריא.

Photobucket

נקה 7 האהוב בגווני ורוד, ורוד מאוד וסגול לילך

כל הצבעים מריחים ממש טוב, זה סבון שמשתמשים בו ביומיום, רק שהוא ורוד במיוחד לאוהבים.

2 ב - 20 ש"ח וסגרנו את הפינה [הסגול בשבילו והורוד בשבילה! הא!]

האופציה השניה היא לאלה שאוהבים לפנק ולהתפנק אבל בלי להתאמץ יותר מידי בשביל שזה יקרה. כל מה שצריך לעשות הוא לגשת לסניף הקרוב אליכם של SABON ולרכוש אחת מחבילות הולנטיינז דיי שלהם.

Photobucket

החל מ 65 ש"ח ועד 200 ש"ח של פינוקים ושות'

אופציה שלישית היא למי שאוהב ללכת על בטוח - בושם הוא תמיד מתנה טובה, כל שנותר הוא לקוות שהריח יהיה נעים גם למי שמקבלת את המתנה. "אמור אמור אבסולו" של קשרל הוא כל מה שהבשמים של קשרל מייצגים מאז ומתמיד: מתוק, פרחוני, פירותי ומאוד גירלי. הבקבוקון חמוד מאוד ונח לנשיאה בתיק [ניסיתי, זה שוס בעיני].

Photobucket

470 ש"ח לבקבוקון של 50 מ"ל

לבסוף, למשקיעים בהחלט, שכנראה גם משקיעים בנדל"ן או משהו...ה.שטרן יצאו בקולקציה משותפת עם דיסני על פי סרטו של טים ברטון "עליסה בארץ הפלאות". יש כמה טבעות בקולקציה, שניתן להשיג רק בהזמנה מראש ואלה השתיים שאני אהבתי במיוחד.

Photobucket

115,900 ש"ח 154,280 ש"ח

אז בהזמנה מראש, זה בודאי לא יגיע כבר בזמן אבל מי שתקבל את זה בטח תהיה מרוצה למרות ההמתנה. אני יודעת שלא הייתם שומעים אותי ביצ'ינג על ההמתנה אם טבעת השושנים היתה מציצה מתוך הקופסא. שוב החריזה הזאת...או וול...חג שמח לכל החוגגים ♥ ושבוע טוב!

7 תגובות :

  1. אני מאוהבת קשות בטבעת הפטריות!! מקווה מאוד שאקססורייז יחליטו לחכות את זה כמו את כל הטרנדים האחרים...

    השבמחק
  2. לא חייבים לבחור,כל האופציות טובות בעיניי,אפשר הכל

    השבמחק
  3. חיים נחמן דושנסקי. רוצה חתימה על ספרך הראשון :)

    השבמחק
  4. LookinFab - המממ...לא חשבתי על הנקודה הזאת! מצד שני, אני לא ממש בחורה של חיקויים כי לרב זה נראה רע עד רע מאוד. אולי בפעם יהיה משהו נחמד, נמתין.

    מרינה - בארוררר!

    Yael - עותק חתום מהמהדורה הראשונה בדרך אלייך. לכשיהיה אחד כזה ☺

    השבמחק
  5. א. ב. ג. כל התשובות נכונות...
    שהוא יבחר, הכל מתקבל בברכה...

    דיאנה

    השבמחק
  6. עזבי אותך ממתנות יקרות ערך, תני לי את "נקה 7"!

    חג לבבות שמח :)

    * היי, אני או-הבת אותך!

    השבמחק
  7. דיאנה - לחלוטין! הכל הולך :)

    Shani - אני ♥ אותך גם!

    השבמחק