3.3.11

שוזינג


Photobucket
כאילו הראיתי לכם את גן עדן, אבל לא באמת. זו "בסך הכל" הבריכה בגג סוויטת הפנטהאוס במלון "אורכידאה" בתל אביב, שם נערכה הפרזנטציה של NINE WEST לאביב/קיץ הקרוב.

Photobucket
סנדרה [המקסימה, המהממת, המצחיקה והחמודה] העבירה את הפרזנטציה בחן רב: "אני לוקחת אתכם איתי למסע בשוק התבלינים במרוקו. תראו את הצבעים החמים...". כל פזנטציה אני תוהה מחדש איך היא עוברת יום עבודה שלם, בו היא על הרגליים כל הזמן, עם עקבים כל כך תובעניים.

Photobucket
מוקסינים על סוליית רוקי משעם...קיוט.

Photobucket
מאוד מצא חן בעיני, כמו גם הפתיע אותי [לטובה], הוא מגוון רחב במיוחד [בניגוד לעונות הקודמות] של נעליים שטוחות או כאלה עם עקבים ממש קטנטנים. הידד!

Photobucket

Photobucket
ניין ווסט עושים מיאו מיאו?

Photobucket
הנעל שיותר קרובה אלינו, היא הנעל שהכי הכי אהבתי. כל כך קז'ואל שיק [אני משתמשת המון במושג הזה לאחרונה, כנראה שזה הכיוון הכללי שלי בסופו של דבר], כל כך יפה והכי מתאימה לכל אאוטפיט אפשרי. אני מאוד אוהבת את העקבון הקטן, שנראה לי מאוד נח ליומיום - גם נותן את הטאצ' הזה של טיפה גובה [הי! אני 155 ס"מ! עוד 5 ס"מ ממש לא יזיקו לי ☺] וגם לא גבוה מידי ובהחלט אפשר לעבור עם כזה גובה את כל היום.
לדעתי, הנעליים האלה יהיו לחלוטין הנעליים שעליהן אחרוש בקיץ הקרוב. אגב, חלק מהפריטים כבר בחנויות ומידיעה שהתקבלה זה עתה [המייל שלי עובד שעות נוספות, שתדעו לכם] מי שתרכוש נעליים בסכום של 500 ש"ח ומעלה ביום שלישי, ה - 8 במרץ [יום האישה הבינלאומי למי שפספסה], תקבל 100 ש"ח הנחה.
LIKE

5 תגובות :

  1. אהבתי אתה הבחחירה שלך מאוד!

    השבמחק
  2. אני חייבת להגיד לך שאני ממש לא אוהבת את הפלטפורמות האלה שעושים מ"קורק", זה נראה לי קצת פרחי. לא יודעת למה. אולי כי גדלתי בפ"ת...לא יודעת.

    השבמחק
  3. ממש משמח שהם החליטו לעשות יותר נעליים שטוחות!

    השבמחק
  4. היתי בסוויטה הזאת והיא די מעפנה, אין שם כלום מעניין.

    השבמחק
  5. אנונימי - טנקס :)

    Lilach - אל אחד לא מושלם, גם לא הפלטפורמות. יהיה בסדר, מבטיחה.

    Rotem - גם אני!

    אנונימי - עניין של טעם, אני מניחה.

    השבמחק