26.2.11

משבת לשבת

אם חשבתם שהבלוג הזה הופך להיות "משבת לשבת", אז זהו, שלא! פעם ראשונה שתולדות הבלוג שלא עידכנתי במהלך שבוע שלם. אני קצת בשוק מזה, אבל אני גם קצת מרוצה מזה, כי זה נובע מכך שהיה לי שבוע עמוס בדברים שמרובם, נהניתי מאוד. חודשים פברואר-מרץ כמו גם, אוגוסט-ספטמבר הם חודשים עמוסים בהשקות קיץ וחורף בהתאמה. אז יוצא שאני נמצאת הרבה בהשקות ואירועים וזה עוד מבלי להגיע לכל מה שאני מוזמנת אליו.

תחילה, השקת קולקצית האביב של GAP שהושקה ביום אביבי במיוחד עם שמש מלטפת ורוח נעימה. נפגשנו בקניון ארנה, בחנות הדגל של GAP ושם, כמו גם בהשקת הקולקצית ה - 1969, מצאנו במקום בובות ראווה דוגמנים בשר ודם.

Photobucket

Photobucket

מבחינת הקולקציה, מדובר בקונפסט שאמור להיות איתנו 24/7 כלומר, קולקציה שמכילה קז'ואל שיק, פריטים שאפשר ללכת איתם לעבודה ובקלות לעבור איתם גם לערב ולצאת וגם פריטים נוחים יותר, לסופ"ש ורביצה כללית בסטייל. בתור מישהי שעושה את זה כמעט כל יום, המעבר הזה מיום לערב [מבחינת לבוש הכוונה], אני מאוד מחבבת את הקונספט הזה והוא מושלם בעיני. מה שעוד יותר כיף, היא שלרב לגאפ יש פריטים מאוד איכותיים [מלבד מקרה מצער אחד שנתקלתי בו, לא היו עוד כאלה], קווים נקיים ובכלל מדובר בלוק של קז'ואל שיק שהוא מאוד נוח ונכון.

Photobucket

חייבת להודות שבהתחלה לא הבנתי למה יש דוגמנית כל כך נמוכה...

Photobucket

אחר כך לא הבנתי למה דוגמנית מגיעה לעבודה עם "טייטס קוצים" וציפורניים באורך קילומטר בכפות הרגליים כשעל פדיקור היא כנראה מעולם לא שמעה....

Photobucket

ואז [!] נפל לי האסימון.
אם כך, אני לא מאשימה אותה, אני מאשימה את ההפקה שהיו צריכים להלביש אותה במכנסיים ארוכים ונעליים סגורות וכך הפנטזיה היתה ממשיכה להתקיים...

Photobucket

Photobucket

כוכבי האביב שלי, חולצות כותנה-משי עם מעבר צבעים והפלאסט המושלמות האלה שכבר יש לי זוג אחד. הן מעור, הן עולות 199 ש"ח והן הכי נוחות שיש, כמו ללכת עם נעלי בית. מומלץ בחום!

עוד חדשות טובות מגאפ: סוף סוף הם הביאו לארץ את קולקציית ההלבשה התחתונה שלהם, גם לנשים! זה לא אומר שאפסיק לרכוש בוקסרים של גברים כחלק מפריטי השינה שלי אבל הי...האם יש דרך טובה מזו להציג קולקציית הלבשה תחתונה?

Photobucket

Photobucket

אני חושבת שאין.
איפה קונים?

Photobucket

לובשת: מכנסיים H&M חולצה מפוספסת לי קופר ג'קט לבן CASTRO [מלפני 7 שנים] תיק כיסים פלאסט אדומות של GAP [גם כן כאלה מתקפלות, מעור ונוחות נוחות] שרשרת מדוזה צעיף כותנה-משי שקיבלתי מתנה בהשקה GAP

Photobucket

משקפי שמש חדשים ועגולים [!] שנרכשו ב H&M וקלואוז-אפ על הצעיף הכל כך נעים הזה של GAP כשהשרשרת של מדוזה מציצה קצת.
תודה לאנה המהממת שצילמה אותי
שיהיה שבוע טוב ואני רוצה כבר קיץ...נראה לי.

7 תגובות :

  1. הפלאטס האלה ב 199 שקלים ממש שווים! (במיוחד אם את אומרת שהן עשויות מעור..)
    אני אלך לבדוק. נראה לי כמו משהו שישמש אותי הרבה בתקופה האחרונה - תקופת המעבר. (זאת רק אני או שמתחילים להרגיש אביב באוויר?)

    סופ"ש מקסים,
    שרונה

    השבמחק
  2. נורא אהבתי את הפוסט הזה,ועשית לי חשק של ממש לקפוץ לסניף הקרוב של גאפ.
    הפלאטס נראות נהדר,אני חייבת לראות אותן מקרוב-כל מה שקשור לנעלי סירה אני בעייתית מאוד,אני מידה 41 וקשה למצוא נעל סירה שתשב טוב(למרות שכף הרגל שלי לא רחבה בכלל).בדיוק לפני שבוע מצאתי פלאטס נהדרות בשינקין ומיד קניתי בכל הצבעים שהיו..טוב,חום שזוף וגוון ניוד.אכן מבאס להיות מידה 41. הצעיף נהדר ואביבי,ממש אהבתי את הדיטיילס שלו!

    מקווה שיהיו לך עוד שבועות עמוסים בכל טוב :)

    ניצן

    השבמחק
  3. שימחת אותי מאוד עם קלקציית ההלבשה התחתונה ;) והצעיף שלך נראה נהדר! אין כמו משי באביב!

    השבמחק
  4. אהבתי מאוד את הפוסט, חוץ מזה מקסים העיצוב החדש!!!

    השבמחק
  5. לא הבנתי מי זאת הבחורה עם ציםורני האיימים. תתחדשי על הצעיף ועל האביב!

    השבמחק
  6. שרונה - אלה שלי יש הם הגירסא הקודמת ללא לקה והן מעור. לא בדקתי אם אלה מלקה הן עור, אבל אני כמעט בטוחה שכן. מה שבטוח זה הן ממש נוחות.

    מיכל/ניצן - אמנם אני לא מידה גדולה בנעליים אבל אני יודעת שמאוד קשה להשיג מידות גדולות. אני חושבת שראיתי את הפלאטס האלה עד מידה 10-11 האמריקאית. אני גם מקווה לשבועות עמוסים :) תודה!

    LookinFab - ההלבשה התחתונה שימחה אותי גם :)

    Dagi - תודה רבה!

    Sefi - באירוע הזה פגשתי את אנה וסיפרתי לה שאני מתגעגעת אלייך :)
    הבחורה עם הדבר הנורא הזה בכפות גרליים היא סיון דרור, הראשונה שהודחה מבית האח הגדול העונה. תודה מותק ואני מחכה שתשובי :)

    השבמחק
  7. הפלאטס האלה (in the city) נהדרות
    רכשתי בסוף עונה 2 זוגות במחיר 1 אחד שחור אחד אדום
    רק שהן מתבלות מאוד מהר למרות שהן מעור. אני הולכת לבדוק אצל הסנדלר אם אפשר לדרדס להן סוליה!

    השבמחק